۸۸۳۰۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

در جلسه وکیل برانکو و پرسپولیس چه گذشت؟

مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس بر سر موضوع مطالبات برانکو ایوانکوویچ، جلسه‌ای با وکیل این مربی برگزار کرد که بی نتیجه به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس بر سر موضوع مطالبات برانکو ایوانکوویچ، جلسه‌ای با وکیل این مربی برگزار کرد که بی نتیجه به پایان رسید.

مهدی ذاکر مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس به همراه امیر علی حسینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس عازم ترکیه شده بودند تا در جلسه‌ای با وکیل برانکو ایوانکوویچ شرکت کنند و درباره مطالبات این مربی صحبت کنند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به اینکه برانکو یک طرفه و بدون دلیل موجه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده، بنابراین طبق قرارداد باید غرامت بپردازد از این رو با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها باید حدود ۶٢٠هزار یورو بابت قرارداد فصل قبل برانکو (یک میلیون یورو با احتساب دستیارانش) به او بپردازند، به دنبال به دنبال این هستند که مبلغی را به عنوان غرامت و تخلف از طلب برانکو کسر کنند.

بر همین اساس جلسه‌ای در ترکیه میان نمایندگان باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو برگزار شد که در نهایت وکیل سرمربی سابق پرسپولیس موافقت کرد درصدی از طلب برانکو به عنوان غرامت کسر شود اما میزان این درصد مورد موافقت پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت تا جلسه بدون نتیجه به پایان برسد.

در همین رابطه قرار است وکیل برانکو ایوانکوویچ طی روزهای آینده به ایران بیاید تا درباره مطالبات موکلش با مدیران پرسپولیس صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای عرب شحصیت طرفداران پرسپولیس را حفظ کن !؟ این رسم ایرانیها نیست که کسی چهار سال دل مردم را شاد کرد برخورد شود

    • بدون نام

      لنگیا خودشونم میدونن برانکو لنگو قهرمان نکرده این کارفدارسیونه بخاطر همینم نمیخان مطالبات این بی وطنو پرداخت کنن

    • بدون نام

      تیمهای بزرگ ایران رو از هم پاشیدن که یکی از دوتیم وزارت ورزش قهرمان بشه و تو این چهار سال اخیر این فقط پیروزی بود که بازیکنانش رو حفظ کرده بود و اسکلت بندیش تغییر نکرد درحالی که سپاهان اونجور شد تراکتور رو هم که به حاشیه کشیدنش و نابودش کردن به نوعی مخصوصا بعد از اون جمعه معروف سیاه در لیگ ایران! تیمهای دیگه هم که توان رقابت با تیمهای وزارت ورزش رو از نظر بودجه نداشتن و درواقغ پیروزی تو این سه چهار سال اخیر بدون حریف قدرتمند و منسجم تو لیگ بازی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج