۸۵۵۵۹۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازگشت شهاب حسینی با «لابیرنت» به سینماها

کارگردان فیلم سینمایی «لابیرنت» با اشاره به اینکه موضوع این فیلم از اتفاقات دردناک جامعه گرفته شده است تاکید کرد این فیلم به احتمال بسیار زیاد عید فطر اکران می‌شود.

افکارنیوز: امیرحسین ترابی کارگردان فیلم سینمایی «لابیرنت» به بهانه رونمایی از این اثر سینمایی در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت: این فیلم برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شد و فکر می‌کنم جز اولین کسانی بودیم که این فیلم را سال گذشته به دبیرخانه جشنواره ارائه کردیم اما در نهایت به دلیل سلیقه هیأت انتخاب این اثر سینمایی به جشنواره فجر راه پیدا نکرد.

بازگشت شهاب حسینی با «لابیرنت» به سینماها

وی بیان کرد: در طول جشنواره فیلم فجر، اکثر آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را تماشا کردم. به این دلیل که می‌خواستم فیلم‌های اول را با فیلم خودم مقایسه کنم تا ببینم این آثار چه سطح کیفی داشتند که فیلمی مانند «لابیرنت» انتخاب نشده است، با توجه به مقایسه‌ای که کردم به این نتیجه رسیدم که فیلم‌هایی بودند که به لحاظ کیفی سطح پایین‌تری نسبت به فیلم من داشتند.

اساس «لابیرنت» قصه‌گویی است

این کارگردان درباره انتخاب یک موضوع اجتماعی که طی چند سال اخیر جامعه را درگیر خود کرده است، توضیح داد: اصولاً سینمای مورد علاقه من سینمای اجتماعی است، سینمای داستان گو از جمله سینمایی است که برای من جذابیت دارد، از همان ابتدا دوست داشتم که یک فیلم قصه گو بسازم، اساس «لابیرنت» نیز برهمین مبنا شکل گرفت.

وی تاکید کرد: گمشدن کودک در فیلم برای من موضوع بسیار جذابی بود، به خصوص که طی چند سال اخیر می‌دیدیم که کودکانی چون بنیتا و آتنا گم می‌شوند. فکر کردم این موضوع گم شدن کودکان موضوع بسیار دردناکی است و حس کردم که این موضوع دردناک و سخت را در یک بستر خانوادگی و اجتماعی روایت کنم تا بتواند نه تنها جذاب‌تر باشد بلکه حرف و هشداری از دل آن بیرون بیاید که تأثیر مهمی را در خانواده‌ها بگذارد تا به خاطر آورند اشتباه، غفلت و سهل انگاری بزرگترها می‌تواند روی سرنوشت یک کودک تأثیرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش میگم بازگشت شهاب حسینی عزیز را

    • بدون نام

      شهاب حسینی بازیگر درجه یک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج