۸۸۰۳۴۸
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

اعتراض تهیه کننده و کارگردان به خبر توزیع سه بخش آخر سریال

کلاف «احضار» پیچیده تر شد!

کارگردان و تهیه کننده «احضار» با ارسال نامه ای به مدیران سینمایی، از آنان خواست جلوی انتشار بدون اجازه قسمتهای پایانی این سریال را بگیرند.

بانی فیلم: شبکه نمایش خانگی این روزها حاشیه تازه ای را درباره یکی دیگر از محصولاتش فراروی خود می بیند. سریال ویدئویی «احضار» تحت عنوان نخستین مجموعه ترسناک ایرانی از سال گذشته به شبکه نمایش خانگی راه یافت، اما طولی نکشید که توزیع آن متوقف شد. اتفاقی که در ادامه با اعلام خبر ممنوع الکار شدن کارگردان و تهیه کننده آن، رامین عباسی زاده از سوی مصطفی سماوات سرپرست اداره نمایش خانگی، ابعاد پیچیده تری به خود گرفت.

این مسئله اما به نظر می رسید زمانی که شهاب کاظمی، مدیر شرکت پخش‌کننده سریال «احضار» در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:«علیرغم بدعهدی و بی‌تعهدی، فشارهای غیرمنطقی و قهریه و تنها به دلیل رعایت حقوق مادی و معنوی مخاطب، ولو یک نفر، سه قسمت پایانی با تلاش‌های انفرادی گلرنگ رسانه در روزهای آتی توزیع می‌شود و به پایان خواهد رسید»، به نوعی ختم به خیر شده است.

کلاف «احضار» پیچیده تر شد!

با این حال اما اختلافات همچنان دامن «احضار» را گرفته و در این میان مخاطبان که چند هزارتومان تا به حال خرج قسمتهای توزیع شده کرده اند، متضرر اصلی خواهند بود و بی شک اعتمادشان به سازندگان این سریال و شبکه نمایش خانگی آسیب دیده.

این اما مقدمه ای بود تا برسیم به نامه سرگشاده رامین عباسی که رونوشت آن برای حسین انتظامی، ابراهیم داروغه زاده و شورای صدور پروانه نمایش اداره نمایش خانگی نیز ارسال شده است. نامه ای که نسخه ای از آن هم برای بانی فیلم ارسال شده است.

ضمن اعلام اینکه بانی فیلم آمادگی دارد توضیحات طرفهای ذینفع را در این باره منتشر کند، متن نامه عباسی زاده را در ادامه می خوانید.

بسمه تعالی

جناب آقای سماوات سرپرست محترم اداره نمایش خانگی

به استحضار می رساند، در ادامه روند مخرب و سوء و آسیب رسان شرکت پخش کننده گلرنگ رسانه به اینجانب و پروژه سریال «احضار» از گذشته تا کنون و در پی درج خبر و رسانه ای شدن توهین آمیز و مخرب پخش قسمت های پایانی سریال با تلاش های یک طرفه آقای شهاب کاظمی(!!!) که متاسفانه در این اطلاع رسانی از همکاری (ارشاد نمایش خانگی) نیز گفته شده (تصویرپیوست) بدینوسیله قویاً اعلام می دارم و به اطلاع میرسانم ، بخش هایی از قسمت نهم سریال و تمامی قسمت های دهم و یازدهم سریال صرفاً جهت بازبینی و اطلاع از روند قصه توسط شورای محترم صدور مجوز نمایش ارسال شده است، توسط دستیار تدوین آماده شده و جهت بازبینی بوده است.

حالیه شرکت پخش کننده با رفتاری ناشیانه وغیر حرفه ای و با تطمیع تدوینگر سریال و البته نیت سوء تدوینگر و کسب انتفاع نامشروع مادی حرام اقدام به دریافت راش کار و هاردهای حاوی راش های سریال که نزد تدوینگر به امانت بوده، کرده است. گویا با این روند غلط قصد توزیع قسمت های پایانی را دارند. بدینوسیله اینجانب به عنوان گارگردان (صاحب معنوی اثر) ، تهیه کننده و سرمایه گذار پنجاه درصدی اعلام میدارم هرگونه تدوین و انجام امور فنی در جهت پخش قسمت های پایانی بدون اطلاع، رضایت اینجانب بوده و فاقد ارزش هنری و کیفیت لازم است.

لذا هشدار می دهم، با توجه به محتوای دینی و قرآنی این سریال و عدم اطلاع تدوینگر از پایان بندی ها و روند قصه، در صورت توزیع یک طرفه به شکل غیر حرفه ای باعث بروز وهن و انحرافات دینی در مسیر داستان سریال شده و قطعاً باعث اعتراض مخاطبان، روحانیون ، مومنین و صاحبان اندیشه خواهد شد. لذا خواهشمند است ضمن ابطال مجوز پخش های قسمت نهم، دهم و یازدهم تا تصمیم صحیح و نهایی در خصوص پخش، نسبت به جلوگیری از پخش قسمت های ذکر شده اقدام عاجل فرمایید .

بدیهی است، در صورت عدم اقدام در خصوص این مهم، نتیجه تمامی تبعات مادی و معنوی این رفتار سوء در خصوص محتوا و منافع اینجانب به عهده شما و پخش کننده (گلرنگ رسانه) خواهد بود و حق هرگونه اقدامات قانونی در جهت احقاق حق برای اینجانب محفوظ خواهد بود.

رامین عباسی زاده

تهیه کننده و کارگردان

سریال احضار

۱۳۹۸/۴/۹

رونوشت: معاونت محترم سمعی بصری وزارت ارشاد اسلامی(جناب آقای انتظامی)

مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد اسلامی (جناب آقای داروغه زاده)

شورای محترم صدور پروانه نمایش اداره نمایش خانگی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه جوک بگم بخندین روحه حجاب داره

    • بدون نام

      خخخخخ .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج