۸۷۹۹۱۶
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سیدجلال: شفاف‌سازی فقط برای پرسپولیس است؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های دیگر خیلی راحت بازیکن می‌خرند و نمی‌دانم چرا درباره آنها شفاف سازی نمی‌شود؟

خبرگزاری فارس: سیدجلال حسینی در خصوص دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس گفت:چند روزی است که تمرینات خودمان را زیر نظر آقای باقری آغاز کردیم و امیدوار هستیم بتوانیم امسال هم عملکرد خوبی داشته باشیم اما کار سخت است و می‌بینیم که هر سال لیگ سخت‌تر از سال قبل می‌شود. مطمئن هستم امسال لیگ بسیار سختی در پیش خواهیم داشت اما ما برای جنگیدن تا لحظه آخر تلاش خواهیم کرد هر چند که مشکلاتی وجود دارد که این مسائل کار ما را سخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورت از مشکلات به وجود آمده چیست، افزود:‌نیاز به گفتن من نیست چرا که همه می‌بینند چه مشکلاتی برای ما درست می‌کنند و هر بار هم این مشکلات به شکل متفاوتی به وجود می‌آید. متاسفانه خیلی‌ها به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند و می‌بینیم خیلی راحت این کار را انجام می‌دهند. در این شرایط فقط پرسپولیس است که ضرر می‌کند اما می‌بینیم تیم‌های دیگر خیلی راحت در زمینه نقل و انتقال بازیکن کار می‌کنند و مشکل و محدودیتی هم ندارند.

برای من جالب و حتی عجیب است که چرا باید این مشکلات فقط برای پرسپولیس باشد و چرا سایر تیم‌ها چنین مشکلاتی ندارند؟در باشگاه پرسپولیس همه تلاش می‌کنند تا کارها خوب پیش برود اما اگر سکوت می‌کنیم دلیلی ندارد که برخی‌ها در تیم‌های دیگر هر کاری می‌خواهند انجام دهند و هر صحبتی مطرح کنند. مطمئن باشید ما هم به وقتش حرف می‌زنیم و خیلی چیزها را می‌گوییم تا همه هواداران متوجه شوند مشکلات از کجاست.

کاپیتان تیم پرسپولیس ادامه داد:‌آقایان خیلی صریح حرف از شفاف سازی مالی برای پرسپولیس می‌زنند اما چرا این شفاف‌سازی درباره سایر تیم‌ها انجام نمی‌شود؟ مگر می‌شود یک بام و دو هوا؟ سایر تیم‌ها خیلی راحت بازیکن می‌خرند و می‌فروشند اما کسی ککش نمی‌گزد اما تا پرسپولیس می‌خواهد قدمی بردارد هزار حرف و حدیث درست می‌شود. مگر می‌شود در این شرایط راحت کار کرد؟ چرا درباره این تیم‌ها شفاف‌سازی صورت نمی‌گیرد؟ متاسفانه همه فشارها روی پرسپولیس وجود دارد و در این میان فقط ما هستیم که ضرر می‌کنیم. اگر سکوت می‌کنیم آقایان فکر نکنند هرکاری که دلشان می‌خواهد می‌توانند انجام دهند.

حسینی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تا همین چند ماه پیش شاهد بودیم که پیشکسوتان برخی تیم‌ها هر روز مصاحبه می‌کردند و هر چه می‌خواستند می‌گفتند اما الان می‌بینیم آنها روزه سکوت گرفته‌اند و حرف نمی‌زنند.

به نظر می‌آید که الان خیلی خوشحال هستند و به آن چه که می‌خواستند، رسیدند. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنا روزهای سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت اما در این شرایط فقط برای پرسپولیس حرف می‌زنند و نمی‌دانم چرا کسی به دنبال شفاف سازی در خصوص تیم‌های دیگر نیست؟ اگر بنا به حرف زدن باشد ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که به وقتش آنها خواهیم گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      والا تا بوده و ما دیدیم شما ازهمه چی مصونیت دارید.‌ استقلالو هفت سال نابودکردن درعوض انواع حمایت وزیر و داوری و کمینه عنضباطی و رسانه ای رو ازتون کردن و باپول هدایتی خیلی کثافت کاری کردین کسی هم یقتونو نگرفت فقط هدایتی رو گرفتن دیگ نگفتن کمکایی ک هدایتی دزد بهتون کرده باعث شد جام بیارین و باپولش خیلیا رو خرید ک حمایتتون کنه. تابوده و ی ماه پیشم اتفاق افتاد شفاف سازی فقط واس استقلال اتفاق افتاده و مبلغ قرار داداشو رسانه ای کردن و یقه استقلالو فقط میگیرن. بامدرک گفتم همتونوم اینومیدونین پس شرف داشته باشین فارغ از رنگ واقعیتوبگید. این سید جلال عادت داره ب هوچیگری و تیر مشقی در کردن واس ننه من غریبم بازی و جلب توجه و حمایت بیشتر از لنگ و اینکه بیشتر لنگو حمایت کنن میخاد بهشون یاداوری کنه . امسالم مث پارسال هوچیگری و ننه من غریبم بازی شروع و حمایت از لنگ کلید میخوره باز.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاج صغير: هرسال اول فصل: بيشترين ريخت و پاش و خريد بازيكن هاي گرون قيمت و كري واسه سرورشون
        آخر فصل:وزير پرسپوليسي فيفاي پرسپوليسي اصلا نوموخام
        واين داستان ادامه دارد

      • m.i.s

        بامدرک چه چیزی را گفتی...گفتی وقتی اسپانسر هردو تیم یکیست وباتوجه به داشتن هوادار بیشتر پرسپولیس قطعا باید درآمد بیشتری داشته باشه.چطوره میشه تو این دوفصل گذشته چندین بازیکن داخلی وخارجی خریداری شده و پول دستمزدویا فسخ اونا را کی داده..یه نگاهی به آمار خریدها استقلال بکن متوجه میشی..جهت اطلاع آقای منصوریان چندین بار بابت کمکهای انصاری.حاج علی.و....تشکر کرد ازشون..التماس تفکر

    • بدون نام

      برو گمشو بلال!

    • بدون نام

      سید بلال دست بردار از این ننه من غریبم بازیا.خودمونیم عجب خواه.جند.بودی ما نمیدونستیم.(خخخخخ)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لقب خانوادگی تونو به دیگران نسبت ندهید کیسه کش بی هویت البته خیلی برازنده خودته

    • علی

      سید جان مرام و مسلک کیسه جماعت کثیفه اینو خودشون هم میدوننن

      پاسخ ها

      • Syamak Hakimi

        خداوکیلی تیم حکومتی پرسپولیس کدوم شفاف سازی داشته شما طرفدارای تیمتون قرارداد. یکی از بازیکنان رو بگید بعدم مربی شما گزاشته رفته مقصر بقیه تیم‌ها هستند همینطور که طارمی با اون باند فاسدتون چکار کردن بعد عقدشو سر تیم های دیگه درمیوردید

      • بدون نام

        کثیف بودن از سر و صورت شما میبارد

    • آدم باش

      زنده باد کاپیتانمون

      پاسخ ها

      • فرهاد

        حق با سوپرمنه

      • بدون نام

        تمام مملکت میدونن کی باپولای دزدی هدایتی همه روخریده

    • بدون نام

      بشین کم گو بخور هنوز قرارداد یکیتون رو روشن نگفتن که کل استقلال رو رسانه ایی کردن

    • بدون نام

      چی میگی تو ؟سه ساله همین حرفا رو برا ردگم کنی میزنی بابا ببند احترام بهت گذاشتیم دور برداشتی مربی شما بخاطر پول رفته بقیه مقصرن؟بیست میلیارد پاداش اسیایی شما وبزانکو زدین به جیب به زور پول جام زورکی گرفتین بابا

    • بدون نام

      حرف حق رقیبان رو آزار میده ، به امید قهرمانی مجدد پرسپولیس

    • azadi

      سیدجلال چهار ساله فقط این حرفارو میزنی،تورو خدا یه بار یه حرف جدیدی بزن،چهار ساله میگید کسی از ما حمایت نمیکنه چهارسالشم انواع حمایت و پشتیبانی رو دارین،حتی به قدری که ازشما حمایت شد از تیم ملی نشد که صدای کیروش رو هم درآورد،مطمئنأ اگه تیم دیگه ای حمایتهای شما رو داشت بر بام فوتبال آسیا بود.

    • نوید شهبندیان

      عشقی ب مولا زنده با د ارتش سرخ

    • ss

      این دوباره پولاش تموم شد دهن باز کرد

    • بدون نام

      آن کس را که از حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
      گرفتی یا نه؟؟

      پاسخ ها

      • zoro

        استقلالی های بی منطق دهنتون رو ببندید و فرا فکنی نکنید حقیقت تلخه شما هیچوقت نمی تونید به ما برسید حقیقت اینجاست حقیقت اینه که ما همه این موفقیتها رو با کمک هوادارانمون و اتحاد و همدلی و حمایت همه جانبه از تیم و کادر فنیش بدست آوردیم بقیه حرفها شرو ورهای حاشیه است

    • کامران

      کاش شفاف سازی پول های دولت برای همه بود که بیت المال چطور خالی می شه برای تیم حکومتی ومربی یهودی صهیونیستی اون!؟

    • اهورا

      سید جان اگر عکس خودتو از فاصله حدود صدوپنجاه متری نگاه کنی به شخصیت خودتان که شبیه روانیهاست پی میبری .خواهشا اندازه کوپن خودت صحبت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج