۸۷۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شکست آرژانتین پس از ۴۰سال

آخرین شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در شروع کوپا آمه ریکا به سال ۱۹۷۹ برمی گشت که کلمبیا پس از ۴۰ سال دوباره آن را برای آلبی سلسته تکرار کرد.

ایسنا: ‌به نقل از ESPN، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه ریکا با دو گل مغلوب کلمبیا شد. آلبی سلسته با این شکست تنها سه امتیاز این دیدار را از دست نداد بلکه یک رکورد بد به نام خود ثبت کرد. آرژانتین پس از ۴۰ سال در شروع کوپا مغلوب شد. این اتفاق در سال ۱۹۷۹ در دیدار برابر بولیوی رخ داد. در آن بازی بولیوی ۲ بر یک پیروز شد.

در ۱۰۰ سال اخیر آرژانتین تنها دو بار در نخستین بازی اش در این رقابت‌ها مغلوب شده بود. ابتدا در سال ۱۹۱۹ این اتفاق رخ داد. این تیم در ۴۲ دوره حضور ۳۲ پیروزی و ۷ تساوی کسب کرده بود.

کلمبیا در بازی امروز توانست به ناکامی اش برابر آلبی سلسته پایان دهد. این تیم پس از ۵۶۵ دقیقه دروازه آرژانتین را باز کرد. همچنین کارلوس کی روش به طلسم ۱۲ ساله کلمبیا پایان داد و این تیم توانست پس از پیروزی ۲۱ نوامبر ۲۰۰۷ دوباره آلبی سلسته را شکست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا کسی اینجا نظری نداده چرا کسی نمیگه کیروش کی بود ......خاک تو سر کسانی که مفت این مربی رو فراری دادن تا حسرتش به دل همه کسانی که میخواستن مربی لیگ ایران رو جایگزین کیروش کنن ......هنوز راه مونده و زمان همه چیز رو مشخص میکنه بعدها که جام جهانی و راه صعودش خواست طی بشه و همون جوجه رو آخر پاییز میشمارن ها ......

      پاسخ ها

      • علی

        هنوز زوده صبر داشته باش بازی های دیگه مونده چه ربطی داره کی روش 8 سال اینجا بود خب نتونست کاری کنه جام هم برای ایران نیاورد

      • بدون نام

        ای قربون کیروش برید وزارت ورزش و فدراسیون و لنگیها و دلال کروات ..

    • حمید چاو

      کیروش شاید از نظر فنی خوب باشه ولی از نظر اخلاقی و شخصیتی یه شخص هتاک و جنجالی بود
      دنیاو مربی اخلاق برانکو کبیر

    • بدون نام

      کی روش آرژانتین و می بره و ما با کره جنوبی مساوی می کنیم، شمایی که می گید کی روش تو این هشت سال هیچکاری نکرد، مگه همه موفقیت ها تو جام آوردن خلاصه میشه، مایی که صعود به جام جهانی برامون آرزو بود، به عنوان دومین تیم بعد از برزیل به جام جهانی صعود کردیم، کی روش سبک فوتبال ما رو عوض کرد، فعلا که مربی جدید هم داره از ترکیب کی روش استفاده می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج