۸۶۸۴۹۹
۱۲۴ نظر
۵۱۵۰
۱۲۴ نظر
۵۱۵۰
پ

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

خواننده‌های زن زیادی در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند، اما نمی‌توان تاثیری که آن‌ها بر صنعت موسیقی و حتی مردم گذاشته‌اند را با هم مقایسه کرد. برخی از ستاره‌ها توانسته‌اند با توانایی و خلاقیت خود، نامشان را به عنوان تاثیرگذارترین ستاره‌های موسیقی در جهان ثبت کنند. اگر دوست دارید که با این چهره‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه‌مان باشید.

برترین‎ها: خواننده‌های زن زیادی در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند، اما نمی‌توان تاثیری که آن‌ها بر صنعت موسیقی و حتی مردم گذاشته‌اند را با هم مقایسه کرد. برخی از ستاره‌ها توانسته‌اند با توانایی و خلاقیت خود، نامشان را به عنوان تاثیرگذارترین ستاره‌های موسیقی در جهان ثبت کنند. اگر دوست دارید که با این چهره‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه‌مان باشید.

لیدی گاگا

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

در سال ۲۰۰۸، یعنی از زمانی که لیدی گاگا آلبوم «The Fame» را روانه بازار کرد، تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های صنعت موسیقی در جهان شد. قدرت صدای فوق العاده، استایل عجیب و منحصر بفرد، کمک‌های خیرخواهانه و تور‌های متفاوتی که در سراسر جهان برگزار می‌کند، او را در میان ستارگان هالیوود برجسته کرده است. او مانند بسیاری از رقبایش که تنها در یک یا تعداد محدودی از آلبوم هایشان موفق هستند، نیست. او برای تک تک آهنگ‌هایی که منتشر کرده، زمان گذاشته و نتیجه زحمت هایش را هم گرفته است. در واقع او دست به هر کاری که می‌زند، تنها بر شهرت اش می‌افزاید.

نام لیدی گاگا در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است. علاوه بر آن، مجله فوربس نیز او را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. اگر چه او در ابتدای فعالیت اش تحت تأثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار گرفت، اما حال الهام بخش بسیاری از ستاره‌های دیگر است.

آریانا گرانده

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

آریانا گرانده نیم بیشتری از عمرش را در شهرت و محبوبیت به سر برده است. او با سن کمی که دارد، توانسته نام خودش را در میان تاثیرگذارترین خواننده‌های هالیوود، ثبت کند. مهم نیست که او دست به چه کاری می‌زند، می‌خواهد کار مادلینگ باشد یا تور‌های جهانی و کنسرت‌های داخلی، او توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

آریانا تنها فرد تاریخ موسیقی ست که همه تک ترانه‌های آغازین از ۳ آلبوم او در هفته اول وارد ۱۰ آهنگ برتر چارت ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شد. او با استعداد و خلاقیتی که دارد، توانسته جوایز بسیاری، چون ۳ جایزه موسیقی آمریکا، ۳ جایزه موسیقی ام تی وی اروپا، ۱ جایزه موزیک ویدئوی ام تی وی و ۴ نامزدی برای جایزه گرمی را دریافت کند. همه آلبوم‌های او از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا، نشان پلاتینیوم (برابر فروش ۱ میلیون نسخه در آمریکا) را دریافت کردند. گراندی به موسسات خیریه زیادی کمک می‌کند و فالوور‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. او با ۱۵۵ میلیون فالوور لقب ملکه اینستاگرام را از آن خود کرد. در سال،۲۰۱۶ مجله تایم او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال معرفی کرد.

ادل

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

ادل با انتشار اولین آلبومش در سال ۲۰۰۸، موفقیت تجاری و تحسین منتقدان زیادی را به همراه داشت به طوری که در پنجاه و یکمین مراسم جایزه گرمی در سال ۲۰۰۹، جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آهنگ پاپ توسط خواننده زن را دریافت کرد. او شهرت جهانی اش را با انتشار دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «۲۱» که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، به دست آورد. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخت و رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکورد‌های جهانی گینس ثبت کرد.

ادل با صدای فوق العاده، سبک لباس پوشیدن سنگین و خاص و شخصیت به دور از حاشیه و دوست داشتنی اش، جزو یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های عصر حاضر شد. او جوایز بسیاری از جمله جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار را از آن خود کرده است. روزنامه گاردین مطلبی در مورد این ستاره نوشته: «چیزی از روح زمانه را می‌توان در صدای ادل پیدا کرد. ادل خواننده‌ای جوان است، هم نسل دیگر ستاره‌های این روز‌های دنیای موسیقی، اما ربط چندانی به آن‌ها ندارد. موهایش شبیه مو‌های زنان دهه‌های دور است و اندام و لباس‌هایش هم ربطی ندارد به آنچه این روز‌ها از ستاره‌ها انتظار می‌رود.»

کیتی پری

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

کیتی پری در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک آهنگی به نام «دختری را بوسیدم» از آلبوم دومش بنام «یکی از پسرها»، به شهرت رسید. او تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است.

کیتی نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه نامش را در صنعت مد و فشن نیز به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۷ بود که او یک خط تولید کفش را به نام «کلکسیون کیتی پری» راه‌اندازی کرد که بر شهرت و محبوبیت او افزود.

کریستینا آگیلرا

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

کریستینا آگیلرا خواننده، ترانه سرا، رقصنده، بازیگر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است که خوانندگی را از کودکی آغاز کرد و با انتشار آلبوم نخست اش که همنام خودش بود به موفقیت رسید. در سن ۱۲ سالگی، کریستینا در شوی باشگاه میکی موس حضوری موفق داشت که در آن در کنار بریتنی اسپیرز، رایان گاسلینگ و جاستین تیمبرلیک به هنرنمایی پرداخت و همین بر شهرت و محبوبیت اش افزود. او تاکنون بیست بار نامزد جایزه گرمی و شش بار برنده آن جایزه شده است. اگیلرا به عنوان یک پاپ آیکون شناخته می‌شود که در ابتدای فعالیت هنری‌اش لقب «پرنسس پاپ» و بعد از آن «صدای یک نسل» را دریافت کرد. به دلیل تن صدای منحصر به فرد او، گستره صوتی پنج اکتاو و قدرت صدایش، از وی به عنوان یکی از بهترین آواز خوانان تاریخ موسیقی یاد می‌شود.

ایمی لی

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

ایمی لی خواننده و آهنگساز آمریکایی ست که از کودکی نواختن پیانو را آموزش دیده‌است. او یکی از بنیانگذاران و خواننده اصلی گروه راک «اونسنس» است. اگر چه این گروه در طول ۱۵ سال فعالیت خود، چندین بار از کار دست کشید، اما صدای ایمی لی آنقدر تاثیرگذار بوده که هیچوقت از خاطر ما نرفت. به افتخار این ستاره و تاثیری که او روی موسیقی داشته، روز ۴ مارس روز اونسنس به رسمیت شناخته شده است. او با صدای منحصر بفردش این گروه را تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های راک نسل خود کرد به طوری که موفق به دریافت جایزه گرمی نیز شد.

بیانسه

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

بیانسه کار خود را در اواخر دهه ۱۹۹۰، به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی «دستینیز چایلد» آغاز کرد. با وجود فردی، چون بیانسه، این گروه یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه در جهان شد. پس از انحلال این گروه در سال ۲۰۰۵، بیانسه فعالیت خود را به صورت انفرادی آغاز کرد. از آن زمان تا به امروز، نام او به عنوان سوپراستار در سطح جهانی به ثبت رسیده است. او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به عنوان خواننده تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ شده است. او ۲۲ جایزه گرمی را از آن خود کرده و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

جدا از موسیقی، می‌توان نام بیانسه را در فهرست قدرتمندترین زنان جهان، در کنار افرادی، چون اپرا وینفری، مشاهده کرد. او هر آهنگی که می‌خواند، هر لباسی که به تن می‌کند و حتی مدل مو و آرایش اش هم الهام بخش بسیاری از ستاره‌ها و هوادارانش هست.

دوآ لیپا

تاثیرگذارترین خواننده‌های زن در جهان

دوآ لیپا خواننده، ترانه‌سرا و مدل انگلیسی است. او حرفه موسیقی را در سن ۱۴ سالگی با بازخوانی آهنگ‌های خوانندگانی از جمله کریستینا آگیلرا و نلی فورتادو در یوتیوب آغاز کرد. اولین کار تکی او در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که شهرت فراوانی را برای او به همراه آورد. تاثیری که او بر دنیای موسیقی و اطرافیانش گذاشت، باعث شد که در دسامبر ۲۰۱۶ یک فیلم مستند توسط مجله فاراد با عنوان «در آبی دیدن» درباره لیپا ساخته شود.

در ژانویه ۲۰۱۸ لیپا اعلام کرد که در پنج بخش جشنواره جایزه بریت شامل بهترین خواننده زن بریتانیا، بهترین آلبوم سال، بهترین آهنگ سال بریتانیا و بهترین موزیک ویدئو سال بریتانیا نامزد شده است. این برای دوآ موفقیت‌های زیادی کسب کرد، زیرا اولین باری بود که یک هنرمند زن در پنج بخش جشنواره جایزه بریت، نامزد می‌شود.

منبع: wonderslist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      اینم شد خبر؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواانندگی زنان بیشتر با بدن و ظواهرشون سنجیده میشه تا هنرشون.وگرنه این بچه مچه ها نباید تاثیرگذارترین بودند

      • بدون نام

        ببخشید دیگه ایمجا قسمن چهره هاست دلت میخواد واقعا مجبور نیستی ببینی و نظرم بدی

      • بدون نام

        موثرترین زنان مادران هستند

      • کیم سوییفتی

        اگه نمیخای نخون به ما چه تو خوشت نمیاد ما که میپسندیم و تو موزیک هم سررشته داریم ولی اسم تیلور سوییفت کوش؟؟؟

    • بدون نام

      لیدی گاگا و بیانسه واقعا تاثیرگذار بودن. بقیه شون نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادل تاثیر گذار نیست؟

      • بدون نام

        اریانا

    • بدون نام

      بیلی ایلیشم هس=)

      پاسخ ها

      • avocado

        :)

      • بدون نام

        دقیقااااا من خیلی دوسش دارم

      • بدون نام

        اونو رسانه ها معروفش کردن وگرنه صدا که نداره اهنگاشم که براش میسازن

      • سمانه

        موافقم بیلی خیلی خوبه

      • wtf

        توی هفده سالگی از تو موفق تره میسوزی ؟
        شجریانم آهنگاشو خودش نمیسازه زبل

      • بدون نام

        میسازن؟!
        چطور انقدر با قاطعیت الکی هیت میدین؟
        برو six feet under رو گوش کن بعد بیا
        صدا نداشت نه؟ :)

    • بدون نام

      آواز خواني زن حرام است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خارجیارو وارد این مسائل نکنید

      • سلطان

        ذارت

      • شقایق

        شما یه وقت این عکسا رو نبیبینی گناه میکنیا

      • بدون نام

        پس چرا مطلب و باز کردی؟ گناه کردی برو توبه کن

      • امیر

        چقد دنیای تو کوچیکه

      • B)

        محض اطلاعتون حتی پیامبر هم گفتن من به دین خودم و شما به دین خودتان.........با فرهنگ خودت فرهنگ دیگران رو قضاوت نکن

      • بدون نام

        ب تو چ
        تو گوش نکن زورت ک نکردن گوش بدی

      • بدون نام

        شما گوش نکن

      • بدون نام

        آی کوفت

      • بدون نام

        چیییییی میگییییی لابد نمیدونن ،میخوای تو بهشون اطلاع بده

      • علی

        شما برو دوغتو بنوش!

      • بدون نام

        شما گوش نده

      • بدون نام

        خااااااک تو فرق سرت عقب مونده

      • بدون نام

        برای افراد همواره در حال تحریک همه چیز حرومه

      • بدون نام

        از کجا اومدی تو؟

      • بدون نام

        حرام افکار توست

      • بدون نام

        هنوز دنیا فقط ایران نیست

      • بدون نام

        شما یه بار رساله رو باز کرده بودی میدیدی اینجوری ننوشته
        شما یه درگیری با مذهب داری که زیر همه پستا میای چرت و پرت مینویسی که همه از دین بدشون بیاد

      • کیم سویفتی

        گمونم مردی ولی به غار خودت برگرد و امثال منو با اسطوره هایی مثل تیلور ادل شر بیونسه سیا و بقیه تنها بذار چون برخلاف تو انقدر کار خیر کردن که حتی بدون مسلمون بودن افراطی میرن بهشت

    • بدون نام

      من از ادل خوشم نمیاد. به نظرم همش اداست. مثل همین ازدواجش که همش ادای خوب بودن می کرد و یهو گندش در اومد

    • بدون نام

      ادل یک دغلباز انگلیسی است که با پارتی بازی خواننده اش کردن

      فقط همین

      پاسخ ها

      • مهران

        نه اینطور قضاوت نکن ولی چون ‍AA است یعنی ترک الکل خوب این رو صداش تاثیر گذاشته بیشتر محبوبیتش رو حقیقی بودن آهنگ ها و داستان آهنگاشه.بعد خوب سلیقه ای من دوستش دارم emmotionall

      • بدون نام

        تو‌خواننده شدن فاکتور صدا هم مهمه
        جهت اطلاعتون
        نمیشه فقط با دغلبازی خواننده شد
        حتما صدا هم داره دیگه
        من عاشقشم
        خیلی هم خوب میخونه

      • کیم سوییفتی

        تو بیشتر دغلبازی که بهش تهمت میزی دلبندم حالا محض اطلاعتون نت های بالایی که میخونه فقط رو یه نت خاصه وگرنه وسعت صداش به اندازه ای که میگن نیس در ضمن نمیشه با دغلبازی خواننده شد چون مردمشون برخلاف بعضی باشعورن و میفهمن

      • بدون نام

        واقعا یعنی تو صدایه پرفکته اونو گوش ندادی

    • بدون نام

      فقط ادل

    • مریم

      عشق فقط شکیرا

    • امیر

      پس خوانندگان ایرانی چی ؟

      پاسخ ها

      • ss

        یه مثال میزنی

      • مهران

        هایده تن صداش میگن از شش دانگ همه رو داشت.

      • بدون نام

        :|

      • بدون نام

        دور همی خندیدیم

    • بدون نام

      پس سلن دیون چی؟!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه صداش مشکل لهجه انگلیسی داره انگلیسی که می خونه بعضی کلمات بد ادا میشه .البته فرانسوی زبونها اکثرا دارن

    • محمود

      لیدی گاگا منفور و بیانسه
      اریانا و داوا لیپا محبوب.بسیار دوست داشتنی و هنرمند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیت نده تا هیت ندن

      • کیم سویفتی

        تو فعلا هیت نده با این چشمای هیزت که احتمالا لیدی گاگا از اون مدلی که دوس داری نیس در ضمن دلبندم ما دوا لیپا نداریم اون دوا هست باسوااااااد

      • Vinster

        لیدی عشقه حرف نزن

    • بدون نام

      من عاشقه اریانا گرنده و ادل هستم

    • larten

      پس شکیرا و تیلور سوییفت و سلنا گومز و دمی لواتو چی؟
      والبته مایلی سایرس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لارتن؟اسمت لارتن عه؟ دارن شان میخونی*___*

    • بدون نام

      دوا لیپاااااا؟؟؟الان دارین شوخی میکنین دیگه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        موافقم-_-شاید با استعداد باشه صدای خوبی داشته باشه ولی دیگه زیادی گندش کردن

      • کیم سویفت

        هییت نده چون حداقل از بعضیا بهتره

    • علی اصغر رضائی

      هیچ کدام از این خواننده های زن زنده یاد خانم هایده نمی شوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهووم

      • بدون نام

        :/

    • بدون نام

      چرا نظرات مخالف ادل رو منتشر نمی کنی؟
      خرترینها

      پاسخ ها

      • Niloofar

        چون به جز تو کسی از ادل بدش نمیاد و نظر بد بهش نمیده

      • کیم سویفت

        ناظر جون الفاظ بیتربیتی اینا رو منتشر نکن در ضمن میتونی ادل رو دوس نداشته باشی ولی نکته عالی اینه که نظرت واسه عاشقای موزیک مثل من هیچچچچچ اهمیتی نداره

    • نینا

      فقط ادل...

    • بدون نام

      سلنا گومز و ریحانا

      پاسخ ها

      • کیم سوییفتی

        و تیلور البته. سلنا داره افت میکنه

      • بدون نام

        تیلورر عن هم نیس

      • بدون نام

        هه هه تیلور بهترین خواننده زن شد تو بیلبورد یادت نیس؟ اصن... بیلبورد میبینی یا عقب افتاده ای زر میزنی حسود؟

      • ملیکا

        بهتره مراقب حرف بزنه باشی بچه جون
        چون خودتم هیچ ...نیستی

    • Z.bj

      جنیفر و شکیرا رو نگفتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم شکیرارو دوس دارم ولی صداش جز صداهای آنچنانی نیست خدایی

    • miss

      به جز آریانا و لیدی گاگا و کیتی و ادل و بیانسه بقیه رو نشناختم.

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        به ما چه دلبندم

    • miss

      تیلور سوئیفت چی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اه اون کوجاش خوبه؟

      • بدون نام

        همه جاش

      • کیم سویفتی

        دو تا نظر دادی که به تیلور هست دادی
        یک اون هیچ اهمیتی تو هیتر واسش نداری چون تورش رکورد پرفروش ترین تور تاریخ امریکا رو زده
        دو که حتی تو هیتر واسه ما فنا هم مهم نیستی
        سه دی (:

      • بدون نام

        رکورد تور رو الان بی تی اس زده باهوش جان.وگرنه تیلور دربرابر اریانا گرنده و بی تی اس عدددی نیست

    • کاربر قدیمی

      متاسفم که ترویج موسیقی خواننده های زن رو میکنید
      تا برترینها داریم نیازی به تهاجم فرهنگی دشمن نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما قبل همین خواننده های زن وسط جهنمی

      • بدون نام

        اوچگول ترویج نمی کنه که

      • بدون نام

        اخ اخ تو چرا باز کردی؟ الان اشهدت خونده است

    • بدون نام

      آفرین فقط ادل.

    • بدون نام

      ایمی

    • بدون نام

      تیلر سوییفتو یادتون رفت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه منظورت تیلور سویفت عه اوکی..

      • کیم سوییفت

        حتما عمدیه وگرنه کسی که 97 امین ترانه نویس برتر قرن هست ممکنه اینجا نباشه؟مسخرس

      • بدون نام

        نه صدا داره نه قیفه عق

      • کیم سویفت

        کاربری که سی و پنج دقیقه نصفه شب از بیکاری نظر دادی باید بگم تو هم اینا رو نداری و مسلما دختر یا زن هستی که حسودی
        ولی we don't care babe you're problem your family is

      • بدون نام

        ایش

      • بدون نام

        حال بهم زنه

    • بدون نام

      در مورد مداحان هم مطلب بزارید

    • سمانه

      فقط کیتی پری

    • بدون نام

      لارا فابیان

    • بدون نام

      صحبت از استیل بی نظیر لیدی گاگا شد من نمی دونم این چه استایلی این داره نه زیبایی داره نه قد نه وجه چرا این همه اغراق؟ لباس هم که خود آمریکایی ها رو به انتقاد واداشته.صداش خوبه ولی ای. کاش سبک ادل رو تو اجرا پیش می گرفت.آخرین اجرای رو دیدید از کجای لباسش جرقه می ریخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه به تو چه دوست داره اینجوری باشه هرکاری دوست داره میکنی

      • ،سویفتکیم

        عزیزم به همنوعت حسادت نکن چون اون خیلی از تو موفقتره

      • بدون نام

        کسی اینو میگه که از مد خبر نداره

    • جواد

      مادلینگ!

    • مهران

      چرا یادی نکردین از سی سی کچ .مادونا.جنت جکسون.خواهرمون نانسی عجرم.ولی من واقعا صدای امانوشنس و عبدالباسط رو دوست دارم .

    • مهران

      امیلی آسمنت

      آناستازیا



      فیونا اپل

      گوئن استفانی

      لیسی استورم

      پتی اسمیت

      پتی اسمیث

      کاس الیوت

      انجلین (بازیگر)

      سیگنی اندرسون

      کارن او



      استفانیا بار

      سارا باریلز

      بونی برملت

      میشل برنچ

      دنیل بریزبوآ

      رابین بک

      پوسیلن بلک

      پت بناتر

      بیجو فیلیپس

      ببه بیول



      آماندا پالمر

      پائولی پرتی

      کیتی پری

      لیندا پری

      لیسا مری پرسلی

      کریستن پفاف

      کسیدی پوپ

      کیت پیرسون

      پینک (خواننده)

      جیدا پینکت اسمیت


      تینا ترنر

      تیلور مامسن


      خواهر رزتا ثارپ


      جنیس جاپلین

      جنت جکسون

      واندا جکسون

      جوئل (خواننده)

      جون جت

      ریکی لی جونز

      اسکارلت جوهانسون



      لانا دل ری

      تانیا دانلی

      بث دیتو

      آنی دی‌فرانکو

      لیندا رانستد

      بانی ریت

      هیلی رینهارت



      دانا سامر

      سیعرا کی

      ژولیت سیمز



      شارون اگویلار

      شر (خواننده)



      آرتا فرانکلین

      اسکای فریرا

      لیتا فورد

      دانا فوکس

      الن فولی

      لیز فیر

      فیونا (خواننده)



      کارن کارپنتر

      لسلی کارتر

      بلیندا کارلایل

      رایان کانر

      کت پاور

      شریل کرو

      ایوا کسیدی

      کلی کلارکسون

      شری کوری

      نیکا کوستا

      کارول کینگ



      اسکایلر گری

      لورا جین گریس

      کیم گوردون


      سیندی لاپر

      کورتنی لاو

      آدریان لئون

      دمی لواتو

      جولیت لوئیس



      ملانی مارتینز

      کریستال مایرز

      آنا مترونیک

      مدونا

      مری الیزابت مک‌گلین

      نلی مکی

      ایمی من

      آلانیس موریست

      میکو (خواننده)



      ترا نائومی

      لورا نیرو

      استیوی نیکس

      بریت نیکول



      سوزان وگا



      دیوید هادسن (خواننده)

      کریستین هرش

      دبی هری

      سوزانا هافس
      اینا رو گوش کردم بد نبودن .آلبوم های همشون رو هم کامل دارم کسی خواست بفرستم براش

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        منم اینا رو میشناسم ولی نیاز نیس کل هالیوود رو بنویسی که بگی ما هم بعله

      • بدون نام

        نمیری تو :|

    • بدون نام

      یقینا بانو معصومه دده بالا ملقب به هایده ملکه تمام خواننده هاست و چقدر زشته که داشته های خودمون رو بخاطر عقاید پوچ عده ای همیشه در حال تحریک نادیده بگیریم و افرادی مثل لیدی گاگا رو تاثیر گذار بدونیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گمشو بابا تو ام هایده خر کیه

    • ظلم = زوال

      پس خواننده های ایرانی چی؟

    • smOOSOOma

      حالا شما ندید بدیدها که دارید نظر میدین اصلا چیزی هم حالیتونه یا فقط میخواهید ادای ادم های متمدن را در بیاورید؟ اصلا هم بهتون نمیاد .

    • maria

      فقط لیدی گاگا و کیریستینا بقیه نه

      پاسخ ها

      • کیم سویفتی

        درسته ولی خواننده های الهام بخش زیادی وجود داره که اینجا ننوشته مانند تیلور سویفت پینک شر پائولا عبدل و غیره که خودتون گوش کنین میفهمین موزیک روح رندگیه

      • بدون نام

        بابا توهم با اون کیم سوییفت.ایش

    • آرامش

      همشون خوبن ولی تو تمام خواننده ها هیچ کس به کیتی پری نمی رسد ازهمه نظر همیشه بهترینه

    • کیم سویفتی

      تیلور از نظرم بهترین خوانندس چون با فنها تا حالا ندیدم کسی به خوبی اون رفتار کنه و موزیکش مثل اب روی اتیش رو غم شنوندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه قیافه داره نه صدا حالم ازش بهم میخوره

      • کیم سویفتی

        دفعه اخرته کامنت منو ریپلای میکنی هیتر چندش وگرنه میدونم چیکارت کنم

    • c2

      ویتنی هیوستون و تیلور سویفت و سلین دیون و خیلیای دیگم هستن که تاثیرگذارن.

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        ویتنی اخراش رو به افول رفت ولی امیدوارم بقیه پابرجا باشن چون ما باهاشون زندگی میکنیم

    • بدون نام

      هر کار خیری مورد قبول خداوند قرار نمی گیره ،انگیزه خیلی مهمه ،مثلا برای اسم و رسم بیشتر و یا برای رضایت مردم نباشه ،بلکه برای آسایش خلق خدا و رضایت خدا باشه .


      در ضمن در اسلام پولی که از راه حلال بدست نیاد هر کار خیری با اون پول انجام بدی قبول نیست چون اصل پول مشکل داره .



      پولهای اینا هم مشکوک اند .
      اینا مشروب می خورند و روابط نامشروع دارند بقیه ش هم خدا آگاه .

    • مریم

      پس مدونا چی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      قیافه های بعضی هاشون ترسناکه!

    • Jayeon

      واقعا خیلی تعجب کردم چون من انتظار داشتم تیلور سویفت خواننده زنی که توی سی سالگی رکورد مایکل جکسون رو در جوایز ama زد.(بله رکود مایکل جکسونو زد می تونید خودتونم تحقیق کنید.)توی این لیست حضور داشته باشه کسی که به عنوان محبوب ترین خواننده سال و یکی از قدرتمند ترین زن ها شناخته شد.
      اما انگار نویسنده اسم هرکسی که به ذهنش رسیده رو رندوم توی این سایت زده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج