۸۶۴۸۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی - هادرسفیلد؛ آقای گل در راه انگلیس

مهدی طارمی با پیشنهادی از لیگ انگلیس همراه شده که احتمالا مقدمات آن در تابستان پیش رو نهایی خواهد شد.

ورزش سه: مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه دو عنوان آقای گلی را در لیگ برتر در کارنامه دارد، اولین تجربه خود در فوتبال خارج از ایران را با پوشیدن پیراهن الغرافه قطر به مدت یک فصل و نیم پشت سر گذاشت. هر چند او در نهایت از این انتقال رضایت لازم را نداشت و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده او مطرح شده، اما اکنون جدی‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن حضور در لیگ چمپیونشیپ انگلیس و تیم تازه سقوط کرده هادرسفیلد است.

طی ماه‌های اخیر و با توجه به هجمه‌ای که علیه این بازیکن از سوی کارشناسان و پیشکسوتان الغرافه شکل گرفته بود، کاملا قابل پیش بینی بود که راه طارمی و این باشگاه در پایان فصل از یکدیگر جدا خواهد شد. از الریان قطر به عنوان جدی‌ترین گزینه برای مهدی طارمی یاد می‌شد اما جالب اینجاست که این بازیکن به هیچ عنوان تمایل به ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر را ندارد.

مهاجم تیم ملی ایران طی این مدت همواره از لیگ قطر به دلیل نداشتن چالش هیجان انگیز، فقر تماشاگر، شرایط تمرینی نامناسب و ... گلایه داشته و این مساله باعث شده بود تا علیرغم پیشنهاد مالی مناسب از سوی الریان، او اعلام کند در صورتی که پیشنهاد مناسبی از اروپا به ویژه انگلیس نصیبش نشود، احتمال بازگشت به ایران زیاد خواهد بود.

طارمی در این مدت از لیگ یونان، بلژیک، هلند و سوئد پیشنهاداتی داشته و مدیربرنامه او مذاکراتی نیز با برخی تیم‌های انگلیسی داشته است که اکنون از هادرسفیلد به عنوان گزینه احتمالی حضورش در چمپیونشیپ یاد می‌شود.

اتفاقی که در رسانه‌ها نیز پوشش داده شده است؛

Yorkshirepost در گزارشی به شایعات نقل و انتقالاتی در تابستان پرداخته و در بخشی از گزارش خود آورده است که باشگاه هادرسفیلد با مهدی طارمی به عنوان زلاتان ایبراهیموویچ ایرانی به توافق دست یافته است!

نکته جالب توجه این گزارش اینجاست که از مهاجم ایرانی به عنوان زلاتان ایبراهیموویچ یاد شده است.

سایت NEWS NOW نیز در بخش شایعات نقل و انتقالاتی خود به این انتقال پرداخته است و از مهدی طارمی به عنوان هدف تابستانی تیم تازه سقوط کرده هادرسفیلد یاد کرده است.

تلگراف نیز در گزارشی به موضوع انتقال احتمالی مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی تیم الغرافه که به پایان قراردادش با این باشگاه رسیده به این تیم انگلیسی پرداخته است. در حال حاضر سعید عزت اللهی، کریم انصاریفرد و علیرضا جهانبخش سه بازیکن ایرانی فعال در انگلیس هستند.

هادرسفیلد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس که با قهرمانی منچسترسیتی خاتمه یافت، در انتهای جدول قرار گرفت و بار دیگر به دسته پایین‌تر (چمپیونشیپ) سقوط کرده است. سرمربی این تیم یان زیورت آلمانی است که این باشگاه با قدمت ۱۱۰ ساله را در پایان فصل هدایت کرده و به موفقیتی دست نیافت. آنها فصل گذشته برای اولین بار به لیگ برتر صعود کردند و با تنها سه پیروزی طی ۳۸ بازی در قعر جدول به کار خود پایان دادند تا بازگشتی زودهنگام به دسته پایین‌تر داشته باشند. آنها طی این فصل دو بار ولورهمپتون را شکست دادند و پیروزی دیگر آنها مربوط به دیدار با فولام بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      تیم دره پیتی دوباره

      پاسخ ها

      • علی

        من که بعنوان یه پرسپولیسی براش آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم فکر برگشتن به پرسپولیس رو نکنه

    • بدون نام

      اگه به بوندس لیگای آلمان بره از همه لیگا براش بهتره ولی فکر نکنم پیشنهادی از بوندس لیگا داشته باشه

    • دارا

      خوبہ

    • بدون نام

      چمپیونشیپ بدترین لیگ اروپاست لیگ برتر انگلیس نیست که تاپ باشه هیچ ارزشی نداره اگه عقل داشته باشه میره لیگای که تیم هاش بالای جدول هستن و به لیگ قهرمانان سعود کردن مثل کاری که ازمون کرد و اتفاقا موفق شد با زنیت

    • نگران

      انگلیسی‌های آشغال پسند

      پاسخ ها

      • فاطمه شیش دقلالی

        حرف زيادي نزن

    • N

      قرار نیست قدم های بلند بلند برداره از کم ترین شروع کنه با تجربه ترین میشه ادامه بده♡♡♡♡

    • محمد

      اگه این باشه توو هادرزفیلد از چمپیون شیپ لیگ ی لیگ پایینتر سقوط میکنه
      یا توو امتحان پزشکی باشگاه رد میشه

    • سعید

      باید از یک لیک پایین تر از لیگ برتر انگلیس شروع کنه .یه جایی باشه که مدام بازی کنه و ذخیره نباشه. پیشرفت میکنه اینجوری. پله پله باید بالا بیاد توی اروپا. تصمیم خوبی گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج