جاباما
۸۶۴۱۶۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مارک ویلموتس ۷۰۰هزار دلار ارزان‌تر از کی‌روش

به زودی قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بسته می شود و او به عنوان سرمربی جدید ایران در بازی با سوریه روی نیمکت خواهد نشست. مسابقه ای که روز ۱۶ خرداد در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

ورزش سه: دیروز ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد مارک ویلموتس گفته بود بر سر کلیات با او تفاهم کردیم اما در خصوص جزییات در روزهای آینده بیشتر با هم بحث خواهیم کرد و بعد از توافق کلی قرارداد را امضاء خواهیم کرد.

در خصوص مبلغی که بین فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس تفاهم شده خبر دقیقی در دسترس نیست به این خاطر که فدراسیون فوتبال و یا مارک ویلموتس در این باره اظهار نظری نداشته اند و شاید هم در آینده نداشته باشند اما رسانه های خارجی به خصوص رسانه های بلژیکی که ارتباط نزدیکی با وکیل حقوقی سرمربی تیم بلژیکی دارند خبرهایی را دراین باره منتشر کرده اند. ۱.۲ و ۱.۳ میلیون دلار دستمزد مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران از سوی این رسانه ها تعیین شده است.

البته در دیگر رسانه ها صحبت از ۱ و حتی ۱.۵ میلیون دلار هم بود. اگر نخواهیم مبلغ یک میلیون دلار و یا یک و نیم میلون دلار را قبول کنیم باید گفت دستمزد مارک برای یک سال حضور در تیم ملی فوتبال ایران ۱.۲ میلیون دلار خواهد بود. ۷۰۰ هزار دلار کمتر از آخرین دستمزد سالانه کارلوس کی روش در ایران.

فدراسیون فوتبال به هیچ وجه قصد ندارد اشتباهاتی که در قرارداد کارلوس کی روش داشته با مارک ویلموتس تکرار کند. حتی دراین باره از عباس ترابیان هم مشورت گرفته است. کسی که مامور عقد قرارداد با کارلوس کی روش بود. البته عباس ترابیان پیش تر به خبرنگار ما گفته بود همه موارد قانونی در قرارداد کارلوس کی روش لحاظ شده بود اما مشکل اینجا بود که از سوی فدراسیون فوتبال پیاده نمی شد و او به همین خاطر در ادامه مسیر با کارلوس کی روش به مشکل خورده بود و از کادر تیم ملی جدا شد.

استفاده از دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی، نظارت بر تیم های ملی پایه، سفر به شهرستان ها برای تماشای بازی های لیگ برتر و تعامل با مربیان باشگاهی و... از جمله مواردی است که قرار است در قرارداد مارک ویلموتس گنجانده شود و با این قرارداد سفت و سخت بعید است مارک همانند کارلوس کی روش بتواند از بلژیک برای تیم ملی مدیر رسانه ای بیاورد.

صرفه جویی ۷۰۰ هزار دلاری در پرداخت دستمزد به سرمربی تیم ملی خیلی از مشکلات فعلی فدراسیون فوتبال را حل خواهد کرد. دیدید که در ماه های گذشته بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان به عدم پرداخت پاداش ۲۰ میلیون تومانی خود بابت قهرمانی در جام ملتهای آسیا که یک سال از آن می گذرد، اعتراض کردند و چند بازیکن به همین بهانه خط خوردند.

هم چنین این اعتراض از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی هم شنیده شد. تیمی که قهرمانی در جام بین قاره ای و سومی جام جهانی را یدک می کشید اما بعد از این اعتراضات در مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد و حتی شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

کادر فنی تیم ملی این بار کوچک تر از زمان کارلوس کی روش خواهد بود. به خصوص در مورد تعداد دستیاران خارجی سرمربی تیم ملی. با توجه به افزایش قیمت دلار کادر فنی تیم ملی اینبار بیشتر ایرانی خواهد بود تا خارجی و هم چنین قرار است در خصوص میزان پاداش ها بابت برد تجدید نظر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... جنس بنجول تر وارزانتر هم بود،

      پاسخ ها

      • عباس قلی

        داداش بجاش دزدی و دروغگویی خوب بلدن
        اینم ی مربی بیکار و اشغال بوده که اینا آوردن

      • بدون نام

        میتونید رزومه کی روش قبل از ورود به ایرانو بگید؟

      • بدون نام

        اخه بگو برترینهای نفهم این کجا کیروش کجا.. رفتید اشغال اوردید حیف یک دلال ..عجب نویسنده احمقی

      • بدون نام

        کاربر 15:30
        من بهت میگم دوبار رفتن به جام جهانی قدرت اول اسیا و رده یک اسیا سالها اون هم با این امکانات چم سفید لنگی حالا افتاد!

    • N

      ۷۰۰ هزار دلار هم بدردنخور تره

    • انتقاد سازنده

      نه کبروش خوب بود و نه این میتونه کاری بکنه . مگر اینکه دور ایران بگرده و استعدادهای ناب رو پیدا کنه تا تیم ملی کلا عوض بشه . بازیکنانی که آرایشگر با خودشون به تورنومنت میبرن همون بهتر که تشریفشونو ببرن . فوتبالیستی که هنوز داور سوت نزده می ایسته و متوقف میشه حتی با مربیگری گواردیولا و کلوپ هم به جایی نمیرسه . فوتبال ما از ریشه خرابه . و اونم با دگردیسی در اعضای تیم ملی ممکنه و آموزش صحیح . اگه این نباشه قطعا باز هم چند سال دور باطل زدیم و کلی پول رو دور ریختیم .

    • بدون نام

      هرچقدرپول بدی همونقدراشمیخوری جنس ارزان هم عواقب خودش وداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج