اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۶۱۷۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

پمپئو با موگرینی درباره ایران گفتگو کرد

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای درباره دیدار «مایک پامپئو» با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واشنگتن، از رایزنی‌ آنها درباره ایران، روسیه و دیگر مسائل مورد علاقه دو طرف خبر داده است.

خبرگزاری فارس: طبق روایت آمریکایی‌ها «مایک پامپئو» وزیر خارجه این کشور ضمن استقبال از «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ساختمان وزارت خارجه آمریکا، با او درباره «منافع و چالش‌های مشترک» دو سوی آتلانتیک از قبیل مسائل مرتبط با ایران و روسیه رایزنی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، پامپئو و موگرینی درباره «روابط ایالات متحده- اتحادیه اروپا و تعداد دیگری از مسائل مرتبط به منافع مشترک و چالش‌های مشترک ایالات متحده و اروئپا از قبیل دفاع و امنیت اروپا، افغانستان، کوبا، ایران، لیبی، مولداوی، غرب بالکان، روسیه، اوکراین و ونزوئلا صحبت کردند».

سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به واشنگتن در حالی صورت گرفته که رسانه‌ها خبر دادند که مسائل مرتبط با برجام و اتهام‌زنی‌های بی‌سند واشنگتن به تهران درباره حمله به دو نفتکش در دریای عمان از جمله مسائل مهم رایزنی او با مقام‌های آمریکایی خواهد بود.

وزیر خارجه این کشور روز گذشته با گروهی متشکل از نمایندگان هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به ایران رایزنی کرد. اعضای مجالس نمایندگان و سنای آمریکا بعد از آنکه پامپئو ایران را به حمله به دو نفتکش در دریای عمان متهم کرد، دیدار با مقام‌های دولت «دونالد ترامپ» را خواستار شده بودند.

هر چند جزئیاتی درباره این نشست منتشر نشده اما پیشتر دو منبع آمریکایی گفته بودند که در این جلسه به سوالاتی درباره اینکه دولت بر چه اساس ایران را به حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان متهم کرده پاسخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سردار اسلام

      به روباه زرد میگن شاهدت کیه میگه دومم

    • بدون نام

      وقتی کشور آمریکا در جنگ عراق با تلریاردها هزینه هنوز با کشته شدن سربازانش و انفجار بمب ها مواجه هست و همانند آن در افغانستان،پاکستان ، سوریه شمار کشته شدن سربازانش بسیار زیاد است . بهتر است از وضعیت عقلانی راه حلی برای خود پیدا کند ، نه موضوع ایران !!! آمریکا به خواست خداوند در باتلاق افتاده است و هر روز و ساعتش به تلخی خواهد رفت . مرگ بر آمریکا و متحدانش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج