جاباما
۸۸۲۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

احتمال جدایی احمدزاده از پرسپولیس!

فرشاد احمدزاده هر چند با پرسپولیس کارش را شروع کرده ولی شایعاتی درباره جدایی دوباره این بازیکن از جمع قرمز‌ها شنیده می‌شود.

خبرورزشی: فرشاد احمدزاده هافبک سابق پرسپولیس هفته قبل به این تیم بازگشت و با این باشگاه قراردادی جدید امضا کرد. این قرارداد البته هنوز ثبت نشده است. احمدزاده هر چند با پرسپولیس کارش را شروع کرده ولی شایعاتی درباره جدایی دوباره این بازیکن از جمع قرمز‌ها شنیده می‌شود.

نزدیکان فرشاد می‌گویند هجمه‌ها علیه این بازیکن و فشاری که روی او وجود دارد باعث شده تا حتی به مسئولان باشگاه بگوید اگر فکر می‌کند ماندنش به ضرر تیم است، می‌تواند به باشگاه دیگری ملحق شود. احمدزاده دو فصل قبل از پرسپولیس جدا و به باشگاه اسلاسک لهستان ملحق شد. انتقال او به این باشگاه با موفقیت همراه نشد. احمدزاده جایگاه ثابتی در ترکیب نداشت و نتوانست آن گونه که باید خوش بدرخشد. به همین دلیل تصمیم گرفت دوباره به ایران بازگردد.

او با پیشنهاداتی از تراکتور و سپاهان هم روبه‌رو شد، اما دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند. به همین خاطر با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و به توافق رسید. حالا، اما اتفاقات طوری رقم خورده که این بازیکن هم ترسیده در پرسپولیس بماند. بعضی از هواداران گویا این بازیکن را تهدید هم کرده‌اند. احمدزاده به این نتیجه رسیده که اگر فصل بعد دو بازی بد کند، سریعاً روی سکو‌ها جو علیه‌اش خواهد بود.

احمدزاده می‌ترسد چنین جوی باعث شود نتواند خواسته‌ها را برآورده کند و خیلی زود مجبور به جدایی دوباره از این باشگاه شود. او صحبت‌هایی در این باره با مسئولان پرسپولیس داشته ولی وضعیتش هنوز مشخص نیست. اگر در روز‌های آینده دیدید این بحث جدی‌تر شد، تعجب نکنید. احمدزاده منتظر است ببیند جو چطور خواهد شد و آیا همه چیز تغییر می‌کند یا اینکه تهدید‌ها و جو بدی که وجود دارد، ادامه‌دار می‌شود. همین حالا باشگاه تراکتور همچنان خواهان جذب این بازیکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بره گم شه مردیکه خائن

    • بدون نام

      تحفه اس مگه.بسلامت!

    • علیبرززززز

      چرت و پرت ننویسید
      بمونه و بجنگه

    • بدون نام

      این بهترین خبر بود ..امیدوارم جدا بشه مطمئنا فرشاد دیگه نمیتونه تو پرسپولیس بازی کنه .جو وحشتناک هواداران ناراضی ،ازادی روواسه فرشاد تبدیل به جهنم واقعی میکنه..این بنفع فرشاد هست که هرچه سریع تر جدا بشه .....

    • محمد مهدی علی شاه ابادی

      هواداران پرسپو لیس مردیم تا یک بازیکن اوتوقت شما میگین بره احمد زاده خوبه

    • رسول

      کسی نمیخواد تو باشی، فقط برو

    • ج.ا

      هواداران عزیز ، شما کاملا درست می گویید . احمد زاده ، طارمی ، محرمی ، امیری علی رغم اینکه برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیدند ولی در بدترین شرایط تیم را تنها گذاشتند و خیانت آنها را هیچ وقت از یاد نمی بریم . ولی کمی برگردید به عقب . متعصب تر از مرحوم اولادی ، پرسپولیسی نداشتیم حتی زمانی که در تیمی غیر از پرسپولیس بازی می کرد هم زیر لباس آن تیم ، لباس مقدس پرسپولیس می پوشید و هنگام گل زنی به همه نشان می داد ولی آخرش چی شد به تیم دشمن ما ( استفراق کیسه ی شش در چهار ) رفت و... پس هر انسانی اشتباه می کند . امسال هم احمدزاده ی مقصر مشتریان زیادی داشت می توانست به تراکتور ، سپاهان و حتی استفراق برود و با مراتب دستمزدی بیشتر بگیرد ولی عذر خواهی کرد و به پرسپولیس برگشت تا اشتباهش را جبران کند . پس دشمن شاد کن نشویم و فقط اتحاد و حمایت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت ننویس کسی حرفاتو قبول نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج