۸۸۰۵۸۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نورمحمدی: هواداران پرسپولیس کمی صبور باشند

بازیکن اسبق سرخپوشان گفت: هواداران برای اوج گرفتن پرسپولیس کمی صبور باشند چرا که تیم ابزار لازم را برای موفقیت دارد و می توانیم دوباره پرسپولیس را در ایران و آسیا مدعی ببینیم.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق سرخپوشان گفت: هواداران برای اوج گرفتن پرسپولیس کمی صبور باشند چرا که تیم ابزار لازم را برای موفقیت دارد و می توانیم دوباره پرسپولیس را در ایران و آسیا مدعی ببینیم.

رضا نورمحمدی در گفت و گویی با اشاره به انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون مربی شناخته شده‌ای است و از فوتبال ایران و خاورمیانه شناخت لازم را دارد. پرسپولیس هم به چنین مربی‌ای نیاز داشت تا بتواند موفقیت‌هایش را تداوم ببخشد.

نورمحمدی: هواداران پرسپولیس کمی صبور باشند

وی افزود: پرسپولیس ابزار لازم را برای موفقیت دارد و همه بازیکنان هم در این تیم ماندند. خوشبختانه با انتخاب خوبی هم که روی نیمکت انجام شد، مطمئناً تیم دوباره اوج خواهد گرفت. فقط هواداران صبور باشند تا موفقیت‌های پرسپولیس هر چه زودتر رخ دهد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم کاملی دارد و با جذب چند بازیکن دیگر کاملاً خیالمان از بابت نفرات راحت می‌شود. فرشاد احمدزاده که به پرسپولیس بازگشته و امیدوارم جذب مهدی طارمی هم نهایی شود چرا که حضور این بازیکن برای هر تیمی یک وزنه است.

نورمحمدی تاکید کرد: دیگر همه چیز تمام شد و در این زمان فقط باید حمایت صورت بگیرد. همه کمی صبور باشند و مطمئناً دوباره پرسپولیس با کالدرون و این بازیکنان می‌تواند در ایران و آسیا مدعی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درحالی که چندین سال بی حاشیه دراین تیم توپ زدی ورقتی والآن طوری درباره تیم حرف میزنی که گویی انگار فقط هوادار یودی ونه بازیکنی که به یکباره ازتیم کنارگذاشته شدپرسپولیس بااین بازیکنلن اسبق فهیم وپیشکسوتان متعصب حقش قهرمانی آسیاست که انشاالله سال آتی این اتفاق می افتد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج