جاباما
۸۵۴۳۵۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

پویول: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

کارلس پویول، مدافع پیشین بارسلونا می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تمامی ادوار است.

خبرگزاری تسنیم: کارلس پویول در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا که این فصل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا قرار دارد، در حاشیه تور رونمایی از جام لیک قهرمانان اروپا در شهر لاگوس نیجریه گفت: مسی در سطح فوق‌العاده‌ای بازی می‌کند. از دید من او بهترین بازیکن تاریخ است. لیونل در هر فصل این را نشان می‌دهد و شما می‌توانید این را در بازی او ببینید. شما می‌بنید که بازی مسی هر سال بهتر می‌شود و ویژگی‌های جدیدی به بازی‌اش اضافه می‌شود.

وی افزود: لئو از هر جهت پیشرفت کرده و از جنبه شخصی هم گامی رو به جلو برمی‌دارد. او همیشه در زمین یک رهبر بوده است، اما او در خارج از زمین هم همینطور است. مسی فردی درونگرا است، اما حالا می‌بینید که او تیم را از خط حمله به عنوان کاپیتان بارسلونا رهبری می‌کند.

مسی این فصل ۴۵ گل در ۴۲ بازی از رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و ۲۱ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است و همین به بارسلونا کمک کرده تا با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید دوم جدولی، صدرنشین لالیگا باشد. در سوی دیگر آبی‌واناری‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرده‌اند و در حالی باید در این مرحله به مصاف لیورپول بروند که در این تورنمنت هم شانس کسب جام دارند.

مدافع پیشین بارسلونا تصریح کرد: بارسلونا هم در لیگ قهرمانان و هم در رقابت‌های دیگر خیلی خوب بوده است. آنها واقعاً فوتبال خیلی خوبی ارئه می‌دهند و شانس قهرمانی در رقابت‌هایی که در آن هستند را دارند. در حال حاضر اوضاع فوق‌العاده است اما بازی‌های بهتر بارسا در راه است. بارسلونا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان است چون حالا تنها چهار تیم باقی مانده است.

پویول درباره رویارویی شاگردان ارنستو والورده با سرخپوشان مرسی‌ساید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان نیز خاطرنشان کرد: نیمه‌نهایی سختی مقابل لیورپول خواهد شد چون آنها هم فصل فوق‌العاده‌ای داشته‌اند اما هواداران هم به دنبال تماشای چنین بازی‌هایی هستند و لیگ قهرمانان هم باید این شکلی باشد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما سبک بارسلونا به همان شکل باقی می‌ماند. بارسا نسلی از بازیکنان را به خدمت گرفته که نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم زده‌اند. مهمترین چیز هم این است که جاه‌طلبی باشگاه برای تداوم تاریخ‌سازی ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر کینگ مسی .بهترین بازیکن تاریخ لایقشه .همه بزرگان فوتبال میگن بهترینه

    • بدون نام

      غار نشین تو برگرد تو غارت .اگه جدی گفتی چون اگه مسی بهترین بود هیچ وقت گاری اختراع نمی شد

    • ر

      شکی درش نیست صددرصد

    • بدون نام

      با چه عقلی میگی بهترین تاریخ

    • بدون نام

      عشق است شاه مسی

    • بدون نام

      قطعا مسی با اختلاف بهترینه

    • بدون نام

      این طرفداران پنالدو دارن دق میکنن از حسادت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج