۸۷۹۲۱۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

از جدایی برانکو تا آینده نامعلوم ستاره‌ها

پرسپولیس این روزها بر خلاف سالیان گذشته اصلا حال و روز خوبی ندارد.

خبرآنلاین: پرسپولیس موفق ترین تیم ایران طی سه فصل اخیر بوده. آن ها با سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و در نهایت دبل در فصل اخیر و همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، روزهای شیرین و پر افتخاری را برای هواداران خود رقم زدند.

این موفقیت ها و دستاورد ها که همه تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ و با مجموعه ای از بازیکنان توانمند و باکیفیت به دست آمد،علتی جز ثبات و آرامش حاکم در تمامی ارکان باشگاه نداشت.

پرسپولیسی ها به اندازه کافی به سرمربی خود فرصت دادند و او هم با استفاده از کادری حرفه ای توانست برنامه هایش را برای موفقیت پرسپولیس به طور دقیق پیاده کند.

از جدایی برانکو تا آینده نامعلوم ستاره‌ها

در راس باشگاه هم مدیرانی حضور داشتند که بدون توجه به حواشی و همچنین بدون میل به دیده شدن و مقابل دوربین بودن، توانستند حتی بر پنجره های بسته غلبه کنند بهترین روزهای تاریخ پرسپولیس را رقم بزنند.

حالا اما پرسپولیس روزهایی را می گذراند که هواداران این تیم به آن عادت ندارند. چرا که آن ها طی سه سال اخیر چیزی جز پیروزی و موفقیت را به چشم ندیده اند و حالا اصلا نمی توانند بپذیرند که هرچه در این سال ها به دست آورده اند حالا در حال از دست رفتن است.

پرسپولیسی ها که پس از یک دهه ناکامی در فوتبال ایران با انواع و اقسام مربیان داخلی و خارجی و مدیرانی که نتوانستند گره از کار این تیم باز کنند، در سال 95 با برانکو بالاخره به ساحل آرامش رسید و توانست روزهای شیرینی را بسازد اما حالا دیگر برانکویی در کار نیست که این مسیر را ادامه دهد.

آینده مبهم است

همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد. درست مثل فرو ریختن یک ساختمان که با انفجار دینامیت های جاسازی شده در زیر آن به یک باره فرو می ریزد.

در حالی که به نظر می آمد مشکلی برای ادامه حضور برانکو در پرسپولیس وجود نخواهد داشت(این چیزی بود که مدیران پرسپولیسی بارها و بارها بر آن تاکید داشتند)، سرمربی کروات سرخ ها در مصاحبه با رسانه های کشورش اعلام کرد که سال های خوبش در ایران به پایان رسیده و دیگر قصد ندارد که به پرسپولیس بازگردد.

گویا او از مدت ها قبل هم مذاکره اش را با مسئولان باشگاه الاهلی عربستان آغاز کرده بود و در نهایت در میان بهت و حیرت مدیران و هواداران پرسپولیس که به شدت غافلگیر شده بودند،او چند روز پیش به طور رسمی هدایت باشگاه سبزپوش عربستانی را برعهده گرفت و دقیقا از آن روز پرسپولیس هنوز نتوانسته به خود مسلط شود.

مدیرانی که تا چند روز پیش به دنبال جور کردن پول های عقب مانده برانکو بودند تا او را برای ماندن در ایران راضی کنند، حالا باید به فکر یافتن جانشین برای او باشند.

هواداران پرسپولیس هم که این روزها از اوضاع باشگاه به شدت عصبانی هستند،تقریبا در مقابل هر موضعی که مدیران این تیم گرفتند، به شدت به مخالفت پرداختند. از تلاش برای مذاکره با یحیی گل محمدی جهت پذیرفتن هدایت تیم تا بازگرداندن بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده که هواداران معتقدند در آزمون وفاداری به پرسپولیس مردود شده است.

این اعتراضات باعث شد تا در نهایت مدیران پرسپولیسی به طور رسمی اعلام کنند که سرمربی بعدی پرسپولیس هم حتما خارجی است و حالا در تلاشند تا از بین گزینه های مطرح کروات و ایتالیایی در نهایت جانشین برانکو را انتخاب کنند.

این آشفتگی اما به جمع بازیکنان پرسپولیس هم سرایت کرده و هنوز تکلیف خیلی از ستاره های این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

بازیکنانی که گویا قراردادهای چندان محکمی هم با باشگاه ندارند و در صورت دریافت پیشنهادات خارجی می توانند پرسپولیس را ترک کنند. بازیکنانی مثل سروش رفیعی،علیرضا بیرانوند،بشار رسن و محمد انصاری،علی علیپور و چند ستاره دیگر هنوز مشخص نیست که برای فصل آینده در جمع سرخ پوشان باقی خواهند ماند یا نه.

همچنین موضوع شکایت بودیمیر برای دریافت مطالباتش که به تازگی مطرح شده،می تواند بر بحران های سرخ پوشان بیفزاید و در فاصله حدود یک ماه تا آغاز لیگ جدید بیش از همیشه روی اعصاب هواداران این تیم رژه برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      پاسخ ها

      • امیر جودی

        دقیقا همینه

    • دلاوری

      مایه خجالت است یک مقاله نوشته شده بدون یک راه کار بدون یک پیشنهاد سازندهء بابا حیا کنید چقدر دتبال حاشیه هستید

    • رضا محمدی

      مگه نمیدونی انصاری تمدید کرد چرا مزخرف مینویسی خجالت بکش

    • مرتضی کریمی

      ابن نامرد اجنبی که تا پارسال قرار بود مجسمه اون ساخته بشود را فراموش بکنید به امید ذلیل شدن این مرد اجنبی وپول پرست چون دل خیلی از هوادارها رو سکست

    • بدون نام

      ستاره ها خخخخخ کرم خاکی هم نیستن.


      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج