۸۴۹۳۶۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اعلام موضع بازیگر نامزد اسکار ۲۰۱۹ علیه ترامپ

یالیتزا آپاریچیو، بازیگر مکزیکی فیلم سینمایی «رما» در مصاحبه جدید خود به اقدامات ترامپ در برابر مهاجران مکزیکی واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسکرین دِیلی، یالیتزا آپاریچیو بازیگری که به تازگی با فیلم سینمایی «رما» به کاگردانی آلفونسو کوارون توانست نامزد اسکار شود در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم و کارگردان و نقش‌هایی که قرار است در آینده بازی کند صحبت کرد و معتقد بود که رما زندگی او را تغییر داده است و در جامعه مکزیک نیز تاثیرات بسیار زیادی گذاشته است.

اعلام موضع بازیگر نامزد اسکار ۲۰۱۹ علیه ترامپ

در پایان این مصاحبه، بحث به سوی ترامپ و تحقیر‌هایی که او بر علیه مهاجران مکزیکی انجام می دهد کشیده شد که از جمله آن‌ها می توان به ساختن دیوار میان ایالات متحده آمریکا و مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران به این کشور اشاره کرد چراکه ترامپ معتقد است بیشتر مهاجران مکزیکی که به آمریکا می آیند مجرم هستند، این بازیگر که خود نیز مکزیکی است در این مورد صحبت‌هایی کرد.

آپاریچیو در مورد صحبت‌های ترامپ گفت: این اصلا ایده خوبی نیست که بگوییم تمام مکزیکی‌ها مجرم هستند، چرا که بسیاری از مکزیکی‌هایی که به آمریکا وارد می شوند نیرو‌های واقعی و توامندی هستند که حتی به آمریکا کمک‌های زیادی کرده اند و این رفتار اصلا درست نیست.

وی ادامه داد: مهاجران مکزیکی با این کار در واقع با جان خود بازی می کنند تا در کشوری جدید به دنبال موفقیت‌های بهتری باشند، زیرا این مهاجرت‌ها به دلیل شرایط نا مناسب اقتصادی و سیاسی است و این رفتار با آن‌ها اصلا مناسب نیست.انتقاداتی در مورد این پناهندگان شنیدم، اما شخصا فکر می کنم آن‌ها تنها به خاطر پیدا کردن موقعیتی بهتر مهاجرت می کنند و خانواده و همه داراییشان را برای رسیدن به این هدف رها ‌می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خانم بازی فوق العاده ای داشت در فیلم روما، هر چند خود فیلم به نظرم چندان خاص نبود و متعجب ام از آن همه جایزه و تشویق اش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج