۸۶۹۱۲۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کلاهبردار سایت دیوار در بوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای که با سوء استفاده از آگهی‌های خرید و فروش در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می‌کرد در بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای که با سوء استفاده از آگهی‌های خرید و فروش در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می‌کرد در بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی گفت: این شخص از سال ۹۴ به شیوه متقلبانه از افرادی که لوازم خانگی را به شکل عمده و تکی جهت فروش در سایت دیوار قرار می‌دادند کلاه‌برداری و اجناس را به شیوه منحصر به فردی از طریق وانت بارهای تلفنی که در سایت دیوار فعالیت داشته اند، تحویل گرفته و در استانی دیگر به صورت تلفنی می فروخته است.

وی با بیان اینکه متهم در هیچکدام از مراحل خرید و فروش کالا حضور فیزیکی نداشته و صرفاً با استفاده از ۱۲ خط تلفن پس از تطمیع فروشندگان، کالای آنها را خریداری و به دیگری می فروخته است اظهار کرد: این فرد تا قبل از دستگیری دو فقره سابقه کیفری داشته و به وسیله مقام قضائی و انتظامی استان‌های خوزستان، مرکزی و خراسان رضوی تحت تعقیب بوده است.

به گفته سردار واعظی پس از وصول چند فقره شکایت به پلیس آگاهی استان بوشهر شناسایی و دستگیری این کلاهبردار که از ۵ سال قبل از محل سکونت خود متواری و به صورت غیر ساکن در اکثر شهرهای کشور تردد داشته در دستور کار افسران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از شناسایی هویت واقعی این کلاهبردار تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان همزمان به ۴ استانی که بیشترین محل تردد متهم بود اعزام و وی را در مرکز یکی از استان‌های همجوار شناسایی، دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از شناسایی و دستگیری ۵ نفر همدست متهم که اموال مسروقه را از وی می‌خریدند خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۳۰ فقره کلاهبرداری از این طریق در استان‌های بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از فروشنده‌ای که قرار است پول به حسابش واریز کنید اسکن شناسنامه یا کارت ملی، بخواهید و برای اطمینان بیشتر می‌توانید از فروشنده بخواهید از شناسنامه یا کارت ملی خودش در کنار کالا عکس بگیرد و برای شما ارسال کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بهترین روش انجام معاملات خرید حضوری و دیدن کالا از نزدیک است اظهار کرد: هنگام خریدهای اینترنتی حتماً از شخص فروشنده تلفن ثابت درخواست کنید و با آن تلفن با ایشان صحبت کنید تا از واقعی بودن شماره تماس اطمینان حاصل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      باید این افراد رو اعدام کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج