۸۶۸۴۱۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

ظاهرا پرسپولیس و سپاهان روی سکوها بازی دارند!

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: انگار قرار است دو تیم پرسپولیس و سپاهان روی سکوهای ورزشگاه بازی کنند که مدام صحبت از این مسئله است.

خبرگزاری فارس: مجید بصیرت، پیشکسوت سپاهان در مورد بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام‌حذفی گفت: شرایط باز به گونه‌ای است که تیم برنده شانس ۹۰ درصدی برای قهرمانی در جام‌حذفی دارد هر چند باید برای داماش گیلانیان هم احترام قائل بود.با این حال شرایط مسابقه به گونه‌ای پیش رفته که انگار قرا راست دو تیم به جای زمین چمن روی سکوها با هم بازی کنند و این اصلاً خوب نیست.

وی افزود: مسئولان دو تیم مدام در مورد تقسیم ظرفیت ورزشگاه سخن می‌گویند و مشکلاتی در این زمینه پیش آمد. فوتبال ورزشی است که باید از آن لذت برد نه اینکه چنین شرایطی پیش بیاید. کشیده شدن فوتبال به خشونت نه تنها برای فوتبال بلکه برای جامعه ما هم خوب نیست. مسابقه این دو تیم هم بسیار حساس است.

ظاهرا پرسپولیس و سپاهان روی سکوها بازی دارند!

بصیرت تصریح کرد: متأسفانه مدام برای این بازی صحبت از تقسیم 90 به 10 یا 70 به 30 و ... روی سکوهاست و در مورد مسائل فنی بازی کمتر صحبت می‌شود.

وی با اشاره به دو مساوی دو تیم در لیگ برتر اظهار داشت: هر دو مسابقه در تهران و اصفهان با مساوی تمام شد و این نشان می‌دهد که هیچ تیمی از نظر فنی سرتر از حریف نیست، اما این بازی در جام‌حذفی است و باید یک تیم برنده شود و همین مسئله حساسیت مسابقه را دو چندان کرده است. جالب است بگویم که دو تیم بدترین بازی‌هایشان را در لیگ مقابل هم انجام دادند و بازیکنان نتوانستند قابلیت فنی‌شان را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در بازی آخر در تهران حتی بازیکنان در داخل میدان حواس‌شان روی سکوها بود و دیدید که در پایان مسابقه هم بازیکنان احساسی شدن و مصاحبه‌هایی را انجام دادند. شرایط بازی پرسپولیس و سپاهان کم کم دارد به شرایط بازی استقلال و پرسپولیس می‌رسد که حساسیت بیش از اندازه آن باعث می‌شد پرسپولیس و استقلال بدترین بازی‌هایشان را مقابل هم انجام دهند و حتی داور ایرانی دیگر جرأت نداشت این بازی را قضاوت کند.

سرپرست اسبق سپاهان در مورد اینکه فکر می‌کنید کدام تیم برنده مسابقه شود، گفت: من چون سپاهانی هستم دوست دارم سپاهان برنده شود البته بیش از هر چیزی دوست دارم این مسابقه در نهایت آرامش به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بفکر عاقبت باخت سپاهانن که چه اتفاقی قراره تو ورزشگاه بیفته.فدراسیون و.......فقط مونده بیان از تیم پرسپولیس خواهش کنن بلکه ببازن داور ازخودشون زمین و هوادار از خودشون کاری مونده؟؟؟که انجام بدن خوب میگفتن تیم پرسپولیس نره اصفهان تا خواستشون برآورده شه.هزارالبته این پرسپولیسه که همه نقشه های منفورِمنفوران رو نقش برآب خواهدکرد و مثل لودر از روی امیرخون و تیمش رد خواهدشد .با۲گل زیبا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زر نزن شرایط میزبانی همیشه نود به ده بوده حالا میخوان با نامردی پنجاه پنجاه یا هفتاد به سی کنن بازم طلبکارین

    • بدون نام

      خیابون میر اصفهان را بلدی.........

    • ناشناس!

      وقتی الکی این بازی را بزرگ می کنند ومیگن الکلاسیکوی ایران حساسیت و تنش زیاد می شود!

      پاسخ ها

      • با افتخاراستقلالی ام

        شما پرسپولیسی ها خیلی دم درآوردین اگه ‌شتتون خالی بشه همه چیزتون معلوم میشه برید دعا کنید برا اونایی که تا حالا شماروبالا پگه داشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج