۸۸۴۶۴۱
۲۳۳ نظر
۵۰۰۹
۲۳۳ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات عجیب از نخستین جلسه دادگاه نجفی

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

برترین‌ها: جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

نجفی در دادسرای جنایی تهران انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌اش را پرداخت کنم اما او می‌گفت می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.

اولیا دم میترا استاد و خانواده و وکلای محمد علی نجفی دقایقی پیش وارد شعبه نهم دادگاه کیفری استان شدند.

با ورود به دادگاه بالشت سفیدی که تیرهای کلت از میان آن رد شده و به مقتول این پرونده اصابت کرده بود بر روی میز دادگاه قرار داشت که به حتم از محوریت های بررسی این روز دادگاه خواهد بود.

اولین تصویر از لحظه ورود نجفی به دادگاه

جزئیات عجیب از نخستین جلسه دادگاه نجفی

محمدعلی نجفی روی صندلی اتهام

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
جزئیات عجیب از نخستین جلسه دادگاه نجفی

قاضی شهریاری نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست پرونده اتهامات محمدعلی نجفی گفت: او متهم به مباشرت در قتل عمد همسر دوم خود مرحوم میترا استاد ۳۶ ساله با سلاح گرم و دوم حمل و نگهداری سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز و دیگر ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح غیرفوتی است.

وی گفت: حسب بازرسی کارآگاهان در منزل شخصی مشخص شد که آپارتمان مذکور به هم ریخته و حکایت از اسباب‌کشی هفته قبل از حادثه داشته است. همچنین یک دست نوشته پیدا شد مبنی بر اینکه در یکسال گذشته تلاش زیادی کردم تا بدون خونریزی و توافق مشکلات را حل کنیم اما هیچ راهکاری را مبنی بر طلاق توافقی و گرفتن تمام حقوق خود، نپذیرفت.

قاضی شهریاری یادآور شد: در این دست نوشته تاکید شده همسر دوم من بارها تهدید کرده بود با مردان اجنبی که شما به آنها حساس هستید، هم‌بستر خواهم شد و تا این کار را انجام ندهم دست بردار نخواهم بود و شروع کرد با تماس گرفتن با مردانی که در گدشته با آنها سر و سری داشته است. از نظر من مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود و بارها مرا تهدید می‌کرد تا این روابط زشت را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود و دیگر خسته شده بودم و بارها مرا مورد تهدید و توهین‌های زشت قرار می‌داد.

وی تاکید ‌کرد: با کشف چنین دست نوشته‌ای ما به این استنباط رسیدیم که ممکن است آقای نجفی قاتل باشد و به همین دلیل تحقیقات خود را برای دستگیری ایشان آغاز کردیم.

رسانه‌ها نباید بدون نظر مقام قضایی در تحقیقات مقدماتی نقش بازپرس را ایفا کنند

رئیس دادگاه با بیان اینکه توجه به موارد مربوط به نظم عمومی الزامی است، عنوان کرد: در جرائم مهم که آثار اجتماعی در جامعه دارد، ازجمله در این پرونده که مربوط به قتل است، رعایت این موارد الزامی است. در این دادگاه‌ها قائده مهمی از منظر حقوق کیفری و حفظ صحنه جرم وجود دارد که رسانه‌ها نباید بدون نظر مقام قضایی در تحقیقات مقدماتی نقش بازپرس را ایفا کنند.

بعضی دستگاه‌های اجرایی سعی کردند در امور قضایی ورود کنند

وی با بیان اینکه تحقیقات در پرونده انجام و تکمیل شده است، گفت: بعضی دستگاه‌های اجرایی سعی کردند در امور قضایی ورود کنند و باعث تشویش اذهان عمومی شوند و لذا رسانه‌ها رعایت این موازین را مدنظر داشته باشند.

اسامی مطلعان حاضر در جلسه

وی افزود: در این جلسه زهرا نجفی و علیرضا بربری و آقازاده و مسعود استاد و معصومه رشیدیان خبرنگار انصاف‌نیوز به عنوان مطلع در جلسه حاضرند و اولیای‌دم در جلسه حضور پیدا نکردند (البته مسعود استاد برادر مرحومه استاد در دادگاه حاضر است) و حاضر خواهند شد.

در این جلسه بالشتی که در جریان ارتکاب جرم نجفی از اتاق خواب برداشته بود و به سمت مقتوله پرتاب کرده بود روی میز نماینده دادستان قرار دارد.

ماجرای حضور نجفی در قم پس از قتل میترا استاد

در بخشی از جلسه نخست دادگاه قتل میترا استاد، شهریاری، نماینده دادستان در تشریح روز حادثه از قول نجفی گفت:
▫️فرزندش محیا به مدرسه رفت و مقتوله شروع به فحاشی کرد. لباسش را درآورد و وارد حمام شد. اسلحه سازمانی که مسلح بود و یک بالش را برداشتم تا سلاح دیده نشود. مقتوله جلوی وان بود.

اسلحه را نشان دادم، ترسید. یک دست را روی شانه‌ام گذاشت و گفت علی غلط کردم. یک تیر نشانه رفت و چند تیر زده شد. تیر آخر به قلبش خورد و در وان افتاد. آنجا بود که با خودم کلنجار می‌رفتم که خودکشی کنم یا نه. دو یادداشت نوشتم و به اتوبوسرانی بیهقی رفتم و روانه قم شدم و حتی آنجا یکی مرا شناخت.

▫️نجفی در اعترافات خود نوشته به قم رفتم و کیفی که در آن اسلحه بود را به امانتداری بردم اما مرا شناختند و گفتند می‌توانی به داخل ببری. آنجا خواستند با من عکس بگیرند و تسلیت هم گفتند. اینجا بود که فهمیدم که همه از ماجرا باخبر شده‌اند. با یک سواری به ترمینال جنوب رفتم و سپس خود را به پلیس معرفی کردم.

نجفی گفته بود اسلحه ندارم و نزد همسر اولم است

نماینده دادستان بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از فرهاد آقا‌زاده او گفت ساعت ۹:۲۶ یوم جاری دکتر نجفی با او تماس گرفته و آدرسی به او داده که به آنجا بیاید. سه بار به آدرس رفتم، به دکتر زنگ زدم جواب نداد. بعد به واحد ۷ مراجعه کردم زنگ زدم او در را باز کرد و دو عدد کیف قهوه‌ای و مشکی تحویل من داد و خواست که آن را به دخترش زهرا نجفی برسانم.

قاضی شهریاری افزود: فرهاد آقازاده در ادامه تحقیقات بیان کرده کیف را به دختر دکتر نجفی رساندم، بعد از باز کردن کیف نامه‌ای در آن بود که پدرش به او گفته بود به فلان آدرس مراجعه کنید. ما به همراه دختر او به آدرس رفتیم، چند بار در زدیم در را کسی باز نکرد بعد از آن وارد ساختمان شدیم، در حمام با جسد میترا استاد مواجه شدیم که بعد از آن با ۱۱۰ تماس گرفتیم. من در آخرین لحظه که با دکتر نجفی صحبت کردم دیدم که شلوار او خونی و مچ پای او زخمی شده است.

وی گفت: در ادامه از مهیار صفری فرزند جهانشاه پسر مقتوله که در آن یوم جاری حضور داشت سئوال کردیم، او گفت برای گرفتن پول آژانس سه شنبه به منزل مادرم رفتم دیدم دو نفر غریبه که یکی دختر نجفی است در محل هستند و گریه می‌کنند. بعد دیدم مادرم در حمام و خونی است. فکر نمی‌کردم مادرم مرده باشد هر چه با آقای نجفی تماس می‌گرفتیم گوشی خاموش بود، او شب گذشته در آپارتمان مادرم بود معمولا او با مادرم درگیری لفظی و گاهی بدنی داشت، نجفی گفته بود اسلحه ندارم و نزد همسر اولم است.

استاد قبل از مسلمان شدن با یک کارگردان زندگی عاشقانه و جنسی داشته است

نماینده دادستان گفت: از زهرا نجفی تحقیق به عمل آمد که در تحقیقات گفته است آقای آقازاده راننده پدرم به منزل ما آمد دو کیف دستی به من دادند من به همراه همسرم و آ‌قای آقازاده به منزل بابا آمدیم، چند باز زنگ زدیم خودمان در را باز کردیم بابا و خانم استاد را صدا کردیم، همان موقع پسر میترا استاد رسید، به سمت سرویس بهداشتی رفتیم و من دیدم که میترا استاد در وان حمام است و جسم او سرد می‌باشد.

شهریاری در ادامه قرائت کیفرخواست افزود: با توجه به خروج دو عدد کیف از صحنه به منزل دختر متهم زهرا نجفی رفتیم. کیف‌ها به همراه سه برگ کشف شد در داخل کیف شش عدد گوشی که در فویل پیچیده شده بود و متعلق به متهم نجفی، مقتوله و فرزند مقتوله است کشف گردید.

وی ادامه داد: در بررسی نامه‌ای کشف شد که متهم نجفی در آن می‌گوید «او در اردیبهشت ۹۶ با عده‌ای به دیدن من آمدند و گفتند که کاندیدای شورای شهر هستند و من او را به دوستانم معرفی کردم، البته آن زمان او محجبه بود. بعد از آن ملاقات خصوصی داشتیم و مطالبی را درباره زندگی خود به من گفت که مسلمان و مطلقه است؛ اما او قبل از مسلمان شدن با یک کارگردان زندگی عاشقانه و جنسی داشته است، بعد از آن به عقد موقت کسی در وزارت خارجه در می‌آید، بعد از آن هم به عقد موقت شخص دیگری در آموزش و پرورش درآمده است و همه این موارد را همسر او اطلاع داشت که بعد از آن در تیرماه به عقد موقت من درآمد که اشتباه کردم.

راننده نجفی اولین فردی بود که جسد استاد را دید

وی افزود: آقای آقازاده اولین نفر بود که جسد را دید و غیر از من و همسرم کسی آنجا نبود. البته پسر مرحومه استاد از سمت اتاق دودیدند و شاید یک لحظه آن را دیده باشد. خون کف حمام و داخل وان بود ولی خون خشک شده بود. چون اورژانس به ما گفت که خون خشک است. جسد برهنه و یک حوله سفید رویش بود.

قاضی از زهرا نجفی پرسید در عکس بالشت روی جسد افتاده است دلیلش چیست که او گفت: بالشت روی جسد نبود و کف حمام بود و بدنشان خشک بود. وقتی من دست زدم دیدم خانم استاد سرد است.

قاضی از زهرا نجفی خواست با توجه به اینکه صحنه بهم خورده است صحنه جرم را تشریح کند که زهرا نجفی گفت: جسد به حالتی بود که دست سمت راستش مشت شده و پای راستش از وان بیرون و گردنش خمیده به سمت چپ بود و حالت نشسته بود و معلوم بود که در وان افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ****
      اعدام باید گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل خودتون

      • بدون نام

        اصولگراها خخخخخخ

      • بدون نام

        داعشی چرا خود طرف هم مقصر بوده هم نجفی

      • بدون نام

        نهادی که اسلحه و مجوز داده به نجفی و پیگیر تاریخ مجوز و اسلحه نبوده هم باید بیاد دادگاه پاسخگو باشه خیلی مهمتره

      • بدون نام

        لعتت به همتون گند زدین به جوونیمون

      • بدون نام

        از فردا همه قاتل ها مدعی میشن مقتول تقصیر داشت. هه....

      • بدون نام

        چرا تا نامه نجفی خونده شد اسم خیانت رابطه میترا با ادما غیر مسلمونی اومد ممهورالدم گفته قاضی گفت تو دادگاه غیر علنی بگین این چیزا رو مگه مردم نامحرم اند

      • بدون نام

        دیگه خیلی پرستو بوده میترا صیغه همه بوده که

      • بدون نام

        صیغه ی چند نفر شده بوده؟بعد دقیقا چرا همشون از دستگاههای حکومتی بودن؟

      • بدون نام

        آموزش و پرورشی که با رقص بچه ها با ساسی رگ گردنش بیرون میزنه و وزارت خارجه رابطه شون با میترا خنده داره ادای متعصب ها رو در میارن

      • mehre

        ای بابا .ما که تو زندگی خصوصی اونا نبودیم که از همه ماجراشون باخبر باشیم .پس بهتره که نظر هم ندیم

      • بدون نام

        پیریه نکنه انتظار دختر باکره و دست نخورده داشته؟ چه تقلاهایی می کنند که این پیرمرد هوسبازو اعدام نکنند

      • بدون نام

        اینکه قبل نجفی با مردهای دیگری بوده پس باید کشته بشه؟ خوبه میگین صیغه هم بوده.

      • بدون نام

        ماده های داغون آهن پول پرست زندگی همه رو داغون میکنن

      • بدون نام

        ۱۲:۵۳
        نه بابا توقع زیادیه ازتون داشته باشیم تو این شرایط اقتصادی باکره هم بمونین

      • بدون نام

        از این اسلحه ها دست خیلی هاست با مجوز هاش...

      • بدون نام

        از این اسلحه ها دست خیلی هاست با مجوز هاش...
        اینکه غولی بود تو صمت نسبت به بقیه!
        به یه بچه مجوز اسلحه میدن بعضا!

      • بدون نام

        زن اشغالی که مرد رو تهدید میکنه به همخوابی با مرد دیگه باید بالشت گذاشت رو صورتش با پنج گلوله کشتش کار خوبی که نجفی کرد

      • بدون نام

        آموزس پرورش مخالف رقص بچه ها با ساسی بود چون درگیر رابطه عاطفی دیگه داشتن با میترا

      • بدون نام

        نهادهایی که نجفی روز اول اسم برد پیام رد بدل میکردن با استاد باید مشخص بشن

      • بدون نام

        09/36،چی چی رو اعدام گردد، مقوله باید قبل تر کشته میشد، او مهدورالدم بوده چی چی میگی برا خودت،

      • به 13:51

        باکره با باکره ازدواج میکنه نه با مرد هرز دو زنه خائن اون هم از نوع پیرش. شیرفهم؟

      • بدون نام

        نرهای بی اختیار فرتوت تا دم گور از شر اون غریزه نکبتشون خلاصی ندارند.بعد تقصیرو میندازن گردن همه زنهای عالم.هه

      • بدون نام

        نکته جدید خنده دار میترا مسلمون نبوده بعد از مطرح شدن صیغه های متعدد

      • آدولف هیتلر

        ب نظر منم باید این مسئولان رو اعدام کرد

      • برترینهای اصلاحطلب دیگه تمومه ماجرا

        چرا کامنت منو نذاشتی برترینهای سانسورچی؟ اصلا می خوام سر به تن اصلاطلب و اصولگرا نباشه.من دارم این اصلاحطلبهای ضد زن رو رسوا میکنم

      • بدون نام

        امان از دست زنها که دیوانه کردند مردها را امان امان امان

      • بدون نام

        این جانی بدون هر ملاحظه ایی را فقط اعدام در ملا عام کنید

      • م.ه

        خیر بر اساس قانون باید محاکمه بشه

      • بدون نام

        آدولف هیتلر شما که چنین نظری داری آیا حاضری خودت چنین حکمی را در موردشان صادر و یا اجرا کنی؟

      • بدون نام

        ارزن جوان ۳۷ساله چه انتظاری دارید ،این طبیعی است که پیرمرد۶۷ساله نمی‌تواند نیازهای یک زن جوان۳۷یاله را برآورده کند پس خیانت زناشویی اتفاق می‌افتد

      • حسن

        زنه وحشی بوده حقش بوده وگرنه شوهر اولش ولش نمیکرد

      • بدون نام

        اگه بد بود شکایت میکردی و قانونی طلاقش میدادی بگو چه حرفی میزد که باید خفه میشد.

      • بدون نام

        به 10:21 98/4/22
        نجفی شهردار سابق تهران ، در زمان دولت روحانی بود و مثل خود روحانی ، ( اصلاح طلب ) بود.

      • بدون نام

        اگر دست چندم بود چرا باهاش ازدواج کرد. اگر عقل داشت که میفهمید این خانم مساله ای داره. شما قتل کردی حالا هر کی که بوده. اگر هم تهدید کردی که نباید اسلحه رو با قشنگ با هم میذاشتی توی دستت

      • بدون نام

        قصه نجفی رو ساده‌ نگیرید
        نقطه عطفی ست در تاریخ جمهوری اسلامی .
        آلارم مهمی ست .

    • بدون نام

      میگن قتل رو به گردن گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز اصلاح طلبها ذهن عوام رو به بازی گرفتند.فکر کن از ساعت اول چه شایعات متناقضی تولید کردند.عوام نباش

      • بدون نام

        10.55
        تو عجله داری برای فرافکنی الان نامه نجفی رو‌خوندن پرده از ارتباط میترا با ادم ها و دیپلمات ها برداشت که قبلا مسلمون نبوده عقد خیلی ها شده

      • بدون نام

        نجفی خودش یه پیرمرد هوسباز بوده.انتظار حوریه باکره داشته؟ قتل مجازاتش اعدامه.تمام

      • بدون نام

        مسلمان نبودن و عقد خیلیها شدن به شما مجوز میده زنی رو بکشید؟ اصلاح طلبهای ...مدعیان حقوق زن.هه

      • بدون نام

        زنهای خیانتکار عوضی بمیرید

      • کاظم

        عوام نباش اصولگرا باش،،،؛!!!!

    • بدون نام

      پلیس چای احمد داد یا محمود بهش اونروز

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        محمود خخخخخ.

      • بدون نام

        خخخخخ

      • بدون نام

        چای احمد محمود دیگه نیست چرا گرون شد خیلی یه چای هم نمیشه خورد دیگه

      • بدون نام

        بعد پسره چند روز قبل تو پارک دلستر خورد چکارش کردن

      • بدون نام

        ما چقدر خاله زنکیم. یه اشتباهی کرد بنده خدا. البته که باید رسیدگی بشه ولی نه علنی. مثل بقیه مردم. مگه ما اشتباه نمی کنیم؟

      • بدون نام

        اشتباه نکرده قتل کرده.اون هم عمدی

    • بدون نام

      اصولگراها واپسگراها براش دام درست کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو ، اگه اينطوره ، پته همشونو بريزه رو آب ، تا لااقل دلش خنك شه !

      • بدون نام

        خوبه این کلمه "واپس گرا" رو یاد گرفتی زبون بسته

      • بدون نام

        10.55
        همه بلدن تو فرهنگ لغته . عقب مونده اید خوب زبون بسته چرا بر میخوره بهتون

      • بدون نام

        خوب نجفی همون روز اول از پیام های میترا با نهادها پرده برداشت فرافکنی نکنید زیر همه کامنتا

      • بدون نام

        نجفی از روسای حزب اصلاح طلبان بود حالا که غیر از زن دوم گرفتن ماجرای قتل کردنش باعث شده آبروی کل اصلاح طلبان برود، اصلاح طلبان برای فرافکنی نام اصولگرا و دلواپسها رو میارن!

      • بدون نام

        قنل مجازاتش اعدامه.اصولگرا و اصلاحطلبم نداره.اگه مجازاتی غیر از این بنویسند باز ثابت خواهند کرد ایران زن ستیزترین کشورهاست

    • بدون نام

      از وقتی فساد شهرداری زمان قالیباف رو گفت باهاش بد شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا حالا كه رفتنيه ! افشاگري نميكنه تا آبروي نداشته اونام بره ؟! فقط اين فساد شهرداريو فهميده !؟ چيز پنهاني نيست ! همه ميدونن

      • بدون نام

        شاید رفتی نباشه؟ شاید کورسوی امیدی دیده

      • ایرانی

        الان تو شهرداری چیکار میکنن نه کار می‌کنند بلکه بخور بخور راه انداختند

      • تهرانی

        خجالت نمیکشید؟! قالیباف 12 سال شهردار تهران بود همیشه با آبرو و با وقار بود بعدش شهرداری دست اصلاح طلبا افتاد و نجفی رو کردن شهردار که نجفی هم زن دوم گرفت هم قتل انجام داد و هر روز یه حاشیه وحشتناک تازه!

      • بدون نام

        آره توی زن کشی همیشه کورسوی امیدی هست.پیرمرد هوسباز می تونه با هزار جور بهانه از مجازات معاف بشه

    • حمید

      چرا علنی؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علنی خیلی حقایق روشن ميشه

    • بدون نام

      بالاخره بالشت بوده یا توی حموم کشته شده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با بالشت توی حمام کشته شده

    • بدون نام

      من نمیدونم کسی که جنایت میکنه وکیل گرفتنش واسه چیه اونم نه یکی، این قاتل دوتا وکیل گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو میترا استاد و میشناختی بازیگر و مجری حیله گری که وارد سیاست شد و برای اینکه جا باز کنه صیغه نجفی شد که نجفی بعد از چند ماه شناختش پارسال ماجرای خودکشی نجفی چی ازش خبر داری ؟

      • بدون نام

        مثل بچه ملت بزرگی را به بازی گرفتن توی این مملکت پر از میتراهای استادوعلی نجفی بوده وهست که به هر دلیلی یکی قاتل ودیگری مقتولن هیچ از خودتون پرسیدید اخه ی مهره سوخته ابروباخته مثل نجفی ویا ی زنی مثل میترا چه جذابیتی برای این ملت بینوایی که کمرش زیر بار هزار جور مشکل شکسته داره هیچی عزیزان همگی سر کاریم هزینه این شو لعنتی هم از جیب منو شما پرداخت میشه باز بهم توهین کنید واصول گرا واصلاح طلب بهم ببافید بابا برو دنبال نون که خربزه ابه

      • بدون نام

        هر کاری هم کرده باشه حقش مردن نبوده.مجازات قاتل اعدامه

      • بدون نام

        زرزرنکن قاتل قاتل هرکی میخوادباشه؟

      • بدون نام

        وکیل رو همه میگیرن

    • بدون نام

      قالیباف استرالیا مرتبط با موضوع نجفی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخاطبین کم هوش آمدنیوز

      • بدون نام

        قالیباف تو ایرانه این چند وقت اصلا خارج نرفته موقع سیل و زلزله هم همیشه رفته شهرستانها کمک... اصلاح طلبا برای این که آبروی رفته اشون رو برگردونن هی اسم قالیباف رو میارن

      • بدون نام

        توهمی

      • بدون نام

        12/57کجای کاری مهدورالدم بوده،

    • بدون نام

      پرستو های لعنتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نرینه های بی اختیار

      • بدون نام

        ماده های آهن پرست بی اختیار متکی به مرد

      • بدون نام

        وقتی همه چیز در چنبره نرهاست باید اینطوری بهتون پلتیک زد:)))

      • بدون نام

        نرهای پیر چندش آور

      • بدون نام

        چه خبره مملکت مگه ازدواج موقت کارگردان سینما کارمند سفارت کارمند آموزش وپرورش شهردارتهران واقعا متاسفم اسم این را باید گذاشت فساد وفحشا سرپوشیده ای به نام صیغه

      • بدون نام

        مرد خوشتیپ جوونی دومش از چهل شروع میشه تازه زن بالای بیست و‌هشت میانسالیش

      • بدون نام

        مردها از از بیست سالگی پا به میانسالی می گذارند از چهل سالگی هم پیرند.شانس بیارند بتونن هفتاد رو رد کنند.

    • بدون نام

      چون اصلاح طلبه علنی شده اگر اصولگرا بود عمرا علنی میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرقي نداره ، فقط منافع شخصي حسابه ، چه اينوري و چه اونوري !

      • بدون نام

        اگه اختلاسگر بود علنی نمیشد

      • ایرانی

        معلومه که از اوضاع ایران خبر نداری فقط شنیده ها رو نقل قول میکنی

      • بدون نام

        از هر قشری بود و قتل کرده بود علنی میشد
        اصلاح طلبا نمیخواد مظلوم نمایی کنن با این حرفا فعلا که یکسره اخبار دزدی و اختلاس و قتل انجام دادن اصلاح طلبا به گوش میرسه. مردم دیگه اصلاح طلبا رو میشناسن نیازی نیست مظلوم نمایی کنید براشون

      • ایران بزرگ

        چرا چرت و پرت میگی

      • بدون نام

        خوب فکرتون رو درگیر اصلاح طلب و اصولگرا بازی کردن.دوست عزیز مملکت اوضاع اقتصادی خوبی نداره بذار کنار این بازی اصلاح طلب و اصولگرا رو

    • بدون نام

      طفلک پسر میترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران نباش دایی خوش غیرتش که وارد شهرداری شده بالا سرشه

      • بدون نام

        اون پسر که غرق پوله

      • بدون نام

        همینهایی که میگن پسره الان خوشبخته چون پول داره همون کسانی هستند که برای پول ..
        .. بگذریم

      • بدون نام

        بايه مادري مثه ميترا

    • بدون نام

      داستان نجفی مثل قبل جذابیت نداره گرونی و تورم اجاره مسکن و نمیشه یه سفر رفت مهمتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکته اش اینه تمام این ها مقصرش اصلاح طلبان. نجفی قاتل از اصلی های اصلاح طلبا بود. دولت و مجلس و شورای شهر فعلی هم دست اصلاح طلباست و الان تمام گرانی های خودرو و مسکن و اقلام به دلیل بی تدبیری و اشرافی گری و غرب زدگی اصلاح طلباست

      • بدون نام

        ۱۲.۵۶
        تو بیجا کردی کاسبان تحریم اصولگراها مخالف مذاکره با امریکا باعث بدبختی مردم شدن اصلاحی و اصولی مثل هم چرت نگو

      • بدون نام

        10/29،افرادی نمیخوان ببینند مثل نجفی خدمت گزارند

    • بدون نام

      طرفدار قالیباف و همکارش چرا اینجا سوخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفداران قالیباف خوشحالن نسوختن چون قالیباف 12 سال با آبرو و بی حاشیه شهردار تهران بود. اصلاح طلبا هستن که نمیدونن بعد ماجرای حقوق نجومی و اختلاسها حالا ماجرای قتل نجفی رو چطور از حزب بی آبروشون جمع کنن.

      • بدون نام

        شهرداری خیلی کار کرده اسم ۶ تا خیابون رو عوض کرده

    • حمید

      نمایشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب!!!!!!
        دوره دوره ی آقازاده ها...
        شهردار میشه قاتل...
        و........

    • m

      انقدر پیچدگی نداره.ساده نگاه کنید متوجه میشید که از نجفی حق السکوت خواسته که از مهریش بالاتر بوده نجفی چون زده سیم آخر کشتش بعد پشیمون شده که کاش باج میداده.در کل پیرمرد حوس بازی بوده و میترا استاد با رفتاراش تحدیدش کرده و کار به اینجا رسیده.بلاخره نجفی شهردار تهران و منتخب شوری شهرو لیست امید بوده و آدمی که پول مردمو میخوره به بدترین شکل پس میده..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه نهضت برو تو یه جمله ده تا غلط املایی داشتی

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      کی قراره وضع اقتصاد خوب بشه

    • m

      انقدر پیچدگی نداره.ساده نگاه کنید متوجه میشید که از نجفی حق السکوت خواسته که از مهریش بالاتر بوده نجفی چون زده سیم آخر کشتش بعد پشیمون شده که کاش باج میداده.در کل پیرمرد حوس بازی بوده و میترا استاد با رفتاراش تحدیدش کرده و کار به اینجا رسیده.بلاخره نجفی شهردار تهران و منتخب شوری شهرو لیست امید بوده و آدمی که پول مردمو میخوره به بدترین شکل پس میده..

    • بدون نام

      به نظر من میترا مقصره و نجفی باید تبریه بشه. چرا که زنی که شوهرش را به همبستر شدن با مردان دیگر تهدید می کند مهدورالدم است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیرمردی که زن دوم می گیرد مهدور الدم است

      • بدون نام

        کی اینو گفته، اگه اینطوره پس حکم مردی که تو پیری زنی که به پاش نشسته رو ول می کنه و زن جوون می گیره چیه اقای مرجع!؟

      • بدون نام

        مردا کی مدهور الدم میشن
        نرها کی کارشون خیانت حساب میشه

    • بدون نام

      بنظرم غیر علنی شود قاضی درست گفته الان مصاحبه اون مسئول سابقه اموزش وپروش منطقه هست که خبرنگار فیتله پیچیش کرده و اقرار کرده به بازپرسی احضار شده ....خبرنگار جواد...سوال کرده ایا شب قبل از قتل با شما تماس داشته ؟ چون میترا احتمالا برای جنگ روانی زنگ زده به شما؟!رد کرده گفته بعداز همسری بانجفی باهاش نبودم .والله العام

    • بدون نام

      اعدام باید گردد

      ...

    • بدون نام

      حالا آقای نجفی که میدانسته این خانم با خیلی هارابطه داردچرااوراگرفته وعقدکرده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12/43،هیچ هم نه، بعد از عقد اون کاراش رو شدن خودش تهدید کرده

      • بدون نام

        این جور مواقع این آقایان میخواهند خانمهای این مدلی را به راه راست هدایت کنند پس آنها راصیغه میکنند فقط همین خخخخخخخ.

    • بدون نام

      اینکه نجفی گفته اسلحه از 30یا40 سال پیش دست من بوده کذب محض ه اسلحه صرفا برای کشتن استاد فراهم شده.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر میکنی هیچکدوم از اینها جرات داره که بدون اسلحه حتی در داخل خانه خودش تا دم در دستشویی بره و برگرده؟

    • ایرانی

      از اصل موضوع خارج نشید نجفی زده یک زن بی‌دفاع رو کشته و چون قضیه طرف جناح بودن هست با این کار ضمیر ناخودآگاه مردم رو به شک و تردیدها می‌کشانند و از این موقعیت چه کسی ذینفع هستش و از قرار معلوم کسی از جزییات قبل از ماجرای قتل خبر نداره و چه اتفاقی افتاده و منجر به این اتفاق ناگوار شده

    • بدون نام

      واقعا آدم تعجب می کنه چطور یک مرد میتونه همچنین زنی رو به عقد خودش در بیاره

      ببخشید من قصدم توهین به این خانم نیست ولی من به عنوان یک دختر اگر بفهمم مردی این جور روابط عاشقانه و موقت داشته هرگز اجازه نمیدم وارد حریم خصوصی من بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نجفی خودش پیرمرد متاهلی بوده.از اینکه با زنی نصف سنش ازدواج کرده تعجب نکردی؟ تازه این سیاسیون همشون صیغه بازن.حالا این خر شده دائم کرده

      • بدون نام

        12/45،این کارها بعد عقد رو شدن، یعنی زنه خودش تهدید کرده و گفته

    • بدون نام

      9/43 خلاصه چایی خوبی بوده که روزه رو هم باطل نمیکرده

    • بدون نام

      زن جوان۳۶ساله و پیرمرد چروکیده ۶۰و خورده ای ساله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن بالای سی جوون نیست تابلوس چهل شدی افسرده شدی به خودت روحیه میدی خخخخخخخ

      • بدون نام

        مرد بالای بیست سال میانساله .بالای چهل هم پیرمرده. اغلب هم چون زنها محلشون نگذاشتند عقده ای شدند در اینترنت عقده گشایی می کنند

    • بدون نام

      خخخخ صدا و سیما همچنان فعال هست

    • بدون نام

      چه تیتر مسخره ای کجاش عجیبه

    • محسن

      جدای از تمام دعواها، زنی که به شوهرش، فقط بگه میرم با فلان و فلان همبستر میشم، باید مثل داعشیها زجر کشش کرد، نه اینکه با یه تیر راحت خلاصش کنه.اینجوری که زنه زجر نمیکشه.. خیلی هم راحت میمیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردی که زن دوم می گیره اونم آخر عمری، باید با چاقوی کند قیمه قیمه اش کرد

      • بدون نام

        در درون هر نر یک داعشی وجود داره

      • ناشناس

        خانم استاد فوت قربانی شده حالا به هر دلیل نگه حرف سند حساب میشه که بکشن بعد در غیاب طرف بگن خائن بوده انصاف خوب چیزیه

      • ایرانی

        پس از این به بعد ما خانوما هم اگه فهمیدیم شوهرمون با کسی رابطه داره میزنیم میکشیمش،اگه اعدام نشه قانون فقط برای مردم عادیه

      • به محسن

        پس جواب خیانت مرد چیه؟؟؟؟

    • میرسالاری

      چ عجب پذیرایی نکردی ازش

      شاید هم قبل اومدن حسابی بهش حال دادید

    • بدون نام

      تمام طول عمر کره زمین همین طور بوده آدم سالم فقط فکر انسانیت و تعادل روانیه و چیزی که مهمه روان سالم و انسانیت در مورد همه موجودات زنده . سیاست مال انسانهای کثیف و متعصبه که جاه طلبیشان اخر سر کره زمین را نابود میکنه تمام این مسائل از قدرت طلبی و کم رنگ شدن انسانیته

    • ستاره

      واقعا تابلوتر از این هم میشه؟ میترا استاد غیر مسلمان بوده بعد میاد مسلمان میشه و میاد فقط سراغ مسئولین اصلاح طلب. آخه تو که مسئولی نباید یه ذره تعقل و تفکر داشته باشی بگی این ممکنه جاسوس باشه؟ بعدش هم جناب نجفی آدمی که زن و بچه و داماد داره فریب یه دختر 30 سال کوچکتر از خودش رو میخوره؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نرها دست خودشون نیست.بی اختیارند

      • بدون نام

        ستاره، خوب کاری شده دیگه این هم جواب داده

    • بدون نام

      ای کاش نجفی به جای اینکه به قتل برسوندش ازش شکایت میکرد. اینطوری شاید درمیومد واقعا جاسوس بوده یا نه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قتل مجازاتش اعدامه والسلام حاشیه سازی نکنید

      • بدون نام

        شما الان داری میگی ای کاش. در حالی که خود نجفی در اوایل دستگیریش گفت او چیزهایی میدانست و میخواست افشا کنه و وقت مصاحبه هم گرفته بود و برام هیچ چاره ای جز ساکت کردنش باقی نمونده بود

    • بدون نام

      اين جور زنا كه ميخوان شوهر و اذيت كنند بايد كشته شوند .

    • علی محمد پور

      شک هست خود خانم مقصر باشد زود قضاوت نکنیم الله اعلم .

    • ؟

      صیغه یابی وا گرده بوده

    • حمزه

      این پرستوی ... رو باید زجر کش میکرد ، افرین به نجفی خوب کشتیش دمت گرم، نترس

    • بدون نام

      ببخشید میترا استاد قبل از مسلمان شدن چه مذهبی داشته ؟؟؟؟؟ بنظرم خیلی نکته مهمیه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فرقی داره، چه مذهبی داشته مسلمان نبوده بوده یحتمل لاییک

      • بدون نام

        اهل حق

      • بدون نام

        البته اهل حق خودشو مسلمان می دونه ولی شیعه ها قبول ندارند

      • بدون نام

        احتمالا مسلمان بوده دوباره مسلمان شده مصلحت ایجاد کرده الان بگیم مسلمان نبوده

      • بدون نام

        میترااستادازنزدیکان من بودومذهب اهل حق که ازمذاهب بومی غرب ایران بخصوص کرمانشاه است داشت خانواده میترااستادازاهل حق های تندروبودن که شدیداًبه مذهب اهل حق تعصب داشتندپدرش ازشیوخ وتنبورنوازان اهل حق بودتنبورسازمذهبی اهل حق هاست خودمیترااستادکلاس آموزش تنبورداشت امابه یکباره به طمع مال وثروت وپست ومقام مسلمان شدن

    • red army

      یعنی اونایی که میگن قصاص نشه ینی علنی دارن میگن مسیولین هر چی سر ما بریزن نوش جونمون چون با ما فرق دارن. ینی بردگی محض خود فروشی و حقارت به

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر اونا میترا استاد و میشناسن نه بخاطر مسئولین اگه یه زن دیگه بود نمیگفتن

      • بدون نام

        استدلالشان را نگاه کن.
        طرف نوشته: اگه یه زن دیگه بود نمیگفتن.

      • بدون نام

        نفهمیشان را نگاه
        که طرف فرق بین یه زن صیغه ای و یه زن سالم و که بخاطر پول خودش و در اختیار سیاسیون قرار نمیده نمیفهمن

      • بدون نام

        اصلا یه زن سالم که بخاطر پول خودش و در اختیار سیاسیون قرار نمیده میاد زن دوم کسب مثل نجفی بشه که بعد از کشته شدنش بخواهید درباره اش این را بگید یا نگید؟ کاملا مشخصه زن هستی و بحث منطقی باهات راه به جایی نمیبره چون مغزتون جور دیگری کار میکنه

      • بدون نام

        عزیزم هر وقت دیدی یجا دارن از کسی سواری میگیرن شک نکن خودش نقش خر رو قبول کرده ..این حکایت ملت ماست

    • بدون نام

      خوب کارش کرده. زنی که با نامحرم رابطه داره وعلنی به شوهرش میگه و او راعذاب میده نباید فقط کشت بله باید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی ساده لوح هایی مثل شما داریم این بساط پهنه
        داداش هنوز فکر میکنید ماجرای واقعی همین سناریو فیلمهای جم هست که دارن به خوردت میدن

      • بدون نام

        پس جواب مردی که خیانت میکنه علنی چیه
        شماها وجدانم دارین؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      باید اعدام بشه

    • بدون نام

      محسن یه پیچ داعش میزدی !

    • بدون نام

      یک نمونه از اصلاح طلب ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سگ زرد برادر شغاله دیگه واسه ما اصلاح طلب اصولگرا راه ننداز ملت خیلی وقته نسخه هر دوشون رو پیچیدن ....

    • بدون نام

      اتفاق که برای نجفی ومیترا پیش امده ب هیچکس ربطی ندارد هر تصمیمی که قاضی بگیرد درست است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا..یه کلام از مادر عروس

    • فیروز

      زن وشوهردعوا کنند ابلهان باورکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دعوا چيه ، يكي مقتوله و يكي قاتل !

      • بدون نام

        به نظرم منظورش از زن و شوهر اصلاح طلبها و اصولگرایان باشه عامو

    • اکبر

      او دیگه رفت؟چه زرنگ هم بودهمش باپولدارهاعقدموقت, انجام میداده

    • بدون نام

      چرا مردان هوسبازند و بی اراده؟اگه حقیقت باشه که ایشون صیݟه چند نفر شده چرا کسانی که پست دارند دواطلب میشدند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه کسانیکه رگ غیرتشون زودتر باد میکنه خودشون فاسدترینعا هستد

    • بدون نام

      لطفاً هر چه سریعتر اعدامش کنید. چون حکم قتل قصاص است.

    • بدون نام

      یک کلام اعدام بالشت.

    • علی

      می‌خواست آبر‌وی زنشو ببره و براش فرقی نمی‌کرد اعدام شه یا خودکشی کنه

    • saied maroufi

      خدا پدر نجفی رو بیامرزه،زنی که علنی از همبستر شدن با غریبه میگه حقش همینه و نباید به نجفی ایراد گرفت

    • بدون نام

      الان میخان کاری کنن که نجفی تبرئه بشه چون از خودشون هست
      دارن بصورت علنی دادگاه برگزار میکنند و همه فکر مردم رو میبرن به سمت بد کاره بودن مقتول ، واقعا مملکت رو لجن گرفته

    • بدون نام

      اون زن که حقش هست مرده ، اقای نجیفی باید حداقل یه حبس ابد براش ببرن تا جگرش حال بیاد

    • @arashsangesabor

      انتظارما مجازات عادلانه نجفی بخاطر قتل یک انسان و شکستن و ضرب و جرح دست انسانی دیگر و وحمل و نگهداری و استفاده از سلاح غیر مجاز و محاکمه عاملینی که اسلحه با مجوز باطل و دوران استفاده تمام شده رو از نجفی نگرفتن اونم زمانی که اون پستای حساسو نداشته... ...

    • بدون نام

      ما ایرانیها ملقمه ای از همه نژادهاییم پس محاسن و معایب همه رو یکجا دادریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملغمه ، مشكل ايرانيان ، مشكل ژنتيكيست !

      • بدون نام

        محاسن؟ کدوم محاسن؟ احیانا همون ریش و پشم منظورته؟ چون ما محاسنی جز ریش و پشم نمیبینیم

    • بدون نام

      عجب !!!!!!
      ادم حالش بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که گفتید نجفی مقصر است یک لحظه فکر کنید زن خودتون طلاق نگیره. وتهدید کنه با مردایی که دشمن تو هستند همبستر میشم بعد گوشی بر داره بهشون زنگ بزنه خدایی آیا با چاقو گردنش رو از پشت نمیبریدید؟ من که این کار رو میکنم اگر ده بار اعدام بشم و دنیا پرست باشم. پس حق میدم به نجفی درود بر شرفش.

      • به ۲۲:۱۰

        من یه دختر مجردم
        بخاطر قانون خیانت و چند همسری که به نفع شما مرداس
        میترسم ازدواج کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بینام

      چه مردم ساده ایی هستیم . اکثر نظرات واقعا بی فکرانه است چرا موضوع را از جهات مختلف نگاه نمیکنیم یا اینو مقصر میدونیم یا اونو، جنبه های دیگری هم ممکنه داشته باشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بیفکر و کودن نبودیم اوضاعمون این نمیشد

    • بدون نام

      این خبرنگار سلامی که بیشتر گزارشات از پزشکی و سلامت و تهیه سالاد لاغری و اینا تهیه می کردد. چی شد یهو رفته تو دادگاه حالا. احتمالا این نوع گزارشات پول بیشتری توش هست.

    • عبداله رضوی

      همه جا پای یک زن در میان است...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا که پای یک پیرمرد وسطه.یعنی زنهای مقتول هم پا دارند؟؟

      • بدون نام

        در همه جنایات و دزدیها و جنگها پای غرایز مردانه وسطه

      • بدون نام

        اگه این زن وارد زندگی این پیرمرد نمیشد اونم بخاطر پول خودشم اینطور عاقبت به شر نمیشد

      • عبدالله رضوی

        ما نرها خودمون خیانت میکنیم مثل آب خوردن
        ولی تحمل خیانت زنو نداریم
        شانس اوردیم تو خاورمیانه از خیانت ما حمایت میکنن
        اگه اروپا بود چی

    • بدون نام

      1 - دلیل ارتباط خانم استاد با فردی مثل نجفی چیه ؟

      2 - افرادی که خانم استاد آوردن پیش آقای نجفی ( سال 96 ) چه کسانی بودند احتمالا سر نخ آنجاست .

    • ایرانیم

      واقعا متاسفم واسشون،،،اسلام ما میگه اگر زنی خیانت کار باشه باید ۴تا مرد عادل شهادت بده،،،الان کو شاهد ک اینجوری ب یه مرده توهمت میزنید اونم در ملع عام ،،،دیده لا اله الا الله ندیده صد لا اله الا الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملع عام نه. صد مرتبه گفتم که درستش اینجوریه: ملع آم

    • بدون نام

      درمساله طلاق ومهریه مردبیچاره واقعاموردظلم ازهمه طرف قرارمیگیره تاکاربه اینجامیکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه قوانین به نفع مردهاست فقط یه مهریه نیست که اونم موقع عقد می تونن زیر بارش نرن.وقتی هوستون بر عقلتون بچربه دیگه مقصر زن نیست

    • حیف مردومردونگی که به پای زن حروم شه

      مهریه به این شکل یه ظلم بی پایان وآشکاروغیرشرعی درحق مردان هست ،آقای نجفی هرچندخداعالمه ولی اگرنمیتونستی طلاقش بدی ولش میکردی هرکار میخوادبکنه چرامامردان بایدبرای زنی که هیچ ارزشی قائل نیست برای خودش وماسینه چاک کنیم بزاربگن بی غیرتیم یاهرچیزدیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی تعهد میدی و امضا میکنی دیگه نمی تونی زیرش بزنی.طلب رو باید داد.غرایزتونو کنترل کنید

      • بدون نام

        طلب را نمیدن بدهی را میدن

    • بدون نام

      نجفی چرانزاشتی کارشوبکنه کسی که برازندگیش وتوارزش قائل نبودولش میکردی وفرارمیکردی ازخونه دیگه نه خونه میرفتی نه سرکار ولی نمیکشتیش حیف توکه گرفتاراین دام شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش همان ابتدا به زبان خودش گفته او چیزهایی میدانست و میخواست بروز بدهد و چاره ای جز ساکت کردنش برایم باقی نمانده بود.
        باز مردم نادان کشورمان چی مینویسند. الحق که جزو نادانترین و نفهمترین مردم جهان هستیم.

      • بدون نام

        ميترا چيز هايي ميدانست و ميخواست بروز بدهد) اگر دادگاه بتواند چيزها راكشف كند شاهكار خواهد بود چون رازى بود كه ميترا با خود به گور برد و نجفى هم هرگز بازگويى نخواهد كرد

    • بدون نام

      نجفی حیف تو نبود ؟

      پاسخ ها

      • کرمانشاه

        حیف چیش نبود این آدم هوس باز .

    • بدون نام

      خیلی جالبه میگن تازه مسلمان شده بنده خداها البته اگه خدا روقبول دارین الحق بوده والحق یه شاخه از اسلام هستش مسلمان شده یعنی چی اصلا بی دین چه میدونم به قول شماها کافر قتل انجام شده یانه بالاخره ادم کشته شده واسن جفنگیاتی که نجفی وداردستش میگن با بعضی های دیگه چیزی رو عوض نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا الحق نیست و اهل حق است.
        ثانیا سیاست در نقطه ای شروع میشه که اخلاق در آن نقطه به پایان رسیده و اهل سیاست هر جور کثافتکاری را برای رسیدن به هدفشان مجاز میدانند از جمله دروغ و تهمت و زنا و لواط و جاسوسی و شرب خمر را هم برای تامین اهدافشان واجب میدانند. پس این جور کارها برای نجات نجفی از مجازات تعجبی ندارد. اصلاحطلب و اصولگرا هم نداره. جفتشون همینند.

      • بدون نام

        زنه هم که اصلا مقصر نبود برای رضای خدا رفته بود زن دوم نجفی شده بود واسه رضای خدا با نجفی سر اینکه چرا اموالش و به نام دخترش کرده دعوا کرده بود اصلا چشم لنتظار مرگ پیرمرد پولداری که زنش شده بود نبود تا با ارث و میراثش خوش بگذرونه و وقتی دید همه چیز به نام دختر نجفی شد کولی بازیش شروع شد زنی که میره سر هوو اونم با چنین انگیزه ای انسان نیست مردی هم که زن دوم میگیره با داشتن زن اول اسیر هوسش البته نجفی زود فهمید اشتباه کرده پارسال هم خودکشی کرد که نجاتش دادن

    • مینو

      اه همسر اول گرفت جفتشونو الکی نی کنار یکی به همه جا برسی بعدش اخرش که یک خورده سنش بالا رفت ولش کنی بری پی یکی دیگه که .دل سوزوندن تقاص داره دیر یازود .دیر و زود داره سوخت و سوز نداره

    • سلام

      حقش بوده بمیره با این زندگی که داشته این نمیکشتش یکی دیگه این کار رو میکرد. طرف کار بلد بوده فقط با دولتی ها میپریده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که هنوز نفهمیدم این زنه با چندنفر رابطه داشته و تازه هم معلوم شده که دینی دیگه داشته

    • بدون نام

      افسوس به حال همه ما ایرانی‌ها چه کسایی مدیریت میکنن بعد گندشان در میاد

    • علی۲۲۰

      نجفی هوشیار بوده گوشی خودش ومقتوله و پسرمقتوله رو دورش فویل پیچیده بردن خونه دخترش،اینا بهترین سر نخ مقصربودن طرفین ،البته اگر صداها وارتباطات طرفین قبل از دادگاه پاک نشده باشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گوشی همسرش ،‌ارتباطاطش را با دیگران برای خبرچینی هایی که گفته بود نشان خواهد داد

    • بدون نام

      نقش مهناز افشار تو سریال عاشقانه رو یادتون هست ؟ قسمت آخر سکانس پایانی من تازه معنی اش میفهمم

    • بدون نام

      اینم نتیجه پرستو بازی ها البته این یکی در رفت از تو آستینشون وگرنه تشت رسوایی روزی روزگاری بیفته دیگه چیا باید بشنویم اوفففففففففف

    • بدون نام

      اختلاف خانوادگی دیگه از کجا علم شد؟ گفته بود که خبر چینی ایشان را می کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این و پسرش گفته بود که مادرش با نجفی دعوا داشت سر اینکه چرا همه چیش و به اسم دخترش کرده ولی اگه فرضیه خبرچینی رو بپذیریم پس واقعا پرستو بوده اما اگه حرف پسرش درست بوده باشه سر اینکه چرا داراییهاش و به نام دخترش کرده هم اختلاف داشتن شایدم هر دوش بوده هم سر خبرچینی و هم سر ثروت با نجفی اختلاف داشته ازدواجش که حتما به انگیزه پول و قدرت بوده پس میاد که سر پولم دعوا داشته با نجفی

    • کرمانشاه

      پس کامنت من کجاست چرا این کارو انجام میدی برترینها ما چه هیزم تری به شما فروختیم که خبر نداریم .! شما حتی یکی از کامنت های منو که حتی یک کلمه خدای نکرده غیر اخلاقی باشه پیدا نخواهی کرد پس روراست باشید همه ی نظرهارو بذارید درست نیست ؟!

    • بدون نام

      محدود سياسى مردان و مقامات بالاى كشورى و لشكرى نجفى را ميشناختد ولى بعداز قتل ميترا استاد، مردم عامى هم به استادى نجفى پى بردند.نجفى أنقدر كثيف است كه با وجود اقرار به قتل و تاييد مقامات پليسي و بازپرسى و ثبت و ظبط مستندات حالا عنوان ميكند كه ميترا ازنظر خودش مهدورالدم بوده است. اين ادعا نهايت درجه بدبختى نجفى را نشان ميدهد و ما مردم چقدر بدبخت بوديم كه نجفى را كه خودش مهدورالدم است ، وزير و استاد دانشگاه و شهردار و .......بود بموقع نشناختيم.

      پاسخ ها

      • اسد پيله چى

        اعدام نجفى يعنى اعدام هم حزبى ها و اعدام تمام كسانى كه در گذشته از او طرف دارى ميكردند. همه انها با علم باينكه دادگاه با رعايت عدالت حكم صادر خواهد كرد از راه هاى مختلف در تلاش هستند كه نجفى اعدام نشود و به احتمال نزديك به يقين موفق خواهند شد.

    • بدون نام

      اگر مردى همسرش را در يك بستر ببيند حق دارد او را بكشد و مجازات نخواهد شد در غير اينصورت قاتل است و بايد حكم قانونى قصاص را بپذيرد. اگر مردى اطلاع حاصل كند كه همسر قانونى و شرعى اش ده ها بار باو خيانت كرده و شواهد و قراين داشته باشد فقط حق دارد از او شكايت كند حتى حق ندارد يك سيلى به صورت او بزند.
      ادعا هاى واهى نجفى محكمه پسند نيست.

    • بدون نام

      یک سوال ؟؟؟
      مرد بعد از
      چند خیانت خونش حلال میشه؟?؟؟؟؟؟؟

      اوکی جواب سوالمو گرفتم ...اسم اعمال مرد خیانت نیست
      چند دائم و بینهایت صیغه که خیانت نیست
      اسمش سر کار گذاشتن و سو استفاده جنسی از هزاران زنه

    • بدون نام

      قصه مرد خائنی که خودش نمیتونه خیانت زنو تحمل کنه

      اینجاها تو خاورمیانه مرد سالار همینه .....جهنم دنیا برای زنها
      همینجاس

    • بدون نام

      خوب واسه زن کشی بهونه جور میکنید:خیانت کرد،پرستو بود! آفرین به این همه انسانیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج