۸۵۸۴۹۷
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

خرید گندم به صورت توافقی ممنوع است

مدیر تعاون روستایی خوزستان با تاکید بر ممنوعیت خرید حتی یک گرم گندم توافقی، گفت: از ابتدای فصل خرید گندم تا ۱۰ اردیبهشت بیش از ۴۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

خبرگزاری فارس: جمشید بنی فری امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز، با ابراز تاسف از دریافت گزارشاتی مبنی بر خرید گندم و کلزا تولیدی کشاورزان توسط دلالان و واسط‌ها و خارج شدن آن از استان و کشور، اظهار کرد: دریافت این گزارش‌ها سبب ایجاد نگرانی‌های زیاد بین کشاورزان شد به همین دلیل تعاون روستایی خوزستان با جدیت این قضیه را پیگیری و مانع فعالیت دلالان خواهد شد.

وی با تاکید بر ممنوعیت خرید حتی یک گرم گندم توافقی درون شبکه تعاون روستایی استان افزود: طی نامه های ارسالی متعدد از سوی مدیریت تعاون روستایی، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رؤسای شهرستان‌ها و مدیرعاملان اتحادیه ها، خرید گندم به صورت توافقی را خارج از عرف و اصول می دانیم و چنین اقدامی ممنوع است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: قطعاً اگر گزارشی مبنی بر خرید توافقی گندم توسط عاملین ما در مراکز خرید دریافت شود با خاطیان برخورد خواهیم کرد و انتظار می رود تمام محصول گندم و کلزای تحویلی از کشاورزان در مراکز خرید و در سامانه‌های مربوط به شرکت غله وخدمات بازرگانی ثبت شود.

بنی فری افزود: تعاون روستایی خوزستان از ابتدای فصل خرید گندم تا ۱۰ اردیبهشت بیش از ۴۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده است و این پروسه تا برداشت آخرین خوشه گندم در مزارع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی خوزستان یکی از اصلی ترین متولیان خرید گندم و کلزا کشاورزان در جهت تامین موادغذایی مردم و همچنین تامین گندم مورد نیاز ۱۲ میلیون نفر است، عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی استاندار، سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی به منظور حمل به موقع گندم از مراکز خرید که با ظرفیت رو به اتمام مواجه هستند می تواند مانع از روی آوردن کشاورزان به سمت دلالان شود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: انتظار می‌رود شرکت غله و خدمات بازرگانی که عهده دار حمل گندم از مراکز خرید است بتواند تمهیدات و بستر لازم را برای حمل گندم از مراکز خرید تدارک ببیند چرا که عدم تخلیه بار گندم و کلزا کشاورزان در مراکز خرید ما را با پدیده ای به نام فروش به دلالان و واسطه ها روبه رو می سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانسور نکن

      پول مردمو بدین به موقع که مجبور نشن به دلال بفروشن ... نه خودتون پول زحمت یکسال گندمکارو درست و به موقع میدین نه قیمتش منصفانس نه میزارین بفروشن

    • بدون نام

      چراقیمت پایین زدید اخه پول تراکتور کرایه زمین سم کمبا واب وکودکه امدید هرهیکتاری دو کود دادید مجبور شدیم کودکود دوبرابربخریم کارگری خودمون همش 1700 درمیاد الی برید از خارج بادولار وارد بکنید تابفهمید تعاونیها فقط میگن هیکتاری 25هزار واریز بکنید وگرنه هیچ کاری انجام ندادن لطفا چاپ بکن هرسوالی داشتید درخدمتم

    • بدون نام

      وقتی دلال گندم را کیلوی ۴۰۰۰ هزار تومان نقد میخرد و دولت ۱۵۰۰ نسیه شما باشین به کی گندم میفروشین اونهم با این همه تورم؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی غلط میکنید برای محصول کشاورز تعیین تکلیف می کنید آنها مالک هستند و به هر نحو که به نفعشان باشد می توانند بفروشند.

    • سال سقوط

      به دلال بدن بهتره تا تحویل ی مشت دزد بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج