۸۸۱۰۷۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رادوشوویچ: در پرسپولیس می‌مانم

دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس قصد ندارد این تیم را ترک کند.

خبرآنلاین: بوژیدار رادوشوویچ با این که زمان برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اضافه شد و یکی از بازیکنان کروات این تیم به شمار می‌رفت ولی با ترک اردوی تیم توسط برانکو، این بازیکن از پرسپولیس نمی رود. رادو در فصل آینده نیز پیراهن پرسپولیس را به تن می کند و اگر علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان جدا شود، او گلر اول تیم خواهد بود. او حالا در مورد شرایطش برای آینده صحبت کرده است:

این بازیکن گفت: «برای حضور در کنار خانواده چند روزی به کرواسی برگشتم اما قبل از آن در تهران با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدم تا قراردادم را تمدید کنم. البته من تا پایان فصل آینده قرارداد دارم و فقط بحث مالی بود که با توافق و مذاکره، حل شد. قرار است بخشی از مطالباتم را پرداخت کنند و پس از آن، مشکلی برای ادامه حضور من در پرسپولیس باقی نمی ماند.»

بوژیدار اضافه کرد: «نمی توانیم این موضوع را کتمان کنیم که پس از تغییرات اخیر، فصل سختی پیش روی ماست اما باید به این موضوع اشاره کنم که سال بزرگی انتظار همه ما را می‌کشد. تیم بسیار خوبی داریم. تیمی پر از ستاره. در هر نقطه از زمین حداقل یک بازیکن تاثیرگذار را می بینید. با این تیم رقم زدن هر اتفاقی ممکن است. طی سه سال گذشته توانستیم قهرمانی های جذابی به دست بیاوریم و حالا نوبت آن است تا بار دیگر به قهرمانی جدیدی برسیم.»

رادو افزود: «این فصل مطمئناً به حمایت طرفداران نیاز داریم. شاید بیشتر از همیشه. من معتقدم طرفداران پرسپولیس بهترین بازیکن این تیم هستند زیرا هرگاه آنها به هر دلیلی در شرایط مناسب قرار داشته باشند و ما را حمایت کنند پرسپولیس نیز بهترین نتایج را کسب می‌کند. این بازیکن در نهایت، در رابطه با جدایی برانکو گفت: «در دنیای حرفه ای هر کسی می تواند برای خودش تصمیم بگیرد. من نمی‌خواهم در مورد تصمیم برانکو حرفی بزنم ولی برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئنم او نیز آرزو دارد تا پرسپولیس همیشه و در هر تورنمنتی موفق باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عطا عطاالله

      به درک

    • بدون نام

      ی لحاف تشک هم بخر بنداز رو نیمکت ذخیره ها لالا کن

    • کامران

      شعبان بی مخی هم لازم دارند گلری که به ات نمی رسه تا بیرانوند باشه!؟
      یک چند کیلویی سماق بگیر برای روی نیمکت.

    • سعید

      جونم به رادو کیسه سوز...هر جا کامنت کیسه ها بیستر بود بدونید در اون قسمت احساس سوزش بیشتری میکنند...خخخخخخ...رادو خوش غیرت عشششششقی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج