جاباما
۸۵۷۵۲۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

آغاز هیجان در آخرین فصل بازی تاج و تخت

قسمت سوم از فصل هشتم و آخر سریال بازی تاج و تخت در وبسایت نظرسنجی imdb به امتیاز شگفت انگیز ۹.۹ دست یافت، اتفاقی که پیشتر برای به ندرت برای یک سریال رخ داده است.

خبرگزاری میزان: قسمت سوم از فصل هشتم و آخر سریال معروف بازی تاج و تخت منتشر شد و توانست اتفاقات هیجان انگیزی را نسبت به دو قسمت گذشته خود برای مخاطبان به همراه داشته باشد.

آغاز هیجان در آخرین فصل بازی تاج و تخت

قسمت سوم از فصل هشتم و آخر سریال بازی تاج و تخت در وبسایت نظرسنجی imdb به امتیاز شگفت انگیز ۹.۹ دست یافت. اتفاقی که پیشتر برای به ندرت برای یک سریال رخ داده است. همچنین جدیدترین تصاویر از قسمت سوم فصل هشتم (فصل پایانی) سریال محبوب بازی تاج و تخت منتشر شد.

فصل هشتم سریال محبوب "بازی تاج و تخت" آخرین فصل این سریال محبوب محسوب می شود. سریال که در ابتدای راه هیچکس فکرش را نمی کرد به این اهمیت و اعتبار در صنعت سریال سازی دست پیدا کند. این اثر توانست نزدیک به چهل بازیگر گمنام سینما و تئاتر را به ستاره های امروز هالیوود مبدل نماید.

آغاز هیجان در آخرین فصل بازی تاج و تخت

حال باید دید این سریال تا انتها می‌تواند اتفاقات جذابی را برای مخاطبان رقم بزند یا نه. البته برخلاف انتظارات عمومی منتقدان نمرات به شدت بالایی را به قسمت اول از فصل هشتم دادند و وبسایت معتبر روتن تومیتو بالاترین امتیاز را به آن داد.

فصل هشتم و نهایی سریال خیال‌پردازی حماسی بازی تاج‌وتخت توسط شرکت اچ‌بی‌او در ماه ژوئیه ۲۰۱۶ تایید شد. برخلاف فصل‌های قبلی که هرکدام ۱۰ قسمت بودند و فصل ۷ که هفت قسمت بود این فصل (فصل هشتم) شش قسمت بیشتر نخواهد داشت.

آغاز هیجان در آخرین فصل بازی تاج و تخت

تنها صحنه ای چند ثانیه ای از فصل هشت سریال توسط شبکه اچ بی او در تبلیغات به کار رفته که نشان دهنده رسیدن جان اسنو و دنریس تارگرین به وینترفل و خوش آمد گویی سانسا استارک است.

بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشور‌های مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند.

این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد.

پیتر دینکلیج نیز برای بازی در نقش تیریون لنیستر موفق به دریافت سه جایزهٔ امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرامت

      فیلم چی هست کجا پخش میشه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج