جاباما
۸۵۵۹۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رهاسازی سیلاب عظیم در بیابان‌های خوزستان

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: خرمشهر هنوز در حالت فوق العاده است و تاکنون ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب به بیابان‌های این شهر هدایت شده است.

خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: خرمشهر هنوز در حالت فوق العاده است و تاکنون ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب به بیابان‌های این شهر هدایت شده است.

کوروش مودت اظهار کرد: ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب به سمت بیابان‌ها هدایت شده و ارتفاع آب رودخانه نیز نیم متر کاهش یافته است، با این وجود اقدامات برای دفع خطر احتمالی همچنان در حال انجام است.

وی به برشماری مهمترین اقدامات انجام شده برای دفع خطر سیلاب در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در نقاط خطر آفرین خرمشهر همچون سه راه حسینیه ۱۸ کیلومتر سیل بند و دایک احداث و ارتفاع ۱۲ کیلومتر سیل بند در نزدیکی یادمان شهدای شیمیایی بهبهان نیز افزایش داده شد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر به مشارکت نیروهای جهادی برای تحکیم سیل بندها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شب گذشته حدود ۲۵۰ نیروی جهادی با استفاده از گونی و پلاستیک ۱۸ کیلومتر سیل بند حسینیه را تقویت کردند که عصر امروز و فردا نیز شاهد حضور این نیروها در کنار مردم خواهیم بود.

شب گذشته در نزدیکی روستای ملیحان جاده خرمشهر اهواز نشست کرد. مودت در رابطه با شرایط کنونی راه‌های مواصلاتی خرمشهر توضیح داد: نشست جاده در شب گذشته مرتفع شد و جاده خرمشهر _ اهواز در حوزه خرمشهر هم اکنون مشکلی ندارد و قابل تردد است.

وی افزود: جاده امام جعفر صادق (ع) نیز در نزدیکی خرمشهر مشکل خاصی ندارد و مشکلات موجود در نزدیکی دارخوین مانع از بازگشایی آن شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج