جاباما
۸۶۷۹۴۱
۶۰۲۵
۶۰۲۵
پ

رپورتاژ آگهی

لولا‌های بدن را روغن کاری کنید

پژوهشگران مجتمع صنایع دینه ایران با روش‌های بسیار پیشرفته در استخراج عصاره‌هایی با کیفیت، حاوی ماده موثره بالا و در محدوده درمانی موفق به تولید دارویی شده اند با عنوان " آرترودین" که درآن خاصیت درمانی دارو‌های گیاهی موثر در درمان درد‌های آرتروزی متجلی شده و به تقویت تاثیرگزاری این دارو در بهبود قابل ملاحظه‌ی اختلالات حرکتی ناشی از درگیری مفاصل کمک می‌کند.

با گذشت زمان و سپری شدن عمر، در اثر تصادفات یا آسیب‌های قبلی یا به دلیل اختلالات مادرزادی، بیماری‌های سیستمیک مثل آرتریت روماتوئید (روماتیسم) و یا چاقی سطح مفاصل یا همان غضروف دچار ساییدگی و از بین‌رفتگی می‌شود. در این حالت، با کم شدن لغزندگی، حرکت یا چرخش استخوان‌ها روی مفاصل با درد همراه شده و این درد با شروع حرکت آغاز می‌شود و با استراحت بهبود می‌یابد.

مفصل‌ها مانند لولا عمل می‌کنند و استخوان‌ها را روی مفصل‌ها می‌چرخانند. بدین ترتیب حرکت در یک عضو میسر می‌شود. سطح مفصل که با استخوان در ارتباط است با لایه لغزند‌های از جنس غضروف پوشیده شده و لغزندگی سطح غضروف چرخش استخوان روی مفصل را ممکن می‌کند.

استئوآرتریت یا آرتروز در حقیقت به از بین رفتن سطح طبیعی غضروف مفصلی گفته می‌شود.

طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، تقریباً ۳۵۵ میلیون نفر امروزه در سراسر جهان به بیماری‌های مفصلی مبتلا هستند که از این تعداد ۱۹۰ میلیون نفر دچار استئوآرتریت و بیش از ۵/۱۶ میلیون نفر نیز دچار آرتریت روماتوئید هستند. این آمار در همه نقاط دنیا و به خصوص در کشور‌های در حال توسعه، بسرعت در حال گسترش است.

برای تسکین درد‌های آرتروزی، دارو‌های مسکن شیمیایی فراوانی دارد. با این وجود امروزه بیماران در سراسر دنیا بیشتر راغب هستند که به جای مصرف دارو‌های شیمیایی از دارو‌های با منشا گیاهی با تکیه بر اثر ضد التهابی آن‌ها بهره بگیرند که هم عوارض ناخوشایند کمتری نسبت به دارو‌های شیمیایی و سنتتیک متوجه آن‌ها شود و هم اینکه از بهبودی پایاتری بهره‌مند گردند.

پژوهشگران مجتمع صنایع دینه ایران با روش‌های بسیار پیشرفته در استخراج عصاره‌هایی با کیفیت، حاوی ماده موثره بالا و در محدوده درمانی موفق به تولید دارویی شده اند با عنوان " آرترودین" که درآن خاصیت درمانی دارو‌های گیاهی موثر در درمان درد‌های آرتروزی متجلی شده و به تقویت تاثیرگزاری این دارو در بهبود قابل ملاحظه‌ی اختلالات حرکتی ناشی از درگیری مفاصل کمک می‌کند. در این دارو قرص گیاهی آرترودین به طور خاص از ۲۲۵ میلی گرم عصاره رزینی تغلیظ شده کندر (Boswellia serrate) و مقدار قابل ملاحظه‌ای عصاره دانه کرفس، عصاره ریزوم زردچوبه و زنجبیل استفاده شده است.

لولا‌های بدن را روغن کاری کنید

کندر موجود در این فرآورده قرص گیاهی آرترودین به دلیل دارا بودن بوزولیک اسید دارای خواص ضد التهابی است و از طریق مهار آنزیم سیکلواکسیژناز به حفظ سلامت مفاصل و به حفظ تمامیت غضروف کمک می‌کند. کندر همچنین در کاهش درد و التهاب مفاصل و اختلالات حرکتی ناشی از آرتروز موثر است.

دانه کرفس از مفاصل محافظت می‌کند و در حذف ضایعات اسیدی تجمع یافته در بافت‌های پیوندی و یا مایعات ذخیره شده در اطراف مفاصل به کلیه کمک می‌کند..

زردچوبه که یک ضد التهاب بسیار موثر است تاثیر مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. زنجبیل نیز به عنوان یک عامل ضد التهاب بسیار قوی از مفاصل در مقابل تخریب و سایش محافظت می‌کند.

مجتمع صنایع دینه ایران با تولید این دارو قرص گیاهی آرترودین به بیماران مبتلا به در‌های مفصلی کمک می‌کند تا بتوانند با اتکا به گیاهان اثر بخش و با منشاء طبیعی بادرد و التهاب مفاصل ناشی از آرتروز مقابله نمایند.

قابل تهیه در دارو خانه‌های سراسر کشور

www.dinehiran.ir

info@dinehiran.ir

تلفن مشاوره: ۰۲۱۶۱۰۱۸ داخلی۲۱۱۱

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج