۸۸۰۶۳۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

وقتی کالدرون یکی دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواست

محمد رویانیان در زمان مدیریتش در پرسپولیس با گابریل کالدرون برای هدایت پرسپولیس مذاکره کرد، اما با او به توافق نرسید و در نهایت ژوزه را به عنوان سرمربی سرخ‌ها معرفی کرد.

خبرورزشی : محمد رویانیان در زمان مدیریتش در پرسپولیس با گابریل کالدرون برای هدایت پرسپولیس مذاکره کرد اما با او به توافق نرسید و در نهایت ژوزه را به عنوان سرمربی سرخ‌ها معرفی کرد.

محمد رویانیان همیشه برای حرف زدن چیزهای تازه‌ای دارد چرا که در دوران مدیریت او بر پرسپولیس کلی اتفاق جالب و حتی عجیب و غریب رخ داد که بعضا مسکوت مانده و درباره‌اش حرفی زده نشده یا کمتر کسی از آن خبر دارد.

مثل اینکه روزی رویانیان همراه با علی پروین و برونو متسو در یکی از رستوران‌های تهران چلوکباب خورده‌اند بدون اینکه کسی از این کباب بویی ببرد و عکس یا خبری از این ملاقات منتشر شود.

ملاقات با متسو البته در همان روزهایی انجام شد که گابریل کالدرون گزینه سرمربیگری پرسپولیس بود. رویانیان درباره مذاکره، ملاقات و منش این مربی آرژانتینی و اینکه چرا انتخابش نکرد حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

او در مهم ترین بخش حرف هایش با خبرورزشی در خصوص دفعه قبلی که کالدرون به پرسپولیس نزدیک شد، گفت: الان خیلی خوشحالم که کالدرون دارد می‌آید. او آن زمان به من گفت با پیگیری‌هایی که می‌کنم می‌توانم در پرسپولیس موفق باشم به شرطی که همه چیز خوب پیش برود.

او گفت من آمادگی دارم آرزوهایت را برآورده کنم اما من هم شرایطی دارم. کالدرون روی نظم و انسجام تیم خیلی حساس بود و گفت در تیمت دو سه تا مشکل داری. گفت کسی نباید ناراحت شود اما من هم ویژگی‌های خاص خودم را دارم و باید خودم تصمیم بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلوم نشد کی رو نمی خواست

      پاسخ ها

      • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

        واقا معلوم نشد

    • طاهری

      امیدوارم کالدرون همانند برانکو واسه پرسپولیس دل بسوزونه و مثل برانکو از نظر مصاحبه هاش رفتار متین و حرفه ای گری پرسپولیس را وارد حاشیه نکنه. چون فوتبال ایران تماما حاشیه هست

    • بدون نام

      کدوم دو بازیکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج