جاباما
۸۶۶۰۸۷
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

ژاله صامتی، پرکار در سینما، تئاتر و تلویزیون

ژاله صامتی از حضور در یک فیلم سینمایی، یک مجموعه تلویزیونی و یک نمایش خبر داد.

هنرآنلاین: ژاله صامتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها علاوه بر اکران فیلم "تگزاس ۲" دو فیلم "حمال طلا" ساخته تورج اصلانی و "درخونگاه" ساخته سیاوش اسعدی را آماده اکران دارد.

ژاله صامتی، پرکار در سینما، تئاتر و تلویزیون

او درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: در حال حاضر مشغول دورخوانی یک فیلم سینمایی در حوزه اجتماعی هستیم با یک گروه خوب و حرفه‌ای که به زودی کلید می‌خورد. همچنین از 28 خردادماه با اجرای یک نمایش به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی به تماشاخانه ایرانشهر می‌آییم و بعد از آن نیز برای یک فیلم سینمایی کمدی دیگر، صحبت کرده‌ام. همچنین از اواسط مردادماه به جمع دوستانم برای ضبط یک سریال می‌پیوندم که کار بسیار خوبی است و تا آخر سال درگیر آن خواهم بود که فعلا اجازه رسانه‌ای کردن عنوان هیچ یک از آثار را ندارم.

صامتی درباره اکران فیلم‌های آماده خود نیز بیان کرد: فکر می‌کنم طی صحبت‌هایی که شده است فیلم "درخونگاه" به زودی اکران شود.

"درخونگاه" سومین ساخته سیاوش اسعدی است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ظهری می‌آید تابسازد! اگر نبازد... در این فیلم امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى به ایفای نقش می‌پردازند. ژاله صامتی در این فیلم در نقشی کاملا متفاوت به ایفای نقش پرداخته‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج