جاباما
۸۴۹۷۳۶
۹ نظر
۵۱۱۳
۹ نظر
۵۱۱۳
پ

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

دواین جانسون، مشهور به د راک، کشتی‌کج کار (قهرمان ۱۰ دوره جهان)، بازیگر آمریکایی، تولید کننده و کشتی گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته است. مجله فوربز در سال ٢٠١٨ در لیست سالانه ١٠٠ سلبریتی پردرآمد خود دواین جانسون را با ١٢٤ میلیون دلار درآمد سالانه، پنجمین سلبریتی پردرآمد در جهان نامید. اما راک این همه موفقیت را ساده به دست نیاورد. او برای رسیدن به موفقیت قوانین خاص خود را دارد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: دواین جانسون، مشهور به د راک، کشتی‌کج کار (قهرمان ۱۰ دوره جهان)، بازیگر آمریکایی، تولید کننده و کشتی گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته است. ورود او به کشتی کج او را به شهرت و محبوبیت زیادی رساند و باعث شد او اولین فیلم هایش را تجربه کند. جانسون در سال ۱۹۹۶ وارد کشتی حرفه‌ای شد و تا سال ۲۰۰۴ به یکی از بزرگترین سوپراستار‌های دبلیو دبلیو‌ای تبدیل شد.

او پس از ورود به حرفه بازیگری و سینما محبوبیت زیادی کسب کرد و به شهرت خود افزود. در سال ۲۰۱۳ مجله فوربز در لیست سالانه خود، جانسون را در رتبه ۲۵ ام قدرتمندترین افراد مشهور ذکر کرد. در سال ۲۰۱۶ تایم ۱۰۰ او را بانفوذترین فرد جهان نامید. همچنین در سال ۲۰۱۵، مجله عضله و تناسب اندام او را «مرد قرن» نامید.

مجله فوربز در سال ٢٠١٨ در لیست سالانه ١٠٠ سلبریتی پردرآمد خود دواین جانسون را با ١٢٤ میلیون دلار درآمد سالانه، پنجمین سلبریتی پردرآمد در جهان نامید. اما راک این همه موفقیت را ساده به دست نیاورد. او برای رسیدن به موفقیت قوانین خاص خود را دارد که در ادامه مطلب به برخی از مهمترین‌های آن‌ها اشاره کرده ایم.

او برنامه دقیقی برای خواب اش دارد

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

اگر به برنامه خواب آدم‌های مشهور و موفق جهان دقت کرده باشید، خواهید دید که آن‌ها برنامه خواب متفاوتی دارند. راک نیز جزو افرادی ست که اعتقاد دارد خواب وقت تلف کردن است. او برای این که وقت باارزشش را در طول روز از دست ندهد تنها ۳ تا ۵ ساعت در شبانه روز می‌خوابد. به گفته خودش: «من همیشه قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می‌شوم. من معمولا صبح‌ها ۲ ساعت در تنهایی و سکوت خانه، زمانی که اعضای خانواده ام خواب هستم، به سر می‌برم. من این دو ساعت را وقت برنامه ریزی برای کار‌هایی که باید در طول روز انجام دهم، صرف می‌کنم. مدیتیشن نیز از دیگر کار‌هایی ست که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهم تا برای کل روزم تمرکز لازم را داشته باشم.

او برنامه ورزشی خاصی را دنبال می‌کند

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

ورزش یکی از اولویت‌های زندگی راک است. او به عنوان بازیکن فوتبال در دوران دانشگاه و پس از آن کشتی، می‌داند چگونه ورزش کند تا ماهیچه هایش را از دست ندهد. او هر ۷ روز هفته را ورزش می‌کند، اما برنامه‌هایی که برای هر روزش در نظر گرفته، متفاوت است. او ابتدا کارش را با وزنه‌های سبک، اما تعداد ست‌های بالا آغاز می‌کند و هر روز که می‌گذرد، وزنه‌های سنگین‌تر با تعداد ست کمتر می‌زند. او این روند را یک ماه دنبال می‌کند سپس برای ماه بعد برنامه جدیدی می‌ریزد. اگر او بخواهد که برای حضور در فیلمی اندام خود را آماده‌تر از همیشه کند، این برنامه را ۳ تا ۴ ماه قبل از شروع فیلمبرداری انجام می‌دهد.

رژیم غذایی او سرشار از پروتئین است

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

هر فرد ورزشکاری که به اندام و ماهیچه‌های خود اهمیت دهد، می‌داند که پروتئین چقدر برای ساخت ماهیچه لازم است. راک نیز به اهمیت این موضوع آگاه است، اما پایش را فراتر از دیگر ورزشکاران می‌گذارد. او برای این که فرم اندامش را حفظ کند، بیش از ۵۰۰۰ کالری در روز می‌خورد. او این مقدار کالری را در ۷ وعده غذایی تقسیم می‌کند که شامل ماهی کاد، تخم مرغ، استیک، مرغ، سبزیجات و سیب زمینی ست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که او در یک سال بیش از یک سوم یک تن ماهی کاد را به تنهایی مصرف کرد.

او به هوادارانش اهمیت زیادی می‌دهد

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

اگر چه برخی از ستاره‌ها برای هوادارانشان وقت نمی‌گذارند، اما راک اینگونه نیست. او به طرفدارانش اهمیت زیادی می‌دهد. به گفته او: «من یاد گرفتم که مهمترین رابطه‌ای که می‌توانم در کارم داشته باشم، رابطه با هوادارنم است. نام او به دلیل سلفی هایش با طرفداران خود در کتاب گینس ثبت شده است. او در خلال اکران فیلم «سن اندریاس» فقط در ۳ دقیقه بیش از ۱۰۵ سلفی با طرفدارانش گرفت. استیون مرچنت، کارگردان معروف، همیشه راک را به خاطر این که هوادارانش را سورپرایز می‌کند، تحسین می‌کند. اگر چه او مشغله کاری زیادی دارد، اما همیشه زمانی را برای ارتباط با هوادارانش خالی می‌کند. او در حال حاضر ۱۳۸ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

او از شکست هایش نمی‌ترسد

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

هر آدم موفق در زندگی اش تجربه شکست دارد که راک نیز از این قائده مستثنی نیست. او آرزو‌های زیادی در سر داشت، اما نتوانست به همه آن‌ها دست یابد، اما ناامید نشد و راه‌های دیگر را امتحان کرد. او آنقدر جنگید تا در نهایت توانست به جایی که لیاقتش را دارد، برسد. به عنوان مثال او از تیم فوتبال دانشگاه اش که یکی از آرزوهایش بود اخراج شد، اما دست از تلاش برنداشت و به رشته دیگری، کشتی کج، روی آورد.

او ویدیویی از خلاصه زندگی اش را برای هوادارانش در اینستاگرام منتشر کرد. در آن ویدیو نشان داد که چندین بار شکست خورد و بی پول شد، اما دست از تلاش برنداشت. او به هوادارانش گفت: «گاهی ما چیز‌هایی را آرزو می‌کنم که به آن‌ها دست نمی‌یابیم، اما باید به سرنوشت اعتماد کرد، زیرا شاید همان نرسیدن و راه دیگری را انتخاب کردن، ما را به خوشبختی برساند.»

ثبات، کلید موفقیت اوست

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

به نظر شما راک در چند فیلم حضور داشته است؟ ۱۰۴ تا! به راستی حضور همیشگی او در فیلم‌ها تاثیر زیادی بر شهرت و محبوبیت اش گذاشت. او خودش اعتراف کرد که یکی از علت‌های موفقیت اش ثبات است. او می‌گوید: «موفقیت همیشه با خوب بودن به دست نمی‌آید، این ثبات در خوب بودن و تلاش کردن است که موفقیت را همیشگی می‌کند. اگر شما هر روز به تلاش تان ادامه دهید، در نهایت به هدف تان خواهید رسید.»

او برای هدف هایش می جنگد

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

راک برای هر هدفی که در سر دارد، بی وقفه تلاش می‌کند. او اعتقاد دارد: «اگر برای رسیدن به هدف هایمان عرق بریزیم، در نهایت مورد احترام اطرافیان مان قرار خواهیم گرفت. اما اگر بنشینیم و منتظر سرنوشت باشیم تا راهی را در مقابل ما قرار دهد، به هیچ جا نخواهیم رسید. این خود ماییم که با تلاش مان دیده می‌شویم؛ بنابراین اگر هدفی واقعی در سر دارید، برای آن بجنگید.»

از هر فرصتی استفاده می‌کند

۸ قانون «راک» برای رسیدن به موفقیت

به گفته راک: «شما نباید بنشینید و به گذر زمان که آرزوهایتان را با خود می‌برد، نگاه کنید. شما باید از هر شانسی که در مقابل تن قرار می‌گیرد، هر چند کوچک، برای رسیدن به هدف هایتان استفاده کنید. اگر دری در مقابل شما قرار گرفت، آن را نزنید، آن را بکوبید تا باز شود. با لبخند به داخل بروید و خودتان را معرفی کنید. هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد، همین که برای رسیدن به آرزوهایتان عطش داشته باشید و برای آن‌ها تلاش کنید، به هر چه بخواهید می‌رسید. به ۵ سال گذشته خود فکر کنید، ۵ سال آینده را نیز تصور کنید. ببینید که دوست دارید در آینده در چه موقعیت و مقامی باشید. همین خیالپردازی به شما انگیزه می‌دهد تا روی اهداف آینده تان تمرکز کنید.»

منبع: therichest

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راک داره بازیگری میکنه کجاش نیمه بازنشستس

      پاسخ ها

      • مصطفی

        تو کشتی کج نیمه بازنشسته شده

    • بدون نام

      واقعا واسم سوال که چرا این ادمای موفق خواب ندارن. همشون میگن ما 5 صبح بیداریم. مغزشون چطوری جواب میده؟

    • بدون نام

      اره دقيقاً براي منم جاي سوال هست حالا يه سري ها زودتر ازاينم بيدار هستند واقعاً چطور بي خوابي رو تحمل مي كنند

    • بدون نام

      خیلی دوستش دارم

    • بدون نام

      در ایرانی که همه چیز شده پول و پارتی و فامیل بازی همون بهتر که ۲۴ ساعت رو خواب باشیم...
      اگه ۲ ساعت در شبانه روز هم بخوابیم باز هم به هیچ جایی نمی رسیم و هیچ آینده ای نداریم...
      حالا بعضیا میگن اینطور نیست و امید نداری و...
      ولی این واقعیته که باید باهاش کنار اومد یا اینکه به گشور دیگه ای مهاجرت کرد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً متاسفانه

    • بدون نام

      واقعاچی میشه یکی اینطوری موفق میشه.بعضییام تلاش میکنن ولی هرروز یه گرفتاری پیدا میشه که به عقب میره

    • بدون نام

      اینجا ایران است
      هر چه گشاد تر موفق تر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج