۸۸۲۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فنونی‌زاده: تمرینات استراماچونی حرفه‌ای است

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تمریناتی که استراماچونی به بازیکنان می دهد، حرفه ای است و توانسته عملکرد خوبی بر روی بازیکنان داشته باشد.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده با ارزیابی مثبت از تمرینات این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه آبی پوشان دو هفته ای است که تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی جدید شروع کرده اند. استراماچونی یک مربی حرفه ای است که در اروپا کار کرده و می تواند در آینده عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی تاکید کرد: تمرینات این سرمربی کاملاً حرفه ای است و بارها دیده ایم بازیکنان این موضوع را تایید کرده اند، بنابراین اعتقاد دارم استقلال می تواند تا شروع لیگ خود را به مرز آمادگی رسانده و اگر این تیم اردوی خود را در ترکیه برگزار کند مطمئن باشید این اردو تاثیرات بسزایی در آمادگی جسمانی و هماهنگی کارهای تیمی خواهد داشت و استقلال می تواند شروعی موفق در لیگ برتر داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص جذب مهاجم جدید این تیم به نام شیخ دیاباته گفت: من شناختی از این بازیکن ندارم اما گفته می شود او در چند تیم خوب اروپایی بازی کرده و از تجربه بالایی برخوردار است حتی برخی پا را از این فراتر گذاشته و می گویند می تواند مامه تیام دیگری برای استقلال باشد البته تا او را در تمرین و بازی ها نبینیم نمی توانیم عملکرد او را ارزیابی کنیم اما اگر او توانسته در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کند می توان به او امیدوار بود چون تجربیات حرفه ای خوبی دارد و باید از چارچوب شناسی قوی برخوردار باشد.

فنونی زاده در ادامه گفت: استقلال در این فصل بازیکنان جوانی جذب کرده که در آینده می توانند مفید باشند اما این تیم نیاز به جذب چند ستاره هم دارد که از تجربیات آنها به موقع استفاده ببرد.

او از حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست جدید استقلال هم گفت: جواد بازیکن بزرگی در استقلال بوده، چهره ای خوشنام است که حتی هواداران رقیب هم او را دوست دارند او سال ها به عنوان کاپیتان و مربی در استقلال حضور داشته و معتقدم انتخاب او به عنوان سرپرست یک انتخاب درست بوده البته نباید از زحمات اصغر حاجیلو به راحتی بگذریم او در زمان خود یکی از بازیکنان باتعصب و بزرگی بود که فوتبالش را با پیراهن استقلال آغاز و با آن به پایان رساند در مدت حضورش در استقلال به عنوان سرپرست تلاش زیادی کرد تا استقلال همیشه در آرامش باشد.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده استقلال باید خود را تا زمان آغاز لیگ به آمادگی کامل برساند ضمن اینکه هواداران هم باید بدانند کادر فنی و برخی از بازیکنان استقلال جدید به این تیم آمده اند بنابراین باید به آنها فرصت داد عجله نکرد تا آبی پوشان با آرامش شروعی موفق در لیگ نوزدهم داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      خیلی جالبه این ۲ برادر سرخابی تو مصاحبه کردن و حمایت کردن از تیم خود باهم رقابت دارند! و جالبتر اینه هر وقت مرتًی از تیمش حمایت می کنه مهدی هم میخاد کم نیاره مصاحبه می کنه و از کیسه حمایت می کنه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج