۸۵۵۴۳۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان آدم آهنی نیستند

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس خسته هستند، گفت: بازیکنان آدم آهنی نیستند و نباید توقع داشته باشیم که همیشه در یک سطح قرار داشته باشند.

ایرنا: سهراب انتظاری، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شکست دو بر یک این تیم برابر الاهلی عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانا آسیا گفت: پرسپولیس از نظر فوتبالی تیم برتر میدان بود اما متاسفانه موقعیت های این تیم به گل تبدیل نشد. در همان دقایق ابتدایی پرسپولیس صاحب چند موقعیت گل شد که اگر یکی از آنها گل می شد اوضاع متفاوت بود.

وی با بیان اینکه الاهلی تیمی نبود که بتواند برابر پرسپولیس نتیجه بگیرد، افزود: الاهلی کاملا برابر پرسپولیس دست و پا بسته ظاهر شد اما روی دو اتفاق گلزنی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان آدم آهنی نیستند

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد موقعیت های گلی که پرسپولیس در این بازی هدر داد، خاطر نشان کرد: ما شرایط را از بیرون نگاه می کنیم اما بازیکنان زحمت خود را کشیدند. شرایط مختلف در این موضوع تاثیرگذار است. برای مثال خستگی کاملا در ساق پای بازیکنان مشهود بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان آدم آهنی نیستند که در این فشار بخواهند بازی کنند و همیشه هم در بهترین فرم قرار داشته باشند. بازیکنان تلاش خود را کردند اما خستگی این اجازه را به آنها نمی داد که موفق ظاهر شوند.

وی اضافه کرد: بازیکنان در حال حاضر به یک ریکاوری خوب نیاز دارند. شرایط خیلی حساس است. باید در بحث ریکاوری کار اصولی صورت بگیرد. پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و باید برای بازی های بعدی آماده شود.
انتظاری در مورد دو دیدار باقی مانده پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان و السد قطر گفت: شرایط بازی برابر پاختاکور خیلی سخت است. ورزشگاه پاختاکور به نحوی است که انگار هواداران از درون زمین بازیکنانشان را تشویق می کنند اما مطمئنا اگر این تیم را شکست دهیم در بازی با السد را هم خواهیم برد تا صعود را جشن بگیریم.

وی در مورد بازی آینده با سپاهان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: سپاهان یکی از جدی ترین رقبای پرسپولیس برای قهرمانی است از طرفی این تیم نمی خواهد رکورد قهرمانی متوالی اش شکسته شود و با تمام قوا برای کسب امتیاز برابر پرسپولیس تلاش می کند اما اگر پرسپولیس این بازی را با برد پشت سر بگذارند، ۹۵ درصد راه قهرمانی را پیموده اند.

انتظاری تاکید کرد: پرسپولیس با برتری برابر سپاهان می تواند با روحیه مضاعف بازی های خود را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کورش

      پول میلیاردی میگیرن بایدبازی کنن ماهاازساعت شش صبح تاساعت ده شب باید براماهی دوسه میلیون کارکنیم درسالش میشه نهایتا 36 میلیون آقایون دیگه کمترازیه میلیاردبرایک فصل بازی کردن میگیرن دوقورت ونیمشونم باقیه

    • Reyhaneh.taji

      بازیکنان ادم اهنی نیستن ولی یادتون باشه تا بازی نکردین با تیما کری نخونین ک بعد اگ باختین ضایع بشین

    • سپاهانی ام

      شتر درخواب لیند پنبه دانه

    • AAAAAAAAA

      حال اگر آدم بودن هم بد‌نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج