۸۴۹۱۰۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کاهش ۴۰۰درصدی تصادفات در محور اصفهان _ قم

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ابتکاری این فرماندهی با عنوان محور ایمن از کاهش ۴۰۰ درصدی تصادفات در محور اصفهان _ قم در نوروز امسال خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سردار مهدی معصوم‌بیگی در خصوص عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام نوروز ۹۸ اظهار داشت: جا دارد تا ابتدا از همکاری مردم عزیز و همچنین تلاش‌های رسانه ملی و دیگر خبرنگاران در طول ایام نوروز که با اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی سریع به مردم نقش به‌سزایی در کاهش تصادفات و پیشگیری از جرائم ایفا کردند تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از کاهش ۳۲ درصدی تعداد جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی در مجموع راه‌های شهری و برون‌شهری طی ۲۱ روز از طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد مجروحان در تصادفات نیز ۴ درصد کاهش داشت.

وی خاطر نشان کرد: البته علی رغم توفیق‌های خوبی که به دست آمده باید اعلام کنم که متاسفانه طی این مدت بالغ بر ۸ هزار تصادف در راه‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث ۵۰ نفر جان خود را از دست داده و تعداد یک هزار و ۲۸۰ نفر نیز مجروح شدند.

معصوم‌بیگی در عین حال از موفقیت طرح ابتکاری این فرماندهی با عنوان طرح محور ایمن خبر داد و بیان داشت: براساس یک تحقیق علمی به این نتیجه رسیدیم که یکی از عوامل اصلی وقوع حوادث ناگوار در محور اصفهان _ قم که بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر است، فقدان استراحت‌گاه و مجتمع خدماتی مناسب است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: به همین خاطر امسال پلیس با اجرای طرح محور ایمن اقدام به راه اندازی ۱۲ ایستگاه امنیت و سلامت همراه با پذیرایی رایگان از رانندگان و اجرای برنامه‌های مفرح و جذاب در این محور کرد که نتیجه این اقدام به کاهش ۴۰۰ درصدی تصادفات در محور مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

وی بیان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که اگر می‌گوییم رانندگان بایستی به اندازه هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند باید فضا و امکان مناسب و جذاب برای استراحت در جاده نیز برای رانندگان فراهم باشد.

معصوم‌بیگی افزود: تجربه موفق طرح محور ایمن که در محور اصفهان _ قم اتفاق افتاد می‌تواند به عنوان یک مدل و الگوی موفق در دیگر جاده‌های کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد و به کاهش جان باختگان در تصادفات کمک کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه پیرامون اقدامات فرماندهی انتظامی استان در خصوص کنترل جرائم نیز اظهار داشت: در وقوع جرائم مهم با کاهش ۴۱ درصدی و در سرقت‌های مهم نیز با کاهش ۲۷ درصدی روبرو بودیم.

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی همه همکارانم در خدمت مردم عزیز بودند و همه تلاش آن‌ها نیز این بود که بتوانند با مدیریت تصادفات و جرائم، امنیت و آرامش خوبی را برای مردم فراهم کنند.

معصوم‌بیگی با اشاره به عملکرد مطلوب ماموران پلیس راه و راهور استان در شرایط جوی ایام نوروز اضافه کرد: در حقیقت کارکنان پلیس راه و راهور استان اصفهان در ایام نوروز تلاش جهادی انجام دادند که جا دارد تا از تمام این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه برادر من کاهش ۴۰۰ درصدی ،حاصلش میشه منفی. کاهش صد در صدی حاصلش میشه صفر .

    • مسعود. الف

      سردار خسته نباشی، واقعا 400درصد کاهش یعنی چی؟
      یعنی ازهر100تصادف درسال قبل، 400 تصادف کاهش داشتین؟!!! به نظرت با منطق ریاضی جور در میاد؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاهش چهارصددرصد.یعنی درصدتا چهارصدتا است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج