جاباما
۸۴۹۰۴۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

سرپرست سپاهان چطور دم از فرهنگ سازی می‌زند؟

سرپرست تیم نساجی به گفتگوی سرپرست سپاهان در شبکه خبر واکنش نشان داد.

سایت باشگاه نساجی مازنداران: سرپرست تیم نساجی به گفتگوی سرپرست سپاهان در شبکه خبر واکنش نشان داد.

متاسفانه طی چند روز اخیر هجمه بسیاری علیه طرفداران نساجی و مردم خوب مازندران از سوی سرپرست تیم سپاهان صورت گرفته که با نمایش چند اره این توهین‌ها در صداوسیما لازم دیدم توضیحاتی را عرض کنم.

بعد از عمل اشتباه نسنجیده عده‌ای از تماشاگران که مورد نکوهش مالکین و سرمربی محترم تیم نساجی مازندران قرار گرفت و از آقای قلعه‌نویی هم عذر خواهی شد، چگونه سرپرست سپاهان، که خود آداب لباس پوشیدن در جلسه رسمی هماهنگی را نمی‌داند و با شلوار گرمکن در جلسه رسمی حاضر می‌شود، دم از فرهنگ‌سازی می‌زند؟

سرپرست سپاهان چطور دم از فرهنگ سازی می‌زند؟

چطور ایشان که حتی نیمکت خود را نمی‌تواند کنترل کند و بازیکنش پرتقال به سمت تماشاگران تیم نساجی پرتاب می‌کند دم از مدیریت می‌زند؟

بارها بنده در ورزشگاه نقش جهان با رختکن کثیف و خاک‌آلود روبرو بودم اما ایشان از رختکن ورزشگاه قائمشهر ایراد می‌گیرد و ...‌ ایشان در حالی از هواداران نساجی ایراد می‌گیرد که در بازی رفت و بازی جام حذفی مقابل نساجی در استادیوم نقش جهان، بارها هواداران سپاهان سرمربی و تیم ما را مورد فحاشی قرار دادند.

آقایان! نساجی متعلق به همه مردم مازندران، گلستان و.... است؛ استانی که همواره زادگاه پهلوانان و قهرمانانی نظیر موحدها، حبیبی‌ها، بهداد سلیمی‌ها، رضا و حسن یزدانی‌ها و.... بوده که پرچم پرافتخار ایران را در تمام جهان برافراشته کردند و مربیان و بازیکنان بزرگی که همواره در ایران و جهان درخشیده‌اند؛ چطور به‌خود اجازه دادید به این همه فرهنگ و افتخار توهین کنید؟

طرفداران نساجی در تمام کشور نمونه‌اند؛ حال با یک اشتباه اینگونه با سوءاستفاده از پول و قدرت خود به طرفداران بی‌نظیر نساجی می‌تازید؟! بله؛ استادیوم ما کوچک است، شهر ما و استان ما مظلوم هستند اما اگر یک دهم پول شما را داشتیم ده برابر شما قهرمانی می‌آوردیم!

حرف بسیار است اما باشگاه سپاهان و طرفداران محترمش به سرپرست خود بگویند حد خودش را بداند اینجا مامن ببر مازندران است و نشان دادیم رفاقت با امیر قلعه‌نویی سر جایش اما دوران بزن درو تمام شده و وسط میدان با تیم صد میلیاردی شما جنگیدیم و حیف شد که نبردیم‌تان!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد منطقی

      کلا فوتبال ایران باید تعلیق بشه چون بجای آدمهای با سواد و ورزش فهم یه عده خاله زنک دارن میگردوننش .

    • بدون نام

      این سرپرست شله زرد خیلی بی تربیت وبی اصالت تشریف دارند. در همه امور دخالت میکند وحرف های نسنجیده زیاد میزند. خاک بر سر مسولین شله زرد که اینو سرپرست کرده اند. اگر ملت متوجه شده باشند این احمق همیشه حرفهای مفت در مورد تمام تیمهایی که با آنها بازی دارندمیزند. البته نماینده قلعه نوعی مافیایی است وهر چه او بگوید این احمق هم میاد تکرار میکند.

    • بدون نام

      تا موقعی که فدراسیون، تاج، کمیته انضباطی، کمیته داوران، پشت سپاهان است حرف هیچ تیمی به جای نمیرسد

    • ایرانی

      ایول دم شماگرم.اینکه سرپرست شله زرداصلاادب نداره روهمه دیدن.مازنی هامردمان نجیب ومهمانوازی هستن...

    • بی نام

      یکدفعه شد عوامل تیم میزبانفحاشی های تماشگران خودشون رو محکوم کنن. همه تماشاگرا تو تمام ورزشگاهها فحاشی میکنن ولی همیشه تیم میزبان بجای محکوم کردن اون به هر دلیلی توجیه و حمایت میکنه. متاسفم

    • محمدرضا

      آفرین خوب اومدی

      پاسخ ها

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        هر تیمی مقابل سپاهان پیروز یا مساوی کنداون تیم مشکل دارد داوری مشکل دارد .نود مشکل دارد.سپاهان هم کم هزینه ترین تیم . حداقل پنجمین تیم از نظر هزینه....

    • بدون نام

      جون من آدرس ساقیتو بده .عجب جنس نابی داره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج