جاباما
۸۵۳۵۲۱
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

گولیت: گواردیولا حذف شد، چون مسی نداشت

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند با اشاره به دشواری‌های گواردیولا در چمپیونزلیگ، از زمان ترک بارسلونا تا امروز، می‌گوید عامل اصلی سقوط دیشب او مثل گذشته در اختیار نداشتن لیونل مسی بوده.

ورزش سه: پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در فصلهای ۲۰۰۸-۲۰۰۹ و ۲۰۱۰-۲۰۱۱ جام قهرمانی را بالای سر برده است. اما پپ از زمان ترک بارسا دیگر قادر به تکرار این موفقیت نشده.

با اینکه گواردیولا بعد از ترک غول کاتالان، سکان هدایت دو باشگاه بزرگ اروپایی، بایرن مونیخ و منچسترسیتی را به دست گرفته و با تیم آلمانی به مرحله نیمه‌نهایی هم راه یافته ولی تا کنون موفق به فتح دوباره لیگ قهرمانان نشده است.

بعد از شکست دیشب پپ در مقابل تاتنهام در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند درباره علت ناکامی‌های پپ در لیگ قهرمانان از زمان جدایی از بارسلونا گفت:" علت این است که او دیگر مسی را در اختیار ندارد. این برای یک مربی تفاوت خیلی بزرگی است".

گولیت در ادامه گفت:" پپ سعی کرد با بایرن همان موفقیت‌های بارسا را تکرار کند و هر دفعه خیلی هم به موفقیت نزدیک شد ولی نتوانست در نهایت به آنچه می‌خواست برسد. قهرمانی در بوندس‌لیگا دیگر افتخاری نبود چون آنها هر سال قهرمان آلمان می‌شدند".

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت:" من پپ را می‌شناسم و می‌دانم او چقدر دلش می‌خواهد در چمپیونزلیگ قهرمان شود و برای همین است که برای او واقعا ناراحتم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      چرا مسی در تیم ملی موفق نیست پس بارسلونا بازیکنای خوب داره فقط مسی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم همونطور که یک وسیله خاص احتیاج به اجزای خاص داره یک بازیکن خاص هم برای ارائه بهترین نمایش احتیاج به شرایط خاص داره،و از اونجایی که فوتبال یک بازی دسته جمعیه یکی از اون شرایط وجود بازیکنهای بخصوص در تیمه.قطعا بازیکن عالی بودن مطرح نیست و بازیکنانی با خصوصیات خاص برای سبکی خاص در بازی لازمه.
        در هر صورت اینکه کی بهترین بازیکنه فقط سلیقه آدما تعیینش میکنه و شما اگر از بازی کس دیگه ای بیشتر لذت میبری با همون بازیکن حال کن و منم با مسی لذت بردن از فوتبال رو حس میکنم. ولی یادمون باشه که فوتبال فقط برای هیجان و لذت نه بغض و دشمنی.

    • بدون نام

      فرگوسن هم گفته بود یک مسی بهم بدن با ده تا مترسک همه جامهارو میگیرم

    • مسی

      صد درصد

    • سجاد حلب

      اخه چه ربطی داره، مسی تو آرژانتین هیچ موفقیتی کسب نکرده
      ی سری فقط الکی جو میدن ، درسته مسی بازیکن بزرگیه ولی دیگ ن در این حد که بزرگش میکنن
      با اطمینان میگم ک اگه مسی در یه تیمه دیگ بازی کنه هیچ کاره خاصی انجام نده دقیقا کاری ک رونالدو کرد و با این تفاوت ک موفق شد سریع تو یووه برگرده ب شرایط ایده آلش ولی در رابطه با مسی اینطوری نیست، نمونه بارزش هم آرژانتینه
      مسی فقط و فقط در بارسلونا میتونه بدرخشه و این اصلا خوب نیس

      پاسخ ها

      • محسن

        عجب رسیدن به فینال جام جهانی از نظر شما موفقیت نیست پس چیه رونالدو از یک شونزدهم جام جهانی به اینور تا حالا رد شده متاسف باید بود که تعصبت مانع قضاوت منصفانت شده.

    • محسن

      مسی تو ارژانتین هم بهترینه ققط کانیجیارو کم داشت که پاساشو گل کنه

    • بدون نام

      بعضیا یادشون رفته که مسی تو ارژانتین همه کار کرد و این هیگواین و پالاسیو بودن که توپای مسیرو گل نکردن و ارژانتین تو فینالا قهرمان نشد مسی یه تنه ارژانتین رو برد فینال ولی چون ازش کینه دارن بخاطر رونالدو میگن همش تقصیر مسی بوده که ارژانتین قهرمان نشده قول میدم حتی بازیایه ارژانتین رو هم ندیدن

    • بدون نام

      این مسی بود که ارژانتین رو فینال برد اونم سه بار یه بار جام جهانی و دوبار کوپا اما پالاسسو و هیگواین همه ی توپارو خراب کردن ارژانتین کانیجیارو کم داشت واسه قهرمانی

    • بدون نام

      مسی عشقه کامل ترین بازیکن هم پاس گل میده هم گل میزنه هم بازی سازی میکنه مسی ارژانتینو تا فینال جام جهانی برد تا فینال رفتنم ارزوی خیلیا هست

    • بدون نام

      هه با این حرفا دلتونو خوش نکنید کینگ مسی ۲۰۱۴ارژانتین رو ی تنه تا فینال برد .تو هر تیمی جز بارسا هم بره عملکرد فوقلاده ای ب جا میراره کیفیت بازی مسی خیلی بالاتر از سایر بازیکناست حتی از رونالدینیو .اگه بخواد بره تو ی تیم دیگه بارسا نمیزاره

    • بدون نام

      دیگه دنیای فوتبال بازیکنی شبیه مسی نخواهد دید و در آینده بیشتر مشخص خواهد شد که چقدر مسی متفاوت بوده و عجیب اینه الان نسل ماست که فرصت لذت بردن از هنر مسی رو داره و اونوقت یه عده هستن که بجای دیدن و لذت بردن اصرار به ندیدن و منکر شدن دارن و بیشترین ضرر رو اینا میکنن چون جای لذت دارن حرص میخورن !

    • بدون نام

      بسوزید که مسی رو ندارید
      پپ هم بهترینه ولی ریال پارتی باز نزاشت تو بایرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج