جاباما
۸۷۰۷۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلوپ: در مراسم رژه لیورپول گریه‌ام گرفت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید بعد از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گریه کرده و چند قطره‌ای هم اشک ریخته است.

ورزش سه: درحالیکه دیروز در بازگشت قرمزهای آنفیلد به شهرشان، هزاران نفر هواداران لیورپولی به استقبال آمده بودند تا قهرمانی تیم‌شان در اروپا را جشن بگیرند، یورگن کلوپ، سرمربی اعتراف کرد در جریان مراسم رژه لیورپول با جام قهرمانی در این شهر به گریه افتاده و اشک ریخته است.

یورگن کلوپ که گفته می‌شود مدیران لیورپول به او پیشنهاد تمدید قراردادش را داده‌اند دیروز با دیدن استقبال باشکوه لیورپولی‌ها از تیم‌شان در این بندر انگلیسی، احساساتی شده بود و به خبرنگاران گفت نتوانسته جلوی احساساتش را بگیرد و از دیدن این همه شور و احساسات به گریه افتاده.

کلوپ در گفتگو با وبسایت باشگاه در این باره گفت:" نمی‌توانم توصیفش کنم. من هم کمی گریه کردم چون کاری که مردم برای تیم‌شان می‌کردند واقعاً بی‌نظیر بود. وقتی با هواداران لیورپول چشم در چشم می‌شوید و بی‌واسطه می‌بینید که این تیم برایشان چقدر اهمیت دارد این لحظه واقعاً تکان‌دهنده است. رابطه‌ای که بین تیم و هوادارانش وجود دارد واقعا خاص است".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" خدا را شکر که هوا امروز بهتر شد تا بتوانیم این مراسم زیبا را برگزار کنیم. همه چیز واقعا بی‌نظیر است".

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نمی‌دانم شهر لیورپول دقیقاً چقدر جمعیت دارد ولی می‌دانم هواداران و حامیان تیمهای دیگر در این شهر کار سختی دارند. بله فضای شهر واقعا بی‌نظیر است. تیم این روزها عالی کار می‌کند. خب اگر شما یک جوان باشید در این شهر از کدام تیم هواداری می‌کنید؟ برای این جوان در این شهر گزینه دیگری به جز لیورپول وجود ندارد که خیلی هم عالی است. من در چشم‌هایشان می‌دیدم که لیورپول برایشان چه معنایی دارد. بله، این واقعا معرکه است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج