جاباما
۸۶۰۶۶۹
۱۷ نظر
۵۱۰۶
۱۷ نظر
۵۱۰۶
پ

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

در این مطلب از کودکانی صحبت خواهیم کرد که شاید بعضی از ما را از کودکی مان شرمنده کنند. موفقیت‌های این کودکان می‌تواند منبع الهام همه‌ی ما باشد تا فارغ اینکه ۷ ساله هستیم یا ۷۷ ساله، دست از دنبال کردن رویاهایمان نکشیم. با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید.

وب‌سایت روزیاتو - گلریز برهمند: بیشتر ما کودکی مشابهی داشته ایم و روز‌های خوش آن را صرف کار‌هایی می‌کردیم که هر کودک دیگری هم می‌کند. تکالیف مدرسه‌ی خود را می‌نوشتیم، همیشه دنبال تنقلات خوشمزه بودیم، بازی می‌کردیم و تلویزیون تماشا می‌کردیم. اما در این مطلب از کودکانی صحبت خواهیم کرد که شاید بعضی از ما را از کودکی مان شرمنده کنند. موفقیت‌های این کودکان می‌تواند منبع الهام همه‌ی ما باشد تا فارغ اینکه ۷ ساله هستیم یا ۷۷ ساله، دست از دنبال کردن رویاهایمان نکشیم. با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید.

۱- رایان- ۷ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

این پسر ۷ ساله را شاید بتوان یکی از ثروتمندترین کودکان تاریخ دانست. رایان، که والدینش به دلایل امنیتی نام فامیلی او را منتشر نکرده اند، به دلیل موفقیت عظیم کانال یوتیوبش به نام Ryan ToysReview هر ساله ۲۲ میلیون دلار کسب درآمد می‌کند. در حقیقت، کانال یوتیوب رایان، پردرآمدترین حساب کاربری یوتیوب در سال ۲۰۱۸ بود.

تمام ویدئو‌های کانال رایان، به بازی او با اسباب بازی‌ها و نقد و بررسی آن‌ها اختصاص دارد. اکانت رایان ۱۸ میلیون دنبال کننده دارد و مخاطبان او می‌توانند رایان را در حال بازی، یادگیری الفبا و حتی خواندن آواز تماشا کنند. یکی از ویدئو‌های رایان نزدیک به ۲ میلیارد بازدید داشته است.

۲- جوئل جوئنی- ۱۵ سال

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

جوئل جوئنی ۱۵ ساله، معروف به جوجو سیوا، چند سال قبل به واسطه‌ی حضورش در یک برنامه‌ی تلویزیونی به نام Dance Moms به همراه مادرش شهرت پیدا کرد، اما حالا علاوه بر بازیگری و خوانندگی، از چهره‌های شاخص یوتیوب هم محسوب می‌شود. حساب اینستاگرامی جوئل، ۷/۹ میلیون دنبال کننده و کانال یوتیوب او، ۸/۹ میلیون دنبال کننده دارد. علاوه بر این، آهنگ‌های او در اسپاتیفای، میلیون‌ها بار شنیده شده اند.

اما این دختر نوجوان شم تجاری خوبی هم دارد. او نام و چهره اش را تبدیل به یک برند کرده است. جوئل کالکشن پاپیون و اکسسوری خودش را در برند معروف Claire's دارد و علاوه بر این، یک کالکشن عروسک هم به نام JoJo dolls دارد. ارزش خالص ثروت این نوجوان ۱۵ ساله، ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

۳- موزیا بریجز- ۱۷ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

موزیا بریجز وقتی تنها ۹ سال داشت، یک کسب و کار تولید پاپیون به راه انداخت. او که حالا ۱۷ سال دارد و مالک برند Mo's Bows محسوب می‌شود، کماکان مشغول گسترش برند پاپیون خود است. بریجز به طور رسمی، رئیس و مدیر بخش طراحی کسب و کار خود است که کار آن فروش پاپیون، کراوات، دستمال کت و مواردی از این دست است.

در سال ۲۰۱۸، بیشتر از ۶۰۰ هزار مورد از تولیدات برند Mo's Bows به فروش رسید.

۴- مکنا کلی- ۱۳ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

کانال یوتیوب کلی، که به ویدئو‌های‌ای اس ام آر اختصاص دارد، ۱/۳ میلیون دنبال کننده دارد.‌ای اس ام آر به معنای واکنش ارادی اوج‌گیری حسی است و به احساس آرامش بخش و خوشایندی اطلاق می‌شود که اغلب با حسی از مور مور شدن همراه است و معمولاً با صدا‌هایی مثل پچ پچ کردن یا صدای ضربات ناخن روی چیزی به وجود می‌آید.

کلی تنها از طریق تبلیغات کانال یوتیوبش، روزانه هزار دلار کسب درآمد می‌کند.

۵- مارسای مارتین- ۱۴ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

مارسای مارتین علاوه بر حضور کوتاهش در سریال Black-ish، در فیلم سینمایی Little (محصول ۲۰۱۹) هم به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و هم در پشت صحنه‌ی این فیلم کمدی به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی کار حضور داشت. بنابراین، مارتین جوان‌ترین تهیه کننده‌ی اجرایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود.

این نوجوان بلند پرواز، برنامه‌های زیادی برای آینده اش دارد. مارسای پیش از شروع فیلمبرداری این فیلم، در مصاحبه‌ای گفته بود: «این اولین فیلمی است که هم جلو و هم پشت دوربین آن حضور دارم؛ و قرار هم نیست آخری اش باشد.»

طبق شنیده ها، مارتین برای این فیلم ۲۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت کرده و علاوه بر آن یک پاداش تا سقف ۳۰۰ هزار دلار برای او درنظر گرفته شده که به میزان موفقیت فیلم بستگی دارد؛ بنابراین با احتساب مبلغ دستمزد و پاداش احتمالی او، مارسای برای این فیلم نیم میلیون دلار دریافت خواهد کرد و این علاوه بر دستمزدی است که او برای سریال Black-ish دریافت کرده بود.

۶- رایان کلی- ۱۴ سال

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

رایان کلی تنها ۱۰ سال داشت که یک لاین تولید غذای سگ به نام Ry's Ruffery راه اندازی کرد.

کلی به همراه مادرش در یک برنامه‌ی تلویزیونی شرکت کرد تا ایده‌ای که برای تولید نوع باکیفیت تری از غذا‌های مخصوص سگ‌ها داشت را مطرح کند. زن تاجری به باربارا کورکن سرمایه‌ی لازم برای این کار را در اختیار رایان و مادرش گذاشت و آن‌ها حالا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

کلی حالا ۱۴ سال دارد و سودی که او و مادرش از کسب و کار خود به دست آورده اند از ۸۰۰ دلار اولیه به یک مبلغ ۶ رقمی رسیده است.

۷- میکیلا اولمر- ۱۳ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

اولمر تنها ۴ سال داشت که کار تهیه‌ی لیموناد و فروش آن در دکه‌ی خودش در تگزاس را شروع کرد. لیموناد‌های میکیلا از آن زمان تغییراتی کرده اند و حالا عسل و بذر کتان هم در ترکیبات خود دارند. در حقیقت کسب و کار کوچک اولمر حالا تبدیل به یک شرکت واقعی به نام Me & the Bees Lemonade شده است.

در سال ۲۰۱۵، یعنی زمانی که میکیلا ۹ سال داشت، فروشگاه زنجیره‌ای معروف Whole Foods، به سراغ شرکت او آمد و قراردادی ۱۱ میلیون دلاری برای فروش لیموناد‌های این شرکت بست. از اینجا بود که شرکت میکیلا اوج گرفت و شروع به پیشرفت کرد. حالا کسب و کار اولمر گسترش پیدا کرده و شرکت او علاوه بر انواع مختلفی از لیموناد، محصولات دیگری مثل نرم کننده‌ی لب هم تولید می‌کند. میکیلا حالا ۱۳ سال دارد و به همراه دیگر مدیران شرکتش که پدر و مادر او هستند، به نقاط مختلف کشورش آمریکا سفر می‌کند و در کنفرانس‌هایی با موضوع کارآفرینی و رهبری سخنرانی می‌کند.

اولمر توانسته چندین سرمایه گذار مشهور را هم برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود جذب کند. علاوه بر سرمایه‌ی ۶۰ هزار دلاری‌ای که یک تاجر مشهور به نام دیموند جان در ابتدای کار در اختیار میکیلا گذاشت، تعدادی از بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکا هم ۸۰۰ هزار دلار به او سرمایه دادند.

۸- کوری نیوس- ۱۵ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

نیوس زمانی که تنها ۶ سال داشت، با کمک‌های مادرش وارد دنیای تجارت و کسب و کار شد. او می‌خواست پس انداز خودش را داشته باشد تا با آن برای مادرش یک ماشین بخرد. کوری در محله‌ی خودش، شروع به فروش هات چاکلت کرد، اما طولی نکشید که تصمیم گرفت کارش را با فروش شیرینی‌های کوکی ادامه دهد.

از آنجا بود که شرکت Mr. Cory's Cookies متولد شد. حالا شرکت این نوجوان ۱۵ ساله، چهار نوع کوکی تمام طبیعی تولید می‌کند و با بسیاری از فروشگاه‌های مشهور هم برای فروش محصولات خود همکاری داشته است.

در سال ۲۰۱۷، کوری و مادرش با حضور در یک برنامه‌ی تلویزیونی، توانستند ۱۰۰ هزار دلار سرمایه دریافت کنند. تنها در سال ۲۰۱۷، ۵۰ هزار عدد از کوکی‌های شرکت نیوس، به مبلغ ۱۵ دلار برای هر بسته‌ی ۱۲عددی به فروش رفت.

۹- ابی کرچر- ۱۹ ساله

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

ابی کرچر در ۱۶ سالگی تصمیم گرفته بود تغذیه‌ی سالم تری داشته باشد، اما متوجه شد که محصولات بسیاری از برند‌های کره‌ی بادام زمینی، قند و چربی خیلی زیادی دارند؛ بنابراین او تصمیم گرفت که کره‌ی بادام زمینی خودش را بسازد.

برند Abby's Better Nut Butter تنها در سال ۲۰۱۷، به لطف توزیع محصولاتش در فروشگاه‌های مواد غذایی سراسر کشور آمریکا، به یک رشد ۴۰۰ درصدی رسید.

کرچر، مدیر عامل این برند حالا ۱۹ سال دارد و شرکت او روند گسترش و پیشرفت را در پیش گرفته است. برند Abby's Better Nut Butter انواع مختلفی از کره‌ی مغز‌های خوراکی را تولید می‌کند. درآمد شرکت کرچر در سال ۲۰۱۷، ۸۰ هزار دلار تخمین زده شد.

۱۰- شوبهام بنرجی

بچه‌های میلیون دلاری؛ با پردرآمدترین کودکان دنیا آشنا شوید

شوبهام بنرجی زمانی که ۱۲ ساله بود، برای شرکت در یک نمایشگاه علمی به دنبال یک پروژه‌ی مهندسی می‌گشت که متوجه شد کمتر از ۱۰ درصد نابینایان در آمریکا می‌توانند خط بریل را بخوانند، بیشتر به این دلیل که پرینتر‌های خط بریل حدود ۲ هزار دلار قیمت دارند.

شوبهام بعد از ماه‌ها آزمون و خطا، دستگاهی به نام Braigo اختراع کرد، یک پرینتر-امباسر خط بریل که قیمت پایینی دارد. پرینتر‌های Braigo گرچه هنوز در مرحله‌ی تکمیل هستند، اما قیمت آن‌ها ۳۵۰ دلار تخمین زده شده، یعنی تقریباً یک پنجم قیمت پرینتر‌های معمول بریل. بنرجی با همکاری افراد دیگری، یک شرکت کوچک به نام Braigo Labs تأسیس کرده و برای آن سرمایه‌ی ویژه‌ی کارآفرینی دریافت کرده است. او درحقیقت جوان‌ترین فردی است که این نوع از سرمایه در اختیارش قرار گرفته است.

آرویند سودهانی مدیرعامل شرکتی که در آینده حامی تولید اختراع شوبهام بنرجی خواهد شد، درباره‌ی این دستگاه می‌گوید: «این پرینتر طراحی شد تا قیمت پرینتر‌های بریل از ۲ هزار دلار به ۴۰۰ دلار کاهش پیدا کند. این اختراع جای پرینتر‌های معمول را در بازار خواهد گرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      ابی کرچر واقعا لیاقت این هپه ثروتو داره.من از همین جا ازش تشکر میکنم که به دنیا امد تا به قلب مردم جهان عشق و صفا بدهد.
      با تشکر از سایت خوب برترین ها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گم شو

    • مین مین

      لذت بردم از سطح فکر بالاشون و انجام کارهایی که هم خودشون ازش لذت میبرن و البته که مفید هستن و البته که نقش حمایت کشورشون در حمایت از این بچه هارو نباید نادیده گرفت
      حالا والدین ایرانی:-\
      از بچگی تو گوش بچه میخونن دکتر مهندس،بهترین سالهای عمر بچه هم با استرس کنکور به فنا میره اخرم خسته ب کاری ک علاقه ای بهش ندارن باید تن بدن
      التماس فرهنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ گفتی

    • بدون نام

      عالی، عالى، عالى و...
      ممنونم از مطالب جالبی که قرار میدید

    • A....A....A

      اب کرچر هم سن مادر بزرگم بود
      کجا ۱۹ سال ؟؟؟؟
      حتما بهش خوش گذرونده شده ...که زود رشد کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فضولی
        به تو چه که چرا سنش زیاده و چیکار کرده
        احمق جون اون الان میلیاردره من و تو چی

      • شیماع

        این چ طرز حرف زدنع:/

    • بدون نام

      ما هم یوتیوبمون فیلتره...تحریمم هستیم...:|

      پاسخ ها

      • شیماع

        مام خیلیع چیزا تو سرمونع...خیلیع ایدع ها داریم...اما...
        ما تو ایرانیم:))

      • sezar

        اها وگرنه شمام مثل اینامیشدین

      • معصومه

        از همون اینستاگرام که بازه خیلی ها کسب درآمد صحیح میکنن در ضمن برخی از اینها بدون داشتن دیپلم برا خودشون کسب و کار راه انداختن و ثروتمند شدن؛ تو ایران فقط باید به مردم یاد داد به حرفه روی بیارید نه مدرک گرایی! با پشتکار در یک حرفه نجاری خیاطی آشپزی تعمیرات... میشه کلی درآمد کسب کرد

    • یاسی

      توی ایران بچه ها رو بدنیا میارن تا ارزوهای پدر و مادرا که تو جوونی بهش نرسیدن براورده شه ...

    • بدون نام

      کجای دنیا به نوجوان ۱۹ ساله میگن بچه؟ تیترتون اشتباهه
      زیر ۱۳ سال کودک محسوب میشن.

    • شیماع

      به به به به :ا

    • بدون نام

      آخه سر و صدا راه انداختن و ناخن کشیدن اونم جلوی ی میکروفون کجاش درآمد زاس???
      خب این کار یعنی چی واقعا متوجه نمیشم

    • علی

      توجه کنید چند نفر از اینها در زیر 18 سالگی خودشون کسب وکار یا اصطلاحا استارتاپ راه انداخته و کارآفرینی کردن؛
      اون وقت تو ایران طرف لیسانس یا فوق یا دکترا هم داره فقط منتظره یه جا استخدامش کنن مخصوصا کارمند دولت شدن و پول مفت گرفتن خیلی طرفدار داره!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج