۸۶۸۲۴۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

سردار آزمون: بدنبال آقای گلی لیگ روسیه نبودم

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال "زنیت" سن پترزبورگ پس از پایان لیگ برتر فوتبال روسیه در سال ۲۰۱۹ و قهرمانی با این تیم، ضمن تبریک به "فئودور چالوف" مهاجم زسکا مسکو به خاطر کسب آقای گلی لیگ اظهار داشت: موفقیت تیم مهمتر از افتخار شخصی است از این رو بدنبال آقای گلی نبودم.

خبرگزاری ایرنا: سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال "زنیت" سن پترزبورگ پس از پایان لیگ برتر فوتبال روسیه در سال ۲۰۱۹ و قهرمانی با این تیم، ضمن تبریک به "فئودور چالوف" مهاجم زسکا مسکو به خاطر کسب آقای گلی لیگ اظهار داشت: موفقیت تیم مهمتر از افتخار شخصی است از این رو بدنبال آقای گلی نبودم.

وی در مصاحبه با سایت باشگاه زنیت پس از پیروزی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر روسیه که با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید، با بیان این مطلب افزود: از همان آغاز به فکر این نبودم که بهترین گلزن شوم، برای من کسب عنوان گروهی مهم تر بود.

آزمون در واکنش به این پرسش که چه ارزیابی از عملکرد خود در تیم زنیت دارید، اظهار داشت: همه چیز در این فصل عالی تمام شد، تیم زنیت بسیار خوب است و در آن گلزن های خوبی بازی می کنند، بطو قطع در فصل آینده تلاش می کنم بازی های بهتری برای تیم خود انجام دهم و بیش از گذشته هواداران تیم را خوشحال کنم.

وی گفت: امسال به عنوان قهرمانی که شایسته آن بودیم دست یافتیم این موفقیت را به هواداران و هم تیمی های خود تبریک می گویم زیرا همه آنچه نیاز بود را برای موفقیت تیم به کار گرفتیم.

سردار آزمون روز گذشته(یکشنه) با وجود درخشش در آخرین بازی تیمش در لیگ برتر فوتبال روسیه و به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل، نتوانست به آقای گلی روسیه دست یابد.

آزمون در این بازی که در شهر سن پترزبورگ و ورزشگاه خانگی زنیت برگزار شد، نقش ویژه ای روی گل چهارم تیمش داشت زیرا با پاس گل او تیم زنیت چهار بر یک در پایان پیروز شد.

در مسکو پایتخت تزارها نیز زسکا مسکو پذیرای تیم قعر جدولی کریلیا سویتو بود و در پایان ۹۰ دقیقه ۶ بر صفر مهمان خود را شکست داد.

فئودور چالوف رقیب آزمون و مهاجم موفق زسکا که تا هفته ۲۷ لیگ برتر روسیه رقابت سختی با سردار داشت و هر دو با ۱۲ گل در صدر جدول بودند در این بازی دو گل به ثمر رساند تا با ۱۵ گل در برابر سردار ۱۳ گله با اقتدار در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.

در پایان لیگ برتر فوتبال روسیه در سال ۲۰۱۹، "ویکتور کلاسون" از کراسنودار نیز با ۱۲ گل در جایگاه سوم برترین گلزنان قرار گرفت.

در جدول رده بندی نیز، بعد از زنیت سن پترزبورگ که در هفته بیست و ششم مشخص شد قهرمان شده، لوکوموتیو، کراسنودار و زسکامسکو به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوکر کیروش

    • بدون نام

      چه لیگ داغونی که سردار دومین گلزنشه

    • بدون نام

      عزیززززم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج