۸۶۷۹۰۶
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

بازگشت احتمالی هر کدام از این نفرات از دو زاویه قابل بررسی است؛ نخست مسئله نیاز فنی تیم و دوم احساسی که هواداران به این رفقای نیمه‌راه دارند.

برترین‌ها: پرسپولیس در دوران برانکو ستاره‌های سرشناس زیادی را از دست داد که همیشه هم شایعه بازگشت آن‌ها به تیم مطرح بوده است. در طرف مقابل استقلال در یکی دو سال اخیر سعی در حفظ مهره‌ها داشته و حذفی‌ها هم اکثراً خارجی‌های گران و کم‌خاصیت بوده‌اند، ولی بااین‌حال همواره اسم‌هایی وجود دارد که در طول چند سال اخیر از این دو باشگاه رفته‌اند و حالا که به فصل تابستان و نقل‌وانتقالات پیش از لیگ نوزدهم رسیده‌ایم صدای پایشان حوالی این دو تیم پرطرفدار به گوش می‌رسد. با وجود این بحث بازگشت احتمالی هر کدام از این نفرات از دو زاویه قابل بررسی است؛ نخست مسئله نیاز فنی تیم و دوم احساسی که هواداران به این رفقای نیمه‌راه دارند.

مهدی طارمی؛ فنی بله، دلی نه

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

این بحث‌برانگیزترین پرونده نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس است. عملکرد خط حمله سرخپوشان در لیگ هجدهم نشان داد این تیم به‌شدت به یک مهاجم پرتحرک، فرصت‌طلب و موقعیت‌ساز نیاز دارد و بهترین گزینه خود طارمی است. در عین حال، اما بازگشت او به پرسپولیس مخالفان پرشماری هم بین هواداران دارد؛ کسانی که هنوز داستان خیانت طارمی، توافق پنهانی‌اش با حسین هدایتی و نهایتا بسته‌شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان را از یاد نبرده‌اند. البته فراموش نکنیم درست مثل هر تابستان دیگری، امسال هم اسم کلی باشگاه اروپایی را به‌عنوان خریدار طارمی ردیف کرده‌اند که بزرگ‌ترین‌شان هاردسفیلد است؛ تیمی که همین امسال از لیگ برتر به دسته یک فوتبال انگلستان سقوط کرد. با این اوصاف تجربه ثابت کرده زیاد نباید این حرف‌ها را جدی گرفت.

مامه بابا تیام؛ هم فنی و هم دلی

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

ستاره خوش قد و بالای سنگالی که سال گذشته مثل یک رویا برای استقلالی‌ها ظهور کرد و زود برای این تیم تمام شد و به لیگ امارات رفت. بازیکنی که در تمامی بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفت گل زد و گل ساخت و وینفرد شفر را بالا و بالاتر برد و حالا هم دلی و هم فنی و با هر متر و معیار دیگری برای استقلالی‌ها یک بازگشت ایده آل به شمار میرود. چندی پیش خودِ تیام در اینستاگرام شخصی اش به شایعه بازگشت خود به استقلال دامن زد، خبری که دوام زیادی نداشت و توسط مدیرعامل باشگاه و به دلیل رقم درخواستی بالای او، منتفی شد. البته حالا که رقم قرارداد استقلالی‌های فصل گذشته فاش شده و کسی مثل نیومایر (که بعید است واقعاً فوتبالیست باشد) برای نیم‌فصل ۶.۵ میلیارد پول گرفته است، شاید خیلی‌ها انتظار دارند از این ولخرجی‌ها برای تیام صورت بگیرد و او برگردد.

وحید امیری؛ دلی بله، فنی نه

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

اخیرا در مورد احتمال بازگشت وحید امیری هم زیاد حرف زده می‌شود. امیری پارسال در اوج نیاز فنی پرسپولیس، این تیم را ترک کرد و راهی ترابوزان اسپور شد. با وجود این خیلی از هواداران پرسپولیس به او حق دادند، چرا که عقیده داشتند امیری دیر به سطح اول فوتبال رسیده و با توجه به سن بالایش نیاز به کسب ثروت برای دوران بعد از بازنشستگی دارد. امیری فصل موفقی را در ترابوزان پشت سر نگذاشت و گفته می‌شود باشگاه ترکیه‌ای مایل به حفظ او نیست. نکته، اما اینجاست که الان پرسپولیس از نظر فنی نیاز چندانی به امیری ندارد. هم‌اکنون در پست او مهدی ترابی به‌عنوان یکی از بهترین‌های ایران می‌درخشد و تازه وینگر‌هایی مثل امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم هستند. به علاوه معلوم نیست وحید بعد از این یک سال که عمدتا به نیمکت‌نشینی گذشت، الان از نظر فنی در چه سطحی قرار دارد.

مجید حسینی؛ هم فنی و هم دلی

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

مجید حسینی و وحید امیری سال گذشته و در یک زمان به تیم ترابوزان اسپور ترانسفر شدند و قطعا مجید حسینی که در این فصل لیگ ترکیه در اکثر بازی‌های این تیم مهره اصلی بوده است، نسبت به امیری خرید موفق‌تری برای این باشگاه ترک به‌حساب می‌آید و در بازی‌های جام جهانی و جام ملت‌ها دیدم که از آمادگی قابل‌قبولی برخوردار است، پس حالا که پژمان پا به سن گذاشته و روزبه ساز جدایی سر می‌دهد و سهرابیان و نورافکن و باقی مهره‌های خط دفاعی استقلال آماده نشان نمی‌دهند، بازگشت مجید حسینی برای استقلال یک اتفاق ایده آل است. از لحاظ دلی هم مجید هیچ‌گاه حاشیه‌ای برای استقلال نساخت و خیلی دوستانه از هواداران و این باشگاه حدا شد و مطمئناً پاسخ دل هواداران به بازگشت او، بله است.

صادق محرمی؛ هم فنی و هم دلی

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

محرمی در پایان فصل گذشته با سودای پیشرفت به دیناموزاگرب کرواسی پیوست، اما فصل برای او طوری که انتظار داشت پیش نرفت. صادق عمده اوقات فصل را روی نیمکت و سکو گذراند و بیشتر در جام حذفی مجال حضور در میدان را پیدا کرد. گفته می‌شود احتمال قطع همکاری دینامو با محرمی بالاست و در این شرایط او می‌تواند گزینه خوبی برای بازگشت به پرسپولیس باشد. نکته اینجاست که محرمی «دزدکی» از پرسپولیس نرفت. زمان و کیفیت خروج او از مدت‌ها قبل روشن شده بود و صادق در پایان بازی با الجزیره امارات روی دوش علیرضا بیرانوند دور افتخار زد. او جوان بود و می‌خواست از دروازه فوتبال اروپا بگذرد. از نظر فنی هم یکی از نیاز‌های مبرم پرسپولیس برای فصل بعد، جذب یک دفاع راست است. الان دفاع راست آزاد خوب در لیگ نداریم و از حسین ماهینی هم که اساسا آبی گرم نمی‌شود؛ بنابراین اگر محرمی با آن دریبل‌های دوطرفه‌اش برگردد، احتمالا هر دو طرف سود خواهند کرد.

کاوه رضایی؛ دلی بله، فنی نه

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

کاوه در فصل حضورش در استقلال بهترین مهاجم استقلال بود. گل‌زن، گل‌ساز، در خدمت تیم و بااخلاق و استقلالی‌ها خاطره خوشی از روز‌های حضور کاوه رضایی در این تیم دارند، ولی او نتوانست موفقیت خود در استقلال را لیگ بلژیک ادامه دهد و نمایش چشم‌گیری از لحاظ فنی در لیگ این کشور نداشت و حالا خبر جدایی او از کلوب بروژ به گوش می‌رسد و قطعا بخشی از استقلالی‌ها دوست دارند کاوه برگردد و خاطرات خوش را دوباره زنده کند. ولی او اصلا با بازیکن دو فصل پیش که در استقلال توپ می‌زد قابل مقایسه نیست و افت چشمگیری داشته است و استقلالی که امسال حسرت یک مهاجم شش دانگ به دلش ماند، نمی‌خواهد دوباره ریسک خرید بازیکن نا‌آماده را به جان بخرد.

فرشاد احمدزاده؛ نه دلی و نه فنی

سرخابی‌های‌ برگشتی؛ کدام بیاید و کدام نه؟!

یک بازیکن متوسط که به بدترین شکل، در بدترین زمان ممکن از تیم جدا شده و جایی رفته که نه پول خوب می‌دادند و نه آینده جذابی داشته است. تازه در پست او هم ترافیک مهره‌های باکیفیت وجود دارد؛ بنابراین کسی می‌داند فرشاد احمدزاده چرا باید برگردد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشقتم پرسپولیسسسس



      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤




      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤



      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤


      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤





      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤










      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




      عاشقتیمممم








      ❤❤❤❤❤❤❤

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لايييييييکککککککک

    • ههه

      اتفاقا همه رو برعکس گفتی

    • بدون نام

      میشه چهره هایه خارجی در طبکه هایه اجتماعی رو زودتر بزارید؟ خیلی دیر میزارید

    • پرسپولیس

      فقط طارمی و صادق محرمی به درد میخورن اگه قرار به برگشتن باشه .

    • اس اس

      مجید حسینی اصلا دلی نیــــس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج