۸۷۰۷۴۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ایرج عرب از پرسپولیس رفتنی شد؟

به نظر می‌رسد سریال پایان کار مدیران عامل بعد از دستیابی به جام اینبار به ایرج عرب رسیده است.

ورزش سه: پرسپولیس موفق به دستیابی به دبل در لیگ برتر فصل هجدهم شد و بعد از قهرمانی لیگ، روز گذشته در جام حذفی نیز جشن قهرمانی را برپا کردند.

در حاشیه این قهرمانی اما شایعات درباره فصل آینده تیم افزایش یافت که یکی از آنها مربوط به مدیرعامل این تیم است؛ ایرج عرب که بعد از ماجرای مربوط به عدم بکارگیری بازنشستگان در این تیم به عنوان سرپرست به جای گرشاسبی به کار گرفته شد، بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

این مدیر نیز در ادامه سریال دستیابی به موفقیت علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی بعنوان مدیران این تیم، در دوران هدایت تیم توسط برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی دست یافت تا نام او نیز در سیاهه مدیران موفق تاریخ باشگاه قرار گیرد.

اما در روزهایی که اخبار و شایعات درباره آینده این باشگاه داغ است و از آینده بازیکنان تا کادرفنی صحبت های زیادی مطرح می‌شود، در خصوص مدیریت باشگاه نیز احتمال تغییرات افزایش یافته است؛ علی اکبر طاهری و گرشاسبی نیز بعد از قهرمانی با سرخ‌ها به پایان راه خود با این تیم نزدیک شدند ‌و اکنون صحبت‌هایی درباره ایرج عرب که در این مدت دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده نیز اخباری مبنی بر پایان کار به گوش می‌رسد.

شاید اگر بتوان به پست اینستاگرامی حبیب زاده به عنوان مشاور جوان او اعتنا کرد، این شایعه داغ تر و نزدیک به واقعیت نیز تلقی شود.

مشاور مورد اعتماد عرب در پایان جشن قهرمانی با اشاره به مشکلاتی که پشت سر گذاشته، از پایان کار خود با این تیم خبر داده و نکته جالب توجه سود بردن از فعل‌های جمع است که ذهن‌ها را به سمت ایرج عرب و پایان کار این مربی نیز می‌برد. باید دید مدیرعامل پرسپولیس نیز که این روزها به مشکل بزرگی برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و تمدید قرارداد او برخورده و گلایه سرمربی و هجمه تند هواداران را دراین خصوص پیش روی خود می‌بیند نیز در تابستان پر ماجرای فصل نوزدهم به کار خود پایان خواهد داد یا برنامه دیگری در ذهن خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسرین

      کاشکی زودتربره

    • بابک قاسمی

      تمام‌مشکلات تیم ور پشت موفقیتها و درایت و مدیریت برانکو پتهان است و شده و رفتن برانکو و دلخوری او حط قرمز ما هست ک در اینصورت وزارت ورزش را ب آتش می کشیم

      پاسخ ها

      • hm@

        فرقی نمیکنه کی مدیر باشه وزیر مثل کوه پشتشون هست اگه گندی هم بالا بیارن وزیر وحتی رییس جمهور حلش میکنن.بهترین بازیکنا روهم میگیره وهم نگه میداره بدون فتاحی یابافتاحی بهترین برنامهریزی براشون میشه داوران هم که هم توزمین براش سوت میزنن وهم بیرون زمین ماسمالی میکنن.صداوسیما هم که ازتیم محبوب حکومت حمایت کامل میکنه.

    • بدون نام

      این آقاعرب چندین میلیارد بدهی گذاشت رفتنی شد!؟ فقط از پرسپولیس سو استفاده کرد که رای در مجلس بیاورد ولی کس بهش رای نمیدهد

    • کامران

      اینم خوردو برد وگندکاری کرد!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج