جاباما
۸۵۹۱۹۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چالش سخت نیکول کیدمن با مشکلات عاطفی

نیکول کیدمن در سریال "نه غریبه بی نظیر" نقش رمان‌نویسی را بازی می‌کند که با مشکلات عاطفی دست به گریبان است.

ایران آرت: پس از موفقیت‌های سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ"، حالا نیکول کیدمن، دیوید ای کلی و جان هنری باترورث قصد دارند بر اساس یکی دیگر از رمان‌های لیان موریارتی، یعنی"نه غریبه بی نظیر" سریالی برای شبکه هولو بسازند.

چالش سخت نیکول کیدمن با مشکلات عاطفی

رمان "نه غریبه بی نظیر" در شهریور ماه سال گذشته منتشر شد که از همان روزهای ابتدایی و احتمالا تحت تاثیر موفقیت‌های رمان دروغ‌های کوچک بزرگ توانست نظر بسیاری از دوست‌داران سینما و ادبیات را به خود جلب کند.

این رمان به ماجراهای نُه نفر می‌پردازد که به دلایل مختلفی در یک پایگاه سلامتی دور هم جمع شده‌اند. این افراد هر یک قصه‌ای دارند که طی روزهایی که قرار است کنار یکدیگر بگذرانند، آرام آرام از آن‌ها خبردار می‌شویم. شخصیت اصلی این رمان فرانسیس ولتی نام دارد که احتمالا نیکول کیدمن بازیگر این نقش خواهد بود. ولتی یک رمان‌نویس بوده که با مشکلات عاطفی دست به گریبان شده است و حالا پا در دل یک دنیا شک و تردید می‌گذارد و مانند سایر آثارموریارتی با یک روایت هوشمندانه مواجه هستیم.

سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" توانست در نُه شاخه در امی نامزد شود که در نهایت برنده پنج بخش شد. این مجموعه تلویزیونی همچنین توانست در مراسم مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ نیز حسابی خوش بدرخشد تا با یکی از بهترین و موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چند سال اخیر مواجه باشیم.

موفقیت‌های دروغ‌های کوچک بزرگ احتمالا مهم‌ترین عاملی است که باعث شده شبکه هولو تقریبا با همان تیم سازنده دستور ساخت سریال نُه غریبه کامل را بدهد و نظر در اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد پخش این اثر از هولو باشیم؛ شبکه‌ای که طی چند سال اخیر توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تلویزیون را به خود جلب کند و از همین حالا سریال "نه غریبه بی نظیر" نیز به لیست بلند بالای مجموعه‌های مهم این رسانه همچون "سرگذشت ندیمه" و "کسل راک" اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج