۸۵۶۴۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ترافیک پرحجم در هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع)

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در شهرهای ورودی تهران مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، بومهن، رودهن و گیلاوند سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال تخلیه این محورها هستند.

خبرگزاری فارس: علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران‌ در گفت‌وگویی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم و نیمه سنگین است و ترافیک در شهر‌های عبوری این محور و محور هراز به سمت تهران مانند گیلاوند، رودهن، بومهن، آزادراه تهران_پردیس و جاجرود سنگین است.

وی افزود: این ترافیک سنگین به دلیل متصل شدن دو جاده فیروزکوه و هراز و عبور حجم بالای خودروها به سمت تهران به وجود می‌آید و هم اکنون با کندی عبور و مرور خودروها به سمت تهران مواجه هستیم.

سلیمانی اظهار کرد: خوشبختانه خودروها به مرور در حال تخلیه این محورها هستند و پیش‌بینی می‌شود طی ساعت آینده از حجم بار ترافیکی کاسته شود.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و نیمه سنگین است اما در تمام محورهای هراز، فیروزکوه و این دو محور به سمت شمال کشور ترددی روان و بدون ترافیکی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: هم وطنان مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و یا پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

سلیمانی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه شرق استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محور حاضر هستند، گفت: پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی، عدم سبقت، سرعت و انجام حرکات مارپیچ می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات رانندگی شود.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: رانندگان طی هر دو ساعت رانندگی پانزده دقیقه را در محل های مجاز به تجدید قوا پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج