اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۶۷۵۶
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

مهدی شیری: نگران بازی در تبریز هستیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فشردگی بازی‌های لیگ، کار تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا سخت کرده است.

ایسنا: مهدی شیری درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی داریم و طی هفته‌های اخیر با تیم‌های قدرتمندی بازی داشتیم. ذوب‌آهن که تیم بسیار خوبی است و سپاهان هم که از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود. ما می‌توانستیم در هر دو بازی به پیروزی برسیم اما فشردگی بازی‌ها کار را برای ما بسیار سخت کرده بود. البته من به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم چرا که واقعاً با جان و دل بازی کردند تا پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشد. ما با این شرایط سخت کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با کسب سومین قهرمانی، باعث خوشحالی هواداران بشویم.

وی افزود: واقعاً فشردگی لیگ کار را سخت کرده است. تیم ما نماینده ایران در آسیاست اما وقتی سازمان لیگ توجه‌ای به این مساله ندارد ما نمی‌توانیم کاری کنیم. اگر بازی‌های ما فشرده نبود می‌توانستیم با انرژی بیشتری در لیگ قهرمان آسیا بازی کنیم اما متأسفانه کسی به ما کمک نمی‌کند و همه به دنبال اذیت کردن ما هستند. همین امر باعث شده در دیدار برگشت برابر الاهلی واقعاً خسته باشیم به طوری که در نیمه دوم بازیکنان ما حتی نمی‌توانستند به خوبی بدوند.

شیری در ادامه درباره کسب نتیجه تساوی مقابل نمایندگان اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن تیم قدرتمندی است که مقابل تیم‌های مدعی عملکرد بسیار خوبی داشته است. سپاهان هم که از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود. من فکر می‌کنم ما مقابل هر دو نماینده اصفهان عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وی درباره حواشی ایجاد شده در دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی هم گفت: بازی‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند اما واقعاً جای تأسف است که در این بازی اتفاقاتی رخ داد که باعث مصدومیت چند نفر شد. از هواداران خودمان می‌خواهم از خودشان مراقبت کنند چرا که واقعاً ارزش ندارد اتفاق ناگواری برای یک نفر رخ دهد. البته شنیده‌ام یک نفر هم فوت شده که من این موضوع را نیز به خانواده‌شان تسلیت می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به بازی این هفته تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز اشاره کرد و گفت: واقعاً امنیت جانی نداریم. تراکتوری‌ها تماشاگران پرشوری دارند اما نباید شاهد اتفاقاتی باشیم که باعث مصدومیت چند نفر شود. مردم به ورزشگاه می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند. ما نگران بازی در تبریز هستیم و باید همه شرایط برای امنیت بازی مهیا باشد و امیدوارم وضعیت به گونه‌ای باشد که تماشاگران با آرامش بازی را تماشا کنند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط جدول و اختلاف امتیاز پرسپولیس با رقبا چقدر برای تیمش شانس قهرمانی قائل است گفت: ما تا آخرین بازی برای برد تلاش می‌کنیم و اینگونه نیست که از الان خودمان را قهرمان بدانیم. ما واقعاً کاری به نتایج سایر رقبا نداریم و فقط کار خودمان را پیش می‌بریم.

شیری درباره اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر اینکه پرسپولیس دشمنان زیادی دارد، گفت: سید جلال حسینی از بزرگان فوتبال ماست که سال‌هاست برای تیم ملی و پرسپولیس زحمت کشیده و تجارب زیادی دارد و قطعاً اگر اظهار نظری می‌کند، از مسائل خبر دارد و به مسئولان تذکر می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اینها دارندفیلم بازی میکنند تا ذهن مردم را بسمت طرفداران تراکتوربرود ودرعوض پشت پرده از کمته داوران،فدراسیون و......بسان گذشته امتیاز میگیرندکه بنفع اینها کارکنند.

    • بدون نام

      شما خیلی غلط میکنین نگران امنیت هستین!!!!! مگه سپاهان تهران امنیت داشت؟؟؟؟؟ مگه تبریز چکارتان کردن؟؟؟؟؟؟ چرااستقلال, سپاهان امدن اتفاقی نیفتاد؟؟؟؟؟؟ بی خودی جوسازی نکنین. منتظرتونیم 11اردیبهشت,تبریز قودلار درسی!!!!!

      پاسخ ها

      • امین

        هیچ غلطی نمینونین بکنین

      • بدون نام

        نترسین فقطشلوارتون و سفت بچسبین

      • بدون نام

        غلط رو لنگی های کثیف کردند تو ازادی

      • بهزاد

        سلام.من کفن پوش میرم ورزشگاه.واسه رسیدن ۱۱ اردیبهشت چوب خط میکشم.کاری میکنیم که دنبال لونه موش باشید.

      • سام

        امین جون‌منتظر تو یکی هستیم جرات داری تو ورزشگاه بیا و خودتو معرفی کن فقط شلوار اضافه پیشت باشه

    • بدون نام

      برو جمش کن لنگی هوچیگر!

    • بدون نام

      لنگ حکومتی دیگه دستش برای همه رو شده!

    • بدون نام

      صیحدیر گده.

    • بدون نام

      بیاید ما منتظرتون هستیم . قدرت هواداران پر شور تراکتور کبیر رو به رخ تون می کشیم

    • اشکان

      اصلا نگران نباش کمیته انضباطی تماشاگرهای تراکتور رو محروم میکنه.این کمیته انضباطی خیلی قرمز دوسته. جام هم دو دستی بهتون میدن...خیلی فوتبال ایران کثیف شده.دیروز هم که نه به سید جلال کارت داد نه به بیرانوند.یه بنده خدایی که خیلی پرسپولیسیه چند ماه پیش گفت حیدری بهترین داور ایرانه حالا متوجه منظورش شدم.توپ رو شوت کرده سمت توپ جمع کن داور انگار بوقه اونجا.آخر کار هم که فحش داده داور انگار مترسک.سید جلال هم با آرنج زده تو سینه مهاجم سپاهان خطا هم نگرفت.برید جمع کنین با این بساط مسخره بازیتون والا یزید شرف داره جلو فدراسیون و کمیته داوران و کمیته انضباطی ما.راحت دارن حق همه تیم ها رو میخورن تا سوگلیشون قهرمان بشه

    • امیر

      نگران نباش اذیت نمیشی

    • بدون نام

      مافیای شما برا همه ثابت شده است شما خودتان فرهنگتان را در بازی سپاهان ثابت کردید.دنبال بهانه میگردید .شانس اوردید نفوذی ها تراکتور را به حاشیه بردند .والی جای شما اون بالا نبود چون لیاقتشو نداشتید

    • بدون نام

      غلط کردی نگران امنیت تبریز هستی نگرانی بمون پیش مامانت خوبه که شما وحشی هادیروز ورزشگاه رو با میدان جنگ عوضی گرفته بودین البته یه جورایی هم حق داری نگران باشی نه که خودتون بی فرهنگ ووحشی هستین مصداق اون مثل معروف شدین که کافر همه را به کیش خویش میپندارد وحشی جان فولاد وسپاهان واستقلال هم به تبریز آمدن مشکلی نبود مشکل از شما پرسپولیسیهای بی فرهنگه خودتونو اصلاح کنین به بقیه تهمت نزنین

    • بدون نام

      وحشیپولیسیها هار بودن که نگرانی نداره. پشتتون هم که گرمه.

    • بدون نام

      شما اصلا نباید بترسید چون فدراسیون ، وزارت ورزش ، رسانه های دولتی و پول بیت المال پشتیبان هستند .و ضمنا بی خودی جو درست نکنید چون بازی شما با سپاهان را در تهران همه دیدند که چطور مهمان نوازی کردین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج