۸۷۰۴۱۱
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

«سوپر گرل» به زودی در سینما‌ها

طبق اخبار منتشر شده از سوی استودیو برادران‌وارنر، به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه سینمایی «سوپر گرل» پروژه تازه هالیوود در دنیای ابرقهرمانان زن است.

خبرگزاری صبا: خبرها حاکی از آن است که فیلم ابرقهرمانی «سوپرگرل - Supergirl» زودتر از آنچه قبلا تصور می‌شد روی پرده‌های سینما خواهد آمد.

خبر ساخت نسخه زنانه سوپرمن توسط کمپانی برادران‌وارنر اولین بار در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد، اما از آنجا که همیشه در دنیای کمیک‌های DC همزمان ده‌ها پروژه در حال اجرا وجود دارد، هیچ‌گاه نمی‌شود قبل از تایید رسمی استودیو برادران‌وارنر به قطعیت درباره پروژه بعدی آنها اظهار نظر کرد.

«سوپر گرل» به زودی در سینما‌ها

اما حالا خبرها حاکی از آن است که پروژه «Supergirl» سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد رفت. البته این به روز رسانی از سوی برادران‌وارنر در میان حجم اخبار مربوط به انتخاب رابرت پتینسون به عنوان بتمن جدید گم شد، اما نکته جالب اینجاست که آغاز تولید پروژه «بتمن» نیز برای اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و این یعنی هر دو فیلم با هم یا در نزدیکی هم پیش خواهند رفت.

طبق آخرین اطلاعات موجود، اورن اوزیل فیلمنامه «سوپرگرل» را قلم خواهد زد. او سابقه نگارش فیلمنامه‌های آثاری چون «پارادوکس کلوورفیلد»(۲۰۱۸)، «خیابان جامپ شماره ۲۲»(۲۰۱۴) و فیلم بعدی کمپانی پارامونت یعنی «سونیک خارپشت»(۲۰۲۰) را در کارنامه خود دارد. از کارگردان کار و بازیگر زن نقش اول هنوز صحبتی به میان نیامده است.

در عین حال هنوز هیچ خبری از «سوپرمن» جدید با بازی هنری کویل نیست و کویل مشغول کار در پروژه‌های دیگری است و این خود شاید گواه دیگری بر این موضوع است که «سوپرگرل» اولویت اول تصمیم‌گیران ماجرا است.

«سوپرگرل» با نام اصلی «کارا زور ال - Kara Zor-El»، یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کمیک توسط دی‌سی‌کامیکز است. شخصیت سوپرگرل توسط اتو بایندر نویسنده و طراحی آلفرد پلاستینو خلق شده است و اولین بار در سال ۱۹۵۹ در شماره ۲۵۲ از مجموعه «کمیک‌های اکشن» با عنوان «سوپرگرل از کریپتون» حضور پیدا کرد. او دختر عموی بیولوژیکی و همتای مؤنث دیگر شخصیت ابرقهرمان و نمادین دی‌سی‌کامیکز یعنی «سوپرمن» به‌شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج