۸۵۶۱۹۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مستقل، باهوش، زبر و زرنگ، دارای اعتماد به نفس و اجتماعی هستید. شما فردی خوشرو و خوش اخلاق هستید و با شوخ طبعی فوق العاده ای که دارید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید. شما از بحث و درگیری در محل کارتان و رفتارهای موذیانه بیزارید و فردی صادق و رک هستید. با این همه شما گاهی حسود، درونگرا و خودخواه هم می شوید. امسال شما از لحاظ جسمانی بسیار قوی و سرحال خواهید بود و به غیر از برخی مشکلات جزئی از قبیل سرماخوردگی به مشکل خاصی برنخواهید خورد. سطح انرژی شما بسیار بالا خواهد بود و همین وضعیت باعث خواهد شد که در کارتان عملکرد بهتری داشته باشید و منافع زیادی را به دست بیاورید. سرمایه گذاری و واسطه گری در معاملات املاک سود قابل توجهی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. سفرهای تفریحی و کاری به مقاصد دوردست و خارج از کشور با موفقیت پیش خواهند رفت و نتایج مورد نظرتان را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اگر هنوز وارد بازار کار نشده اید و بیکار هستید امسال باید توجه خاصی به زندگی حرفه ای خود داشته باشید و از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرند بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. آشنایی با برخی افراد ثروتمند و با نفوذ می تواند شما را در موقعیت هایی قرار دهد که آینده ی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد. ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن مهم ترین ماه های امسال خواهند بود.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز وقتی می بینید کسی که حتی نصف شما هم تلاش نکرده است با رفتن از راه میانبر حتی از شما جلو افتاده و جایتان را گرفته است. شما معتقد هستید برای رسیدن به هدفی که دارید اراده و سخت کوشی لازم است و باید برای رسیدن به جایی که می خواهید زحمت بکشید، از این که برای هدفتان از بعضی چیزها بگذرید و به خودتان فشار بیاورید هم هراسی ندارید. شما برنامه ریزی کرده اید و طبق برنامه هم پیش رفته اید، این پیشی گرفتن موذیانه به احتمال زیاد حریفتان را سلامت به مقصد نخواهد رساند. پس خودتان را بخاطر وضعیت فعلی ناراحت نکنید و این نکته را هم به یاد داشته باشید که روشی که شما در پیش گرفته اید چیزهای زیادی به شما اضافه خواهد کرد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شاید خودتان هم متوجه اثراتی که رفتارهای از روی دمدمی مزاجی شما می توانند روی دیگران داشته باشند نباشید. آنها سعی دارند شما را درک کنند، اما فهمیدن حرف هایتان امروز گاهی می تواند به اندازه حل معمایی پیچیده دشوار باشد. به جای امر و نهی کردن به دیگران و وادارکردن آنها به پذیرفتن حرف ها و نظراتتان کمی دست نگه دارید و حرف ها و رفتارهایتان را برای آنها توجیه کنید. امروز شما برای به دست آوردن دل شخصی که دوست دارید حاضر هستید هر حرفی بزنید و حتی زودگذرترین احساسات خود را هم به زبان بیاورید، یادتان باشد که شما امیر حرف هایی هستید که نگفته اید و اسیر آنهایی که گفته اید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز به نفعتان است که خودتان را از موقعیت های حساس و خطرناکی مثل میدان جنگ میان دو نفر دیگر دور نگه دارید. حتی اگر این موقعیت یک بحث پیش پا افتاده بر سر یک اختلاف نظر سیاسی باشد، با گرفتن جانب یک نفر ممکن است به صورتی کاملا ناخواسته برای خودتان دشمن تراشی کنید. از قدرت خودتان برای آرام کردن وضعیتی که پیش آمده است استفاده کنید و به جای این که خودتان را هم اسیر شعله های خشم دو طرف کنید از استعدادی که در توجه به دیگران و محافظت از آنها دارید برای خاموش کردن آتشی که برافروخته شده است بهره ببرید. اگر ین کار را بکنید خواهید توانست بی آن که دخالتی کرده باشید روی نتیجه تأثیرگذار باشید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

با وجود این که امروز حالتان به طور کلی خوب است و اوضاع کم و بیش روبراه به نظر می رسد، به احتمال زیاد در راهتان دست اندازهایی هم خواهید داشت. وقتی پای انجام کارهای خانه و یا فعالیت های گروهی به میان بیاید شما می خواهید رهبری دیگران را به عهده بگیرید و خوب مثل همیشه خیلی هم خوب از پس این کار برخواهید آمد و به دیگران انرژی و انگیزه خواهید داد تا به صورت هماهنگ پیش بروند؛ اما یک نکته هست که باید مد نظر داشته باشید و آن هم این است که مواظب باشید رفتارهای خودخواهانه از خودتان نشان ندهید. اگر نیازهای دیگران را در نظر نگیرید و بخواهید فقط حرف خودتان را ب کرسی بنشانید ممکن است در گروهتان اختلاف هایی پیش بیاید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است در موقعیت های دشواری قرار بگیرید که باعث می شوند احساس کنید هر کاری هم که بکنید محکوم به شکست هستید. پیدا کردن یک راه حل مناسب به خاطر خودخواهی سایر افرادی که به این ماجرا ارتباط پیدا می کنند تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. حتی اگر بتوانید یک توافق نامه کتبی به امضا برسانید هم هیچ تضمینی برای این که در واقعیت اوضاع به راحتی پیش بروند وجود نخواهد داشت. اولین اقدامی که باید در راه رفع این مشکل بردارید این است که رفتاری کاملا صادقانه داشته باشید و با تعصب برخورد نکنید و جانب کسی را هم نگیرید. اگر بتوانید این اصول را رعایت کنید احتمال این که بتوانید همین امروز مشکلتان را حل کنید خیلی بالاتر خواهد بود.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اگر دیدید دارد بی عدالتی اتفاق می افتد خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان بدهید، خواه این بی عدالتی در حق خودتان باشد و خواه در حق دیگران. اگر کسی حرف توهین آمیزی زده و یا دروغ گفت آن را نادیده نگیرید، در صورتی که این کار را بکنید شما هم درست به اندازه شخصی که این حرف ها را زده است مقصر هستید. وقتی می دانید حق با شما است سکوت اختیار نکنید و واقعیت را بگویید تا دیگران یاد بگیرند که باید به شما و حقوقتان احترام بگذارند. اگر برای بعدازظهرتان برنامه ای نداشته باشید آنقدر حوصله تان سرخواهد رفت که به سراغ خاطرات ناخوشایند گذشته رفته و برای خودتان محکمه راه می اندازید، پس حتما سر خودتان را یک طوری گرم نگه دارید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما به تازگی موفق شده اید از لحاظ مادی برخی از انتظاراتی که از زندگیتان دارید را برآورده کنید، اما آیا آنچه به دست آورده اید برایتان کافی بوده است؟ اگر خوب فکر کنید شاید به این نتیجه برسید که به تغییرهای بزرگتری نیاز دارید. به این فکر کنید که چه چیزی به شما انگیزده داده است تا بتوانید تا اینجای راه را طی کنید و زندگی فعلیتان را بسازید. به انتخاب هایی که در زندگی حرفه ایتان داشته اید خوب دقت کنید و ببینید آیا در همان مسیری هستید که خودتان دلتان می خواسته باشید؟ آیا دارید از استعدادهایتان بیشترین بهره ی ممکن را می برید؟ شاید وقت آن رسیده باشد که در زندگی حرفه ای خود قدم های تازه ای را بردارید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز برای مدیتیشن، تفکر و تعمق روز بسیار خوبی می تواند باشد. شما در حال حاضر، به دلیل اینکه کارهای مختلفی که در دست انجام دارید هنوز به مرحله ای که انتظار داشته اید نرسیده اند، از عملکرد خودتان در این چند وقت اخیر راضی نیستید. شما صبر و قرارتان را از دست داده اید، اما هرکس دیگری هم که جای شما بود همین احساس را پیدا می کرد. این دوره ی انتظار دارد بیش از اندازه طولانی می شود و حالا نزدیک به دو ماه است که شما در تلاش و تکاپو بده اید اما به نتیجه ی مورد نظرتان نرسیده اید. خبر خوبی برایتان داریم، همه چیز به زودی درست خواهد شد. تنها کاری که فعلا باید بکنید این است که کار جدید برای خودتان نتراشید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، اما باید مواظب باشید در تفریح و خوش گذرانی زیاده روی نکنید و مشکلاتتان را هم دست کم نگیرید. شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات کوچک مالی که این اواخر داشته اید حل شده اند و حالا می توانید هر طوری که دلتان بخواهد پول هایتان را خرج کنید، اما به احتمال زیاد چند مشکل کوچک حل نشده باقی مانده اند که یا هنوز متوجه آنها نشده اید، یا فراموششان کرده اید. کارهایی که امروز انجام می دهید در آینده ی شما تأثیر زیادی خواهند داشت، پس مواظب باشید طوری زمینه سازی کنید که همه چیز همانی باشد که خودتان می خواهید. امروز روز خوبی برای ترک عادت های بد می تواند باشد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز وقت آن رسیده است تا با نگرانی هایی که در این چند وقت اخیر آزارتان داده اند خداحافظی کنید. تلاش های شما بالاخره دارند نتیجه می دهند و اطرافیانتان نیز با دیدن موفقیت هایتان احترام بیشتری برای شما قائل هستند و انعطاف پذیری بیشتری در برابر شما از خودشان نشان می دهند. با وجود اینکه برخی جزئیات در رابطه ی عاطفیتان هنوز حل نکرده باقی مانده اند حالا دیگر به مرحله ای رسیده اید که می توانید دست از جدال با مشکلات برداشته و کمی به خودتان و طرف مقابلتان استراحت بدهید. ماه هاست که شما در این روند تغییر و تحول بوده اید و در تلاشی دو طرفه برای بهتر کردن رابطه تان به سر برده اید، حالا دیگر وقت استراحت فرا رسیده است.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

روابط اجتماعی یکی از مهم ترین بخش های زندگی شما هستند و زندگیتان بدون دیگران معنا پیدا نمی کند. شما شخصی بسیار اجتماعی، شاد و سرزنده و اهل بگو و بخند هستید و از دور هم جمع کردن دیگران لذت می برید، اما این اواخر دلتان می خواسته است تا جای ممکن تنها باشید. اگر فکر می کنید واقعا به این تنهایی نیاز دارید چه اصراری دارید که این نیاز خود را نادیده بگیرید. حتی اگر این نیاز به نظر شما عجیب باشد باید به آن توجه داشته باشید. امروز در خانه بمانید و با خودتان خلوت کنید. کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید و به این فکر کنید که چه چیزی باعث شده است که دلتان بخواهد از دیگران فاصله بگیرید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

گاهی دوستان انسان به بخشی از خانواده ی او تبدیل می شوند. دوستی های شما هم عمیق و پایدار هستند و به واسطه ی این روابط صمیمی امروز می توانید تمام کارهایی که باید انجام دهید را با کمک دوستانتان به سریع ترین شکل ممکن پیش ببرید. چرا در پذیرفتن پیشنهاد کمک دیگران اکراه دارید؟ مگر شما همیشه خودتان هم از ارزش های دوستی و کمک هایی که دوستان باید به هم بکنند صحبت نمی کنید، پس چرا پیشنهاد کمک دوستانتان را قبول نمی کنید؟ امروز می تواند شما را از استعدادهایی که دارید مطمئن کند و به شما نشان دهد که با استفاده از آنها می توانید خیلی از غیرممکن ها را برای خودتان ممکن کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج