۸۶۵۰۶۵
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رکوردهای استقلال را کسی نمی‌تواند جا به جا کند

مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید اختلافی که بین دروازه بان های این تیم مطرح می شود، فقط مربوط به فضای رسانه‌ای است و این دو هرگز مشکلی با هم ندارند.

ورزش سه: اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد فصلی که گذشت، گفت: من نزدیک به ۱۰۰۰ روز است که در کادر فنی استقلال حضور دارم و نزدیک به ۷۰۰ روز آن به عنوان مربی گلرها فعالیت کرده ام که از این بابت بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. در این مدت همیشه تلاش کرده ایم دروازه‌بان‌های تیم را آماده نگه داریم تا هر کدام در درون دروازه قرار گرفتند بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول دو فصلی که من در استقلال حضور دارم باید بگویم که ما چهار دروازه بان بسیار خوب و آماده داشته ایم. اول مهدی رحمتی که یک گلر بسیار با تجربه با سابقه ملی زیاد است که افتخارات او برای همه آشکار است و همه ما می دانیم که چقدر او دروازه‌بان بزرگی است و چقدر در بازی‌هایی که حضور داشت به پیروزی‌های استقلال کمک کرد.

گلر بعدی سید حسین حسینی است که حالا می‌توانم به جرات بگویم به یک گلر پخته تبدیل شده و گاهی عکس العمل هایی دارد که خود من حیرت می کنم و این نشان می‌دهد که او حالا به مرز پختگی رسیده است و البته شرایط خوبی برای خود در تیم ایجاد کرده است.

ما پارسال گلری داشتیم به نام ارشیا بابازاده که مثل حمیدخان پدرش بسیار گلر چالاک و خوبی بود اما چون شرایط سنی او اجازه نمی داد نتوانستیم برای این فصل از او استفاده کنیم. دروازه بان سوم امسال ما مهدی نوراللهی بود که یک جوان بسیار خوب است و از استقلال توانست به تیم امید برود و این نشان می‌دهد او هم کیفیت لازم را دارد.

مربی دروازه بان های استقلال در مورد شایعاتی که در مورد اختلاف بین مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در دو فصل گذشته وجود داشته هم می گوید: اول یک چیز را بگویم و آن هم این است که در بین تیم چهار نفره دروازه‌بانی استقلال همیشه احترام به بزرگتر حرف اول را می‌زند.

من برای شما باید بگویم که هرگز مهدی رحمتی روی حرف من حرفی نمی‌زند و سیدحسین حسینی هم هرگز نمی شود که احترام مهدی رحمتی را نگه ندارد، این اصول کاری ما بوده که از اول داشتیم و مسائلی که در مورد اختلاف بین دو دروازه بان ما مطرح می‌شود صرفاً مربوط به فضای رسانه‌ای است و در عالم واقعیت این دو هرگز مشکلی با هم ندارند.

رکوردهای استقلال را کسی نمی‌تواند جا به جا کند
اشکان نامداری در مورد ۲ رکورد دفاعی خوب استقلال در دو سال گذشته هم می گوید: ما پارسال توانستیم بیشترین کلین شیت متوالی را با حسینی به ثبت برسانیم که من مطمئن هستم این رکورد سال‌های سال جا به جا نخواهد شد. امسال هم توانستیم رکورد کمترین گل خورده در تاریخ باشگاه استقلال را به ثمر برسانیم که این نشان می دهد دو دروازه‌بان کاملا آماده در ترکیب خود داشتیم و هم مهدی رحمتی و هم حسین حسینی در ثبت این رکورد بسیار خوب نقش داشتند.

این هم رکوردی است که فکر می‌کنم افتخار آن در باشگاه استقلال ثبت شد و فکر نمی‌کنم کسی بتواند آن را فعلا جابجا کند مگر دوباره به دست خود این دروازه بان ها که آماده ترین و با کیفیت ترین دروازه بان های لیگ برتر هستند این اتفاق رخ بدهد.

وی افزود: شما اگر ببینید تمرین های دروازه بانی ما بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما دروازه‌بان‌های ما هرگز در این تمرین ها مصدوم نشدند. آنها دو مصدومیت جزئی نصیبشان شد که هر دو در جریان تمرین گروهی بود و ما تمرینات را طوری طراحی کردیم که دروازه‌بان‌های ما با مشکل مصدومیت روبرو نشوند.

نامداری در پایان گفت: در پایان فصل باید از وحید طالب لو و حمید بابازاده تشکر ویژه داشته باشم. حمید بابازاده در این مدت نقش مربی و بزرگتر را برای من داشت و به وحید طالب لو هم همیشه در صفحه اینستاگرام خود از کار ما حمایت می‌کرد و این برای من بسیار اتفاق ارزشمندی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعداد سوراخها کیسه و زیر پرسپولیس بودن هم کسی نمیتونه جابجا کند مگر خود کیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره رکوردهاي شيشتقلال رو مگه اینکه شاه برگرده تا بتونن دوباره جابجا کنند

      • بی نام

        نیست شما رکورد دار قهرمانی تو آسیا هستید اگر نبود داورا و... باور کنید الانم رده 13 جدول بودیدت

      • بدون نام

        ۹:۵۹
        از باخت دربی تون با پنالتی معلوم‌بود ضمنا بیشترین کلین شیت و بیرانوند داشت

    • محسن عبدالهی

      راست‌میگه .. رکوردهای شش تا ... چهار تا ... دسته 3و باخت در روز اخر از ملوان ... وای یادم رفت ایمون زاید رو .... این رکودهای استقلال بی نظیره والا ... زنبور هم نمیتونه توی پنج دقیقه 3تا گل رو بخوره که استقلال خورد ... واقعا به شما و رکودهای شما میبالیم خخخخخخخخخخ .... جمع کنید کاسه و کوزه تون رو برید کنار تا باد بیاد

    • بدون نام

      کت تنه کیه مهم اینه بقیه امار و چرت و پرت

    • بدون نام

      من موندم تو دیگه چقدر احمقی وقتی تیم ملی دروازه بانی مانند بیراموند دارد چطور میگی بهترین دروازه بان مهدی لایی و حسینی هستند واقعا نمیدونید مردم اینها رو میخوندم وبه نفهمی شما میخندن

    • rira

      خداوکیلی راست میگی.هیچ تیم لیگ برتری نمیتونه رکوردهای کیسه رو جابجا کنه
      قهرمانی دسته سوم و دوم مگه کمه؟
      4جانبه امجدیه که دیگه نگو چون دیگه آسیا اینقدر درپیت نیست

    • kardook

      اخی دلشون به چی خوشه کیسه ها
      دلم سوخت یه جورایی واسشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای محترم لنگی هر وقت دو تا جام درست حسابی آسیایی رو از نزدیک دیدین تو باشگاه پولکی تون بود بعد بیاید بگید علی آباد هم شهره. خخخخخخخخ هههههههه

      • بی نام

        لنگی جان هنوز ی نفر که به لطف پول های حرومش دو تاجام اوردیدت تو زندانه . حالا بگذریم از لطف داورا و الطاف خفیفه وزیر محترم

      • بدون نام

        ۱۰:۰۱
        اونیکه تو زندانه داره مجازاتش و میکشه بگذریم از الطاف به شما که قائدی تون زندان نرفت تماشاگرانتون هرچی شعار میدن کیسه جریمه نمیشه فرهاد هرچی میگه کمیته انضباطی نمیخوادش خریدهای میلیاردی و بی لیاقتی در امتیاز آوریتون

    • علی

      نه چرامخصوصادسته سه۳۳۳۳۳۳

    • بدون نام

      خنده داره گلهایی که باناداوری نخوردید رکورددارشدید واعا مسخرست

    • بدون نام

      خخخخخ راست میگه دیگه ، مربی دوپینگی ، بلزیکن ....

    • بدون نام

      قیمه با قاف نوشته میشه یا با غین ؟ هیچکدام اصل از گوشت داخلشه و شما کیسه کشان که سنگ پای قزوین را شکست دادید دلخوش به رکوردها باشید و بدانید و آگاه باشید که ای قوم کیسه به رکوردها حام نمیدن . فصل قبل دلخوش بودید که دربی را بردید اما امسال دربی را هم باختید

    • رضامحمدخانی

      اخه چه رکوردی احمق 4ساله فقط زیر پرسپولیس هستید

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      داداش فقط بگودروازه بان اول تیم ملی که پنالتی رونالدوروگرفت کیه؟اگرچه پرسپولیسیم اما بخاطر رفتاربسیارزشت رحمتی باقلعه نویی اصلاًازش خوشم نمیاد.برعکسش حسینی بسیارمودب وخوش اخلاق خداییش جانشین خوبی واسه بیرانوندتوتیم ملیه. اما مهم کلین شیت بیرانوندوقهرمانی پرسپولیس باهت تریکشه واینکه تولیگ فعلاً هیچ تیمی به لحاظ مقامهابه پرسپولیس نمیرسه.

    • بدون نام

      دوباره جوگیر شدن

    • علللللی

      اشکان جون یادته بازی برق شیراز با استق لال رو تو دروازبان برق بودی و دو هیچ جلو بودید ولی در عرض چند دقیقه دو پنالتی مفت و یک گل مفت سی متری تقدیم ژنرال مافیا کردی و بازی برده رو با شاهکار ت با باخت عوض کردی و فصل بعدش هم به استقلال اومدی یعنی آوردنت برا جبران شاهکارت
      :-)برگی از تاریخ ننگین کیسه :-)

    • Amirreza.F.16

      جابجا نمی کنن ولی میشکنن

    • مسعود. الف

      خصوصا رکورد سقوط به دسته 3! خخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج