۸۷۶۸۸۳
۴ نظر
۵۰۲۱
۴ نظر
۵۰۲۱
پ

سقوط اتوبوس در هند ۴۴کشته برجای گذاشت

مقامات هندی اعلام کردند؛ در سانحه سقوط یک اتوبوس به دره در بخش "کولو" واقع در ایالت هیماچال پرادش، ۴۴ مسافر این اتوبوس کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

ایرنا: مقامات هندی اعلام کردند؛ در سانحه سقوط یک اتوبوس به دره در بخش "کولو" واقع در ایالت هیماچال پرادش، ۴۴ مسافر این اتوبوس کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه خبری "ان دی تی وی" روز جمعه به نقل از یک مقام پلیس از احتمال افزایش تلفات این حادثه خبر داد و حال برخی مصدومان را بسیار وخیم اعلام کرد.

شیتال کومار یک مقام دولتی در ایالت هیماچال پرادش گفت: این حادثه در زمانی اتفاق افتاده است که اتوبوس بیش از ۷۰ مسافر حمل می‌کرد. به نظر می‌رسد دلیل وقوع این حادثه حضور مسافر بیش از ظرفیت و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی باشد.

سقوط اتوبوس در هند ۴۴کشته برجای گذاشت

به گفته پلیس، تعدادی از مسافران این اتوبوس بر روی سقف آن سوار بوده‌اند و به این دلیل تلفات این سانحه افزایش یافته است.

حوادث جاده‌ای در هند سالانه یک دلیل عمده مرگ و میر، جراحت و صدمه به اموال است.

سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر در هند بر اثر سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. این آمار به معنای مرگ روزانه ۴۰۰ نفر در جاده‌های هند است.

گزارش "وضع جهانی در مورد ایمنی جاده‌ها" که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده، علل اصلی تصادفات ترافیکی در هند را سرعت غیر مجاز، رانندگی تحت تأثیر مصرف الکل، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی شناسایی کرده است. بی توجهی به رانندگی در میان خطوط و یا ورود به مسیر ترافیک مقابل هنگام چرخش، علت اصلی حوادث در بزرگراه‌های ملی هند عنوان است.

هند دارای بیشترین تعداد تلفات جاده‌ای در جهان است. در سال ۲۰۱۶ که آخرین آمار و ارقام سوانح جاده‌ای و ترافیکی در آن منتشر شده، هند بیش از یک سوم مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای در جهان را به خود اختصاص داده است.

دهلی نو یکی از کشورهای امضا کننده پیمان برزیل در مورد امنیت جاده‌ها ست و بر اساس این پیمان، متعهد شده تا سال ۲۰۲۰ آمار تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای خود را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچه فکر میکنم نمیدانم چطوری بالای سقف اتوبوس نشستن. یعنی خودشون با طناب بستن. حالا چه اجباری بود. خو با اتوبوس بعدی میرفتن. ای بابا.

      پاسخ ها

      • ع. ن

        بالای پنجاه سال کار رشان همینه

    • جناب

      تسلیت

    • بدون نام

      حالا چرا یه عده روی اتوبوس سوار میشند این اتفاقها هم برای بیچار ها اتفاق افتاده در هند هم مثل اینایران یا ثروتمند مطلق هستند یا فقیر وبدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج