جاباما
۸۴۹۸۸۳
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پاسخ تند علیفر به یک منتقد سینمایی

گزارشگر فوتبال در پاسخ به نقد یک منتقد سینما گفت: «برادر من شما برو ‏در سالن‌های سینما و وقتی بیرون آمدی درباره فیلم، کارگردان و هنرپیشه حرف بزن! من که تازه‌کار نیستم، ‏بخواهم از این حرف‌ها به جوش بیایم.»

روزنامه شهروند: گزارشگر فوتبال در پاسخ به نقد یک منتقد سینما گفت: «برادر من شما برو ‏در سالن‌های سینما و وقتی بیرون آمدی درباره فیلم، کارگردان و هنرپیشه حرف بزن! من که تازه‌کار نیستم، ‏بخواهم از این حرف‌ها به جوش بیایم.»

پاسخ تند علیفر به یک منتقد سینمایی

علیرضا علیفر در سال‌های اخیر به یک چهره خبرساز در میان گزارشگران تلویزیونی تبدیل شده و با ‏کلمات و نحوه خاص گزارش خود موافقان و مخالفانی دارد.

جدیدترین منتقد این گزارشگر باسابقه هوشنگ ‏گلمکانی، منتقد سینما بوده که با انتشار تصویری از بازی یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن با گزارش علیفر نوشته ‏است: ««یعنی وقتی آقای علیفر یک جور خاصی می‌گوید «توووووووی درواااااااازه.... تووووووووی دروااااااازه» پیش ‏خودش فکر می‌کند خیلی جالب و تأثیرگذار و بامزه می‌گوید یا دارد مسخره‌مان می‌کند؟ با این نوع اجرا، بیشتر ‏به نظرم می‌رسد که دارد مسخرگی می‌کند، دست‌مان می‌اندازد، سربه‌سرمان می‌گذارد. غیراز این، کارش هیچ ‏ربطی به هنرنمایی گزارشگران برای ایجاد هیجان ندارد. به‌هرحال چون ما اعصاب اضافی زیاد داریم، نامبرده ‏مقداری از آن را می‌ساید و می‌خراشد تا بار اضافی با خودمان نکشیم.»

علیرضا علیفر هم که معمولاً انتقادات را ‏بی‌جواب نمی‌گذارد، در واکنش به این منتقد سینمایی به «شهروند» می‌گوید: «استقبال مردم برای من مهم ‏است. همواره در کوچه و خیابان مرا می‌بینند و با گفتن همان جمله «توی دروازه» از من یاد می‌کنند. این ‏صحبت‌ها از روی حسادت است. البته معتقدم اگر قرار است کسی هم حسادت کند، باید همکار خودم باشد؛ وگرنه ‏دیگران نمی‌توانند محبوبیت، شهرت و جذابیت من نزد مردم را کاهش دهند. من که آقای گلمکانی را ‏نمی‌شناسم، اما به ایشان سلام برسانید و بگویید زیاد حرص نخور!»

وی همچنین می‌افزاید: «برادر من شما برو ‏در سالن‌های سینما و وقتی بیرون آمدی درباره فیلم، کارگردان و هنرپیشه حرف بزن. من که تازه‌کار نیستم، ‏بخواهم از این حرف‌ها به جوش بیایم. از این گلمکانی‌ها زیاد دیده‌ام و الان هم به این آقا می‌گویم برو در حوزه ‏تخصصی خودت کار کن و در کاری که تخصص نداری، فضولی نکن!»

از فرصت همکلام شدن با علیفر استفاده ‏کردیم و درباره پیش‌بینی‌اش از سرنوشت لیگ‌های معتبر اروپایی پرسیدیم: «پاری‌سن‌ژرمن که اگر همین بازی را ‏می‌برد، قهرمان شده بود. هنوز هم ٨، ٧ بازی مانده و قطعاً هفته بعد این اتفاق می‌افتد. در انگلیس و آلمان هنوز ‏تکلیف قهرمان مشخص نیست؛ اگرچه در این ٢ لیگ هم رقابت بین ٢ تیم باقی مانده است. قطعاً اگر مثل ‏شرایط فعلی لیگ ایران، رقابت تا هفته‌های پایانی بین چند تیم باشد، به جذابیت لیگ‌ها کمک می‌کند.»

این ‏گزارشگر فوتبال در پایان هم درباره وضع نه‌چندان خوب رئال‬ صحبت کرد: «رئال مادرید ابتدای فصل اشتباه ‏کرد که اجازه داد زیدان برود. الان هم که زیدان برگشته، فقط یک باخت داشته و جایگاه سومی‌اش تثبیت شده ‏است. رئال‌مادرید و بارسلونا در هر شرایطی باشند، جذابیت خاص خودشان را دارند.»‏

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب راست گفته مچلمون کرده این علیفر

    • علی

      درست گفته این چه وضع گزارش کردنه؟؟

    • بدون نام

      بابا تورو کجای دلم بذارم علیفرررررررررررهان بدان و اگاه باش هرکی تو خیابون به تو گفته گزارشگر خوبی هستی پشت سرت یه دل سیر خندیده علیفررررررررررر.

    • انتقاد منطقی

      من از گزارش آقای علیفر خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه یه منتقد سینما بهشون بی احترامی کنه . ایشون اگه خیلی راست میگه از فیلمهای چرت و پرتی که در دوسال گذشته اکران شده انتقاد کنه .

    • یکی

      یکی این علیفر متوهم را از توهم محبوبت در بیاره... بنده خدا فرق بین تمسخر و استقبال رو نمیدونه.. اونم بعد از این همه سال سرهنگی...

    • بدون نام

      اخه چی میخوای از جون فوتبال....بابا یه بار یا چندبار اینجوری گزارش میکنن نه دیگه همیشه‌‌...اخه اونایی که میگن قشنگ گزارش میکنی یا دارن مسخرت میکنن یا مثل خودت کم دارن بفهم....کِی میشه از شرر تو و خیابانی راحت بشیم...حال بهم تر از این دوتا نداریم تو گزارش

    • بدون نام

      خوب اقای علیفر گزارش هایش واقعا روی اعصاب است باید عادل را با آن گزارشهای عالی ستود

    • رضا

      باعث تاسفه. نشناختن گلمکانی منتقد توانا و قدیمی سینمای ایران همون قدر فاجعه باره که تکرار الفاظ مضحک و مسخره مورد اشاره. فاجعه بارتر اما تلفظ کلمه لورکوزن در سال‌های گذشته است. قدیمی ترها یادشونه که حضرتعالی چطور طی گزارش‌های مشعشعتان با تلفظ نام تیم بایرلورکوزن با سکون روی ز و اصرار به تکرار این اشتباه بچه گانه مدتها موجبات خنده رو برای همه فراهم و میکردی.

    • دونالد ترامپ

      علیفر رو دوس دارم عباس قانع رو هم خیلی دوس دارم متفاوت هستن و باعث تغییر شدن از یکنواختی

    • مازیار

      خداوکیلی چرا علیفر فکر میکنه مردم از نحوه گزارش ایشون خوششون میاد.کم اعصاب خوردی داریم؟

    • بدون نام

      علیفر کاملا درست میگه این گلمکانی بهتره بره همون حوضه سینما واونجا انتقاداشو بکنه دلیلی نداره چون گلمکانی از گزارش یا صدای علیفر خوشش نمیاد فکرمیکنه همه مردم همنظرن باهاش نخیر اینجوری نیست اقای علیفر هم طرفدارها ومنتقدین خودشو داره مثل تمام ادمهای معروف وبقیه گزارشگرها اما فکر نمیکنم که اینجوری که این اغا انتقاد کرده باشه یعنی قطعا نیست

    • پرویز

      آقای علیفرعلاوه بربلاحت وخودشیفتگی شدید بسیار بی ادب هم هستیدوبه کسی که ازشما انتقاد کرده توهین میکنیدآنهم به کسی که به احتمال زیاد ازشما مسن تر است وصددرصد درحیطه کاری خویش ازشمابسیاربسیار باسوادتروخوشنام تراست واگرشماایشان رانمیشناسید دلیل بربیسوادی ودوری شماازفرهنگ وهنراست ، جالبه که شما حتی به نادانی خود نیز افتخارمیکنید همانطورکه به تمسخرخودتان توسط مردم ، البته ازکسی که گواردیولا نفراول رنکینگ مربیان دنیا را به سخره میگیرد این ادبیات بعیدنیست درخاتمه تقاضای کمی تعقل از جانب شمارادارم آخه مردحسابی یه دنیا به تو میخندند توداری به کی میخندی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج