۸۷۶۹۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لیگ ملت‌های والیبال - اردبیل؛

کولاکوویچ: مقابل پرتغال روز خوبی نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی برابر پرتغال گفت: هرچند اعتماد به نفس ما مقابل پرتغال در ست های اول پایین آمد اما برد مهمی به دست آوردیم.

خبرگزاری مهر: هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی سالن «حسین رضازاده» اردبیل از امروز جمعه آغاز شد. تیم ملی ایران در نخستین بازی این هفته از ساعت ۱۸:۳۰ رو در روی پرتغال قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

ایگور کولاکوویچ بعد از بازی برابر پرتغال در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی بسیار سخت و پیروزی مهمی برای ما بود. به تیم خوب پرتغال تبریک می گویم بخصوص در ست اول و دوم خیلی خوب بودند. حتی احساس این بود که پرتغال پیروز بازی است. ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

اعتماد به نفس ما پایین آمد اما باید خیلی خوشحال باشیم در این بازی سخت پیروز شویم. به این برد خیلی نیاز داشتیم. به تمام حریفان احترام می گذاریم. باید یاد بگیریم اگر صد درصد آماده نباشیم نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم. پرتغال تیم خوبی بود به بازهم به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه ایران بر خلاف هفته سوم در ست اول خوب نبود و با اضافه شدن امیر غفور شرایط بهتر شد، تصریح کرد: علی اصغر مجرد بازیکن خوبی است. امیر غفور را هم در آینده نیاز داریم. پوریا یلی هم بازیکنی است که در تمرینات خوب ظاهر شده.

لازم بود امشب از بازیکنان باتجربه در مقطعی از زمین استفاده کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم. در عین حال بازیکنانی هستند که به تجربه نیاز دارند. بازیکنان باتجربه برای کسب نتیجه در بازی لازم هستند.

کولاکوویچ درباره عدم حضور نوید مشجری در تیم ملی گفت: اول باید بگویم وظیفه اصلی من بهبود ارتباطم با شما (رسانه ها) است. نوید مدت زیادی در تیم العربی حضور داشت و زمان کمی به تیم ملی پیوست. در آینده با او همکاری می کنیم. نوید عضوی از تیم ما است و در تیم ملی حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص استرالیا حریف فردای ایران یادآور شد: فردا هم بازی مهمی داریم. استرالیا در رده های بالای رقابت ها قرار ندارد. آنها بازی های سختی را برای حریفانشان رقم زدند. درست است کم پیروز شده‌اند ولی بازی با پرتغال به ما یاد داد به تمام حریفان احترام بگذاریم.

استرالیا از تیم‌هایی است که ممکن است در جام جهانی یا بازی های آسیایی با آنها بازی کنیم. فردا قطعاً باید بهتر از امروز باشیم. به برد مقابل استرالیا نیاز مبرم داریم.

برای حضور در مرحله نهایی در شیکاگو به دو پیروزی نیاز داریم. یکسری بازیکنان به استراحت نیاز دارند ولی ما برای تفریح به شیکاگو نمی‌رویم بلکه می رویم تا بجنگیم. هرچند ایران پیش از این یکبار دیگر در مرحله نهایی حضور داشته است.

کولاکوویچ درباره غیبت غفور در ست اول گفت: قبلا توضیح دادم. مقابل تماشاگران خودمان وقتی میزبان هستیم به بازگشت به بازی نیاز داشتیم. بازیکنان باتجربه در لحظات سخت به کمک تیم می آیند. باتوجه به مصدومیت غفور، او نیاز به استراحت داشت. شاید این اشتباه ما در ست اول بود. هرچند پوریا یلی هم بد بازی نکرد و خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد محمودی

      واقعا دم بچه ها گرم به امید راه یابی تیممون به فینال این مسابقات ثانیه شماری میکنم و درظمن یادتون باشه تیم ما یکشبه به چنین جایی نرسیده و حاصل سالها مسابقه و تجربه بوده با ارزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج