وزیر بهداشت: شیوع عزاداری دلیل خودکشی‌هاست
۸۸۹۲۰۴
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
۴۸۵۳۸ 
وزیر بهداشت گفت: بحث سلامت روان نیز موضوعی بسیار مهم است که باید به طور جدی به آن بپردازیم. این موضوع مشارکت بین بخشی می‌طلبد ما ۱۴ تولد در شیعه داریم با ۱۳ وفات، اما همیشه دلمان می‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم. باید این فضای غم انگیز را شکست و آن را تعدیل و تلطیف کرد. این افسردگی عامل خودکشی و بسیاری از خشونت‌های اجتماعی است. باید روان‌های پریشان را در یابیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت از اقدامات انجام شده برای اضافه کردن دو واکسن مهم روتاویروس و پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون ملی در سال آینده خبر داد و در عین حال بر لزوم جدی گرفتن کاهش هزینه‌های جیب مردم در پرداخت هزینه‌های سلامت تاکید کرد.

وزیر بهداشت: شیوع عزاداری‌ها دلیل خودکشی‌هاست

دکتر سعید نمکی در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی:

* بحث سلامت روان نیز موضوعی بسیار مهم است که باید به طور جدی به آن بپردازیم. این موضوع مشارکت بین بخشی می‌طلبد ما ۱۴ تولد در شیعه داریم با ۱۳ وفات، اما همیشه دلمان می‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم. باید این فضای غم انگیز را شکست و آن را تعدیل و تلطیف کرد. این افسردگی عامل خودکشی و بسیاری از خشونت‌های اجتماعی است. باید روان‌های پریشان را در یابیم.

* قرار بود در این کمپین فشارخون ۲۰ میلیون نفر را اندازه گیری کرده و دو میلیون کیس جدید پیدا کنیم، اما به لطف خدا و با همت شما حدود ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را پایش کرده و دو میلیون و ۷۰۰ هزار کیس جدید هم پیدا کردیم. همچنین در بین این افراد ۱۰ میلیون نفر را هم که در مرحله ورود به فشارخون بودند، یافتیم؛ این اقدام کار بزرگی بود که با جیب خالی آن را انجام دادیم.

* عده‌ای فکر می‌کردند من که از سازمان برنامه و بودجه می آیم که کلید گاوصندوق خزانه را هم به من می‌دهند. در سال ۹۶ قرار بود برای عید سال ۹۷، یکهزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهیم که ۵ فروردین ماه توانستیم این اقدام را انجام دهیم، اما بنده با همه برادری که با دکتر نوبخت دارم، اما در عید امسال به من گفت که نمی توانیم اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی شما را تامین کنیم. از طرفی ۱۰ هزار میلیارد تومان هم از سازمان تامین اجتماعی طلب داشتیم و ۴ الی ۵ هزار میلیارد تومان هم از بیمه سلامت می‌خواستیم. بنابراین ما با ۲۰ هزار میلیارد کسری وارد سال ۹۸ شدیم.

* بحث بهداشت دهان و دندان که به شدت مغفول مانده و در شاخص‌های مربوط به آن به شدت به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم، عقب هستیم. در این زمینه باید بحث مدارس عاری از پوسیدگی را به سرانجام برسانیم که اولین پایلوت آن در استان اردبیل انجام شد و امیدوارم به زودی در کل کشور با ۳هزار و ۶۰۰ یونیت و ۳۲۰۰ دندانپزشکی که داریم آن را به سرانجام برسانیم.

* سالمندان ما با سالمندان سایر کشورهای دنیا متفاوتند؛ آنها سالمندانی هستند که جوانی نکرده، پیر شدند؛ چرا که در زمانی که می توانستند خلق ثروت کنند، زیرساخت برایشان آماده نکردیم و امروز دارند به زمان سرباری سنی هم می رسند و این بسیار دوران غم انگیزی است. سالمند ما سالمندی پر دغدغه است.

* در بسته‌های طرح تحول کاهش پرداخت از جیب بیمار را جدی می‌گیریم. نباید هزینه‌های کمرشکن به بیمار تحمیل شود. بیمار نباید سرگردان بخش خصوصی شود که برخی از آنها پوست بیماران را می‌کنند.

* بیش از این نمی‌توان از کیک منابع بهره برد و باید از بخش خصوصی استفاده کنیم، اما روی سلامت مردم‌ هم معامله نمی‌کنیم. بنابراین اولویت‌ها را درآورید، ساخت و ساز دیگر خبری نیست و ترمز کنید. اصلا پول نداریم؛ بسیار سال سختی است که ان‌شاءالله به سرافرازی از آن عبور می کنیم. این خشکسالی را هم می‌گذرانیم و باز به تر سالی منابع می‌رسیم، اما در حال حاضر باید اولویت بندی کنیم. زیرا وقتی نفت نمی‌فروشیم، ما هم که وابسته به آن هستیم، بی‌پول می‌شویم و کسی که پول ندارد، رستوران نمی‌رود.

* عامل رنجوری اقتصاد مملکت، اقتصادی نیست، بلکه عوامل مدیریتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و... است. نسخه پیچی برای این اقتصاد با دست اقتصادیون میسر نیست. اولین کار برای این اقتصاد که باید انجام شود، شفاف سازی اقتصادی است. تا زمانیکه اعتماد عمومی را برگردانیم و فساد را ریشه کن نکنیم، کسی سرمایه‌گذاری نمی‌کند. دومین کار اجماع نخبگان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حول محور توسعه اقتصادی است و سوم اینکه تکلیف‌مان را با دنیا مشخص کنیم. زیرا اقتصاد در مرزهای بسته توسعه نمی‌یابد. این راهی است که بسیار از کشورها رفته‌اند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 353
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
12:25 - 1398/05/03
ای کاش طرح پرستاری برداشته میشد که تعداد هزاران نفر پرستاری که دوران خودرا گذرانده اند بتوانند تاوقت خدمت سرباز ی مشغول خدمت رسانی باشند وازانهاکه دارای علم وتجربه هستنداستفاده کرد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بعد کلی گریه زاری بیخودی سالها تازه یادشون افتاده مردم رو روانی افسرده کردن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
والا ایرانی جماعت که همه اش در حال تفریحه.بخاطر تفریج این علاف ها کل جنگلهای شمال نابود شده و همه سال تعطیله
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ِافسردگی از اوقات فراغت زیاد و بیکاریه نه از نبود شادی.لوده تر از ایرانی در دنیا نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عزاداری اگه با آگاهی انجام بشه اصلا افسردگی نداره.آدمها سالها به مجلس روضه می رفتند و سبک می شدند و به خونه بر می گشتند.الان فستیوالهای لذت جویانه در همه دنیا زیاد شده و دارند تقلا می کنند ایران رو هم به قافله برسونند.در حالیکه اگه این شادیهای سطحی امدادگر بود در غرب این همه افسردگی نبود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مزخرف کامل.ایشون از کجا مدرک گرفته؟دلیل خودکشی افسردگیه ولی افسردگی یک بیماری روحی روانیه که عوامل زیادی منجربه اون میشن یکیش فوت بستگانه.یکیش شکست عاطفیه یکیش بیکاریه یکیش طلاقه یکیش بی پولیه.یکیش نداشتن مسکن و.........ما نمیخوایم گریه کنیم شما و دولت مردان اجازه بدید میخندیم
یک نظر
Netherlands
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خوشم میاد همهء نظرات دربارهء دو جمله اول است
یعنی حرفای مزخرف بحث برانگیز و پوپولیستی!
وزیر از اول تا آخر حرفاش مزخرفه!
خدایا به طبقه تهدیست این ملت رحم کن که گرفتار مسئولین نادان و ناشایسته و نظر دهندگان ظاهربین شده اند
hassan.h
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
علت خودکشی ها بیماری های روانی بخصوص افسردگی و سایکوز است و علت بروز بیماری های روانی مشکلات خانوادگی،اجتماعی و اقتصادی است
چه ربطی به عزاداری دارد؟
نمی دانستم اینقدر وزیر ما به سکولارها نزدیک است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تیرگان مهرگان نوروز یلدا چهارشنبه سوری دور همه و شادیه فقط
AAAAAAAAA
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
پس ما عاشورا تاسوعا دیگر سینه نزنیم
اخه جواد عزاداری چه ربطی به خودکشی داره
ادم‌هایی که خودکشی میکنند آدم های بیماری هستن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دقیقا یه پزشک روانشناس پارسال باتحقیقات انجام شده خلاف اینو اثبات کرده بود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دکتر مرعشی روانشناس دقیقا خلاف حرف وزیر رو پارسال اثبات کرد
معلوم میشه حرف وزیر از رو جهالت هست.
اینم لینکش

https://www.irna.ir/news/83028865/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دلیل خودکشی عزاداری نیست.دلیل خودکشی مشکلات اجتماعی و اقتصادی است که این دولت بر مردم تحمیل کرده.شما مشکلات های اقتصادی و اجتماعی رو حل کنید خودکشی کم میشه.اتفاقا عزاداری بر اهل بیت همیشه نشاط اور است.البته شما و طیف شما همیشه قصد داشتید عزاداری و عاشورا کم رنگ شود.تا به راحتی بتوانید با امریکا کنار بیایید
مرد باش!
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
من بعنوان كسي كه خاندانمون مذهبي هستن و پدر بزرگم و پدرم مداح بودن و خودمم مداح هستم تاحالا نديدم يه بچه هيئتي خودكشي كنه به ولله قسم تاحالا نديدم ولي بخاطر شغلم كه در آتشنشاني هستم ماموريت خودكشي زياد رفتيم تو سعادت اباد و غيره 99 درصد اونايي كه خودكشي ميكنن نه فقير هستن نه مذهبي غالب پولدار هستن و بي قيد و بند و اكثر خودكشي هايي كه من ديدم بخاطر خيانت هاي عاطفي و خانوادگي است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اگر کسی انقدر معرفت به مقتم اقا امام حسین ع داشته باشه که بتونه گریه کنه این ادم هر دردی داشته باشه درمان میشه چه برسه به افسردگی اگر هم منظور از شادی لهو و لعب های بیهوده و حیوانی است که اینها نشاط و شادی نمیاورد بلکه برای مدتی سرانسان را گرم میکند تا یک سری شیطان سفت فرصت کنند کشور را ببلعند و بخورند
Iran, Islamic Republic of
12:33 - 1398/05/03
آره راست میگه ، دقیقا زد تو خال. تو ژاپن و کره هم که آمار خودکشی بالاست اونجا عزاداری میکنن ، خودم شرکت کردم تو مراسماتشون
پاسخ ها
بدون نام
Italy
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
وقتی کارشناسان میگن در ایران تعداد زیاد پراید دلیل تصادف جاده ایه به این معنی نیست هر جای دنیا تصادف جاده ای بالا دیدی باید دنبال پراید بگردی
خودم
United States
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تو برو دنبال عزاداریت. از چی سر در میاری تو
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چه خوب شد علت خودکشی را معرفی کردید!!
هرکی هم فکر کنه علتش فشارهای اقتصادی و تنگنای معیشت و عدم ثبات در سیاست و اقتصاد و غیره هست اشتباه میکنه!! "
جمعش کنید بابا, فرا فکنی هم حدی داره!!
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
سلام
البته با شما موافقم
ولی دلیل تصادف وجود پراید نیست
بلکه پراید در تصادف ضعیف بوده و آسیب بیشتری به سرنشینان وارد میشود وگرنه هیچ خودرویی به خودی خود باعث تصادف نمی باشند
یک نظر
Netherlands
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چه مزخرف گفته این وزیر
خیلی هم مردم عزاداری میکنن !
تا یه عزا و وفات میشه یه لشگر عزادار میرن چالوس و شمال و سرعین و جاهای توریستی واسه عزاداری!!!
خودکشی از افسردگی یا رسوایی است و بیشتر به خاطر تبعیض و اختلاف طبقاتی و نومیدی از آینده است و یا آبروریزی اخلاقی
یک نظر
Netherlands
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اتفاقا عزاداری و اعتقادات و رفتارهای دینی و مذهبی ، امید به زندگی را بالا میبرد .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
احسنت کاملا مشخصه که تمام خودکشی ها در ژاپن و کره به
خاطر عزاداریه خب آقای وزیر چرا دری وری میگی شما بذارید
تا ما بخندیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
سبحان که گفتی پراید موجب تصادف نمیشه.
الان تو یه لکسوس داشته باشی بیشتر تو جاده مراقبت میکنی یا یه پراید داشته باشی؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
گویا وزیر بهداشت برای اینکه جاپاش رو سفت کنه هر حرفی رو حاضر شده بزنه تا بی تدبیری و ضعف و ناتوانی دولت فعلی در ایجاد مشکلات اقتصادی رو توجیه کنه و بیچونه و با حرفهای ضدانقلابی و ضد اسلامی دل تندروهای اصلاح طلب رو به دست بیاره
Iran, Islamic Republic of
12:36 - 1398/05/03
چه شعارهای زیبایی
وزیر بهداشت قبلی از شما بهتر شعار می داد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شعار نیست حداقل پایلوت دندان را دو فرزندم رایگان انجام دادند،دستشان درد نکند،کمی منصف باشیم،طرح سلامت هم خودم انجام دادم و تزریقات و بازدید مجانی هست،بازم دمش گرم حداقل دو کلمه حرف حساب میزنه
رضا
United States
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دختر کلاس ششم من از پوسیدگی دندان رنج میبره و من هم که مثل بیشتر مردم ایران نا توان جانبازان هم که دندان درد رو درد نمبدونه و یا دندان رو جزو بدن بشمار نمیاره و رفتم کلینیک میگه خود جانباز با درصد بالا. حالا دوست عزیز شما دو فرزند ت رو چجوری بردی دندان پزشگی. راهش رو هم نشون ما بده
kardook
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
از این طرحها به مام معرفی کن
ما که یه بیمه سلامت بهمون دادن که هر جا میریم میگن قابل قبولشون نیست و فقط یه سرس بیمارستانای خاص پذیرش دارن که اونام تا نوبتمون بیاد تلف شدیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حرف بیخود نزن طرح پزشکی وزیر بهداشت قبلی بودکه باعث شد بسیاری از مردم از پزشک رایگان‌استفاده کنن منتها بودجه بهش نرسوندن و استعفا داد
Iran, Islamic Republic of
12:37 - 1398/05/03
راضیم ازش. الان پس فردا مجلس می گه می خوایم استیضاحش کنیم. یه نفر هم که به سلامت روان اهمیت می ده و شجاعانه این رو اعلام می کنه رو استیضاح می کنن. ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بله باید عذر شو بخوان ..اصلا معروفه که میگن بزن بر سینه و سر...شادی مساوی جهنم. هرکس خوشحال شد جهنمیه مثل همون مسئولین مدارسی که جناب وزیر اموزش و پرورش عذر شون و خواست یا مثل اون مدرسه ای که مداح اشک بچه ها رو دراورد تشویق شد چقدر از همین ملت هم به به و چه چه کردند که چه زیبا بچه تو اون سن داره گیریه میکنه
امیر علی
United Arab Emirates
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
الان تو چین که مردم بی دین هستن و آمار خودکشی و افسردگی بالاست به این نتیجه رسیدن باید مردم رو به پیوستن به ادیان تشویق کنن تا مشکل حل شه. بعد تو ایران که مردم به خاطر ارتباط با خدا و 14 معصوم بسیار با نشاط تر از دیگر کشورهای جهان هستن وزیر دولت اصلاح طلبان باید همچین حرفهای چرت و پرتی بزنه!
Iran, Islamic Republic of
12:41 - 1398/05/03
دو کلمه از مادر عروس!

آقای وزیر بهداشت، قرنهاست عزاداری ها در ایران برگزار میشده و نه افسردگی وجود داشته نه خودکشی. بی عرضگی رفقایتان را به پای دین ننویسید و فرافکنی نکنید.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
علتش سطح رفاه پایین هست که مردم رو بی انگیزه کرده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چرا ناراحتی هر روز بزن تو سر خودت وعزاداری وگریه کن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چرا مادر و عروس؟ این مرده و همه اظهار فضل ها رو در ایران مردها می کنند.کاش زنها بیشتر حرف می زدند و در صحنه بودند شاید افسردگی زنانه هم کمتر میشد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت
بدون نام
France
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پدر عروس
قرن ها پیش مردم افسردگی میشناختند؟
ابتدایی ترین بیماریها اونها رو تلف می کرد
در ضمن نگفته دینو بزارید کنار متنو نمی خونی که میگه فقط جنبه عزاداری دین را نبینید جنبه های شاد را هم ببینید
فقط میخوای نخونده یه متلکی بپرونی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
برید آمار بگیرید اینایی که خودکشی میکنن چقدر اهل هیئت و عزاداری
هستن ، به عنوان یه بچه هیئتی اگه خودکشی تو عمرم دیدم هیچ وقت
از دور وبریهام نبودن و اهل هیئت نبودن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
برادر ما در عزاداري زياد افراط ميكنيم اما در شادي و تولد امامان شيعه سريع از ان شادي عبور ميكنيم اما در عزاداري نه اهسته و ارام
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چرت نگو جای مردم و وزیر وکیل همه حرف میزنید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت
.
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خوندن قرآن دل و جلا میده حتی گریه و عزاداران امام حسین ولی از چندین سال قبل درصد مید به زندگی کم شده حتی اون دسته ای که گفتم کجای اسلام از فقط گریه کردن صحبت شده اگه همه قرآن خون بودیم می دیدیم که گفته

قرآن مسلمانان را به سبب پیروی از اسلام با عنوان «امت وسط»، یعنی امت معتدل معرفی می‌کند و می‌فرماید: «و کذلِک جَعلناکُمْ اُمّةً وَسَطاً؛ و این‌گونه شما را امت میانه قرار دادیم» و در آیه‌ای دیگر، امت اسلامی را بهترین امت پدید آمده از میان مردم می‌داند. قرآن کریم دین اسلام را «حنیف»: (معتدل) (روم، 30، روم، 43)، «قیم»: (استوار و میانه) (روم، 43)، و هماهنگ با فطرت (روم، 30)، معرفی کرده است. قرآن کریم دین اسلام را ادامه آیین ابراهیم(ع) دانسته که از ویژگی‌های آن حنیف و معتدل بودن است.

ولی وای به ما که که هنوز فقط قرآن میخونیم یعنی نمیدونیم چی می خونیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عالی گفتی گریه در سوگ ابا عبدالله روح و روان انسان رو جلا میده و افسردگی رو برطرف میکنه افسرده ها به خاطر مشکلات درونی خودشون افسرده میشن و توجه به غم ابا عبدالله باعث میشه از غمهای کوچک خودمون جدا بشیم
صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
موافقم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت برادر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آفرین دمت گرم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واقعا جای تاسف داره برای این وزیر بی خرد که متاسفانه شیعه هستن که هنوز نمیدونن برگزاری روضه ها چه برکاتی برای خود فرد شرکت کننده و در کل جامعه داره. آخه آدم بی انصاف چرا عزاداری برای سوگ اقوام را با عزاداری برای اهل بیت(ع) یکی میدونید؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا آقای وزیر درست فرمودند ، عزاداری برای عده ای خوب نان آور است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
قرنها؟تو واقعا از تاریخ چیزی خوندی؟ قبلا عزادری اصلا به این روش نبوده ۴۰ساله که اینجوری گریه و ماتم میکنیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت
بی عرضگی رفقا و وزرا
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خدایا التماس تفکر و التماس درک و فهم . منظور ایشان عزا داری برای امام حسین نیست . منظور عدم شادی و نشاط در جامعه است . در ثانی در قدیم چند روز محرم رو خالصانه مردم عزاداری میکردند و با خلوص اشک میریختند و خیلی ها نذری میدادند ولی الان اینقدر این مراسمات رو زیاد کردند که قداست موضوع از بین رفته مردم دارند این روزهای تاسوا و عاشورا را به شمال و سایر مراکز تفریحی رو مسافرت میکنند.
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بابا اینطوری نفرمایید.
این عزاداریها بزا خیلیها دکان و بازار گرمی داره.
اونو ازشون بگیرید بازرشون کساد میشه.
مردم هم که سرشون با عزاداریها گرم نشه یواش یواش سر و گوششون میجنبه.
باید همیشه مشعول و افسرده باشند.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
راست میگه دیگه چرا ناراحت میشید ؟
دلار 20 هزار تومنی هم بخاطر عزاداری هست گوشت و مسکن و لبنیات و تورم و پراید هم همینطور
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
من تا جایی که میدونم دین برنامه ای هست برای زندگی و هدفش خوشبختی و خوشحالی انسان هاست که عزاداری در آن جایگاهی مهمی ندارد.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کاربر 15:20
یک کلام خدا شفات بده عمو جان
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
همینو بگو
خاک تو سرش کنن
...
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کاربر 01:40 حرف حق درد داره که زورت اومده
Iran, Islamic Republic of
12:45 - 1398/05/03
عاشقتم برای جرائت داشتن و حرف حساب زدنت
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کدوم حرف حساب
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
منم همینطور
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حرف ایشون از روی قصد و نیت قبلیه.وگرنه کیه که ندونه بیشترین امار خودکشی در کشورهای اسکاندیناوی مثل دانمارک، بلژیک و ژاپن و امریکاست.
بدون نام
United Arab Emirates
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کدوم حرف حساب؟
تا حالا کدوم بچه هیئتی خودکشی کرده؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
منفیا نوش جونت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
Iran, Islamic Republic of
12:48 - 1398/05/03
یعنی الان باید تو هر هیئت عزاداری سالانه چند مورد خودکشی داشته باشیم و تمام افراد هیئت ها افسردگی داشته باشند در صورتیکه اینطور نیست
آدرس غلط ندهید غربزده های خودباخته
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چه ربطی داره.همه که هیئتی نیستند دوست عزیز
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
برای همین اعصاب ندارید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خخخخخ
میخوان فرهنگ عزاداری رو هم بردارن
اینکه مردم شاد باشن آرزوی ما هم هست ولی بجای این حرفها بهتره کمی برای جوانها اشتغال ایجاد کنن تا بیان سراغ عزاداری
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تو خود هیئت که خودکشی نمی کنن. از بس فضای مسموم و منفی و ضجه های حال به هم زن بقیه رو می بینن، یاد بدبختیاشون می افتن و تو خفا خودکشی می کنن. غیر از این هم نیست. چشماتونو باز کنین
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چرا حرف حالیت نیست کی ادم شاد خودکشی می‌کند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خخخخ روانشناس کجا بودی تا حالا
مهدی م
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مگرشما انهارامعاینه کردی که میگویی افسرده گی ندارند یاکه توزندگیشان. هستی بی. دلیل قضاوت نکنیم
Iran, Islamic Republic of
12:50 - 1398/05/03
آقای دکتر نکنه می خوای دکان کاسبی بعضیها رو گل بگیری ؟!؟!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کسانی که به هیات میرن به زور نمیرن.دنیاپرستها هم می تونن اینقدر پارتی برن تا جونشون در بیاد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یه زره ایمان داشته باشی اینطوری حرف نباید بزنی...
جناب دکترمگه چنددرصد ازکسایی که هیئت شرکت میکنند دچارخودکشی شدن و برعکس...من خودم وقتی حالم خوب نیست میرم هیئت تاحالم خوب بشه و برگردم کارم روشروع کنم
م
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آقای بی نام 12:50 همه چی رو باهم قاطی نکن همه رو با یه چوب نرون طعنه نزن اگه کسانی اشتباهی مرتکب میشن به هردلیلی توجامعه ماهیت واصل و مبنا وریشه رو هدف قرار نده ..التماس کمی تفکر وعقلانیت
الهه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دکتر که هیچ هزار تا دکتر باهم بیان بازم نمیتونه درش رو گل بگیره. دمت گرم دکتر حرفت کاملا درسته ۲۴ساعته عزاداری
Iran, Islamic Republic of
12:55 - 1398/05/03
تو کشورهای اروپایی هم خودکشی زیاده یعنی اونجا هم به خاطر عزاداری برای اهل بيته؟ تا حالا کدوم عزادار اهل بیت رو دیدید که خودکشی کرده؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
معلومه مداحی ومیترسی نونت آجر بشه خخخخخ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پس باعث اینهمه بی فرهنگی اجتماعی، کشتار رانندگی در جاده‌ها ، درگیری خیابانی،دزدی ،اختلاس ،کم فروشی،گرانی،رشوه ،رانت ،فقر،بی عدالتی ،آقازاده پروری و امثالهم از کره ماه اومدن ... ضمنا خودکشی فقط قتل نفس نیست ، خیلی از مردم فقط زنده اند ولی زندگی نمی کنند ...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پس باعث اینهمه بی فرهنگی اجتماعی، کشتار رانندگی در جاده‌ها ، درگیری خیابانی،دزدی ،اختلاس ،کم فروشی،گرانی،رشوه ،رانت ،فقر،بی عدالتی ،آقازاده پروری و امثالهم از کره ماه اومدن ... ضمنا خودکشی فقط قتل نفس نیست ، خیلی از مردم فقط زنده اند ولی زندگی نمی کنند ...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
راست میگه دیگه چرا حنایت الکی میکنین ..به خدا درست میگه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
احسنت با شما موافقم کاش یه آمار میگرفتن ببینن اونهایی که خودکشی کردند چند درصد هیٵتی بودند و به قول ایشون عاشق عزاداری برای اهلبیت ع
به جرٵت میشه گفت تقریبا نزدیک به صفر درصد

آقای وزیز به نظر میاد یا توی مراسمات عزا برای اهلبیت نبوده یا اگر بوده توجهی به برگزاری مراسم نداشته و شاید هم هیچگاه از لذت گریه برای اهلبیت ع بهره نبرده وگرنه قطعا تجربه‌ی حس شادابی بعد از گریه برایشان ایجاد شده بود و اینجوری اظهار نظر نمیکردند

علت خودکشی‌ها دوری از دین و مذهب است
نجات
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
من حرف شما را محکم و مستدل می دونم.
عزاداری اهل بیت حال آدم را جا میاره،

خود کشی حاصل یاس از زندگی است. ولی این عزاداری ها هر سه شنبه برای منتظران و امید کاران است
مادرم جات توبهشت برین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا دو سوم خودکشیها از این همه عزا داری ...دختر خواهر من انقدر تحت تاثیر روضه حضرت زهرا قرارگرفت که شبانه بایک یادداشت (من تحمل شنیدن دوباره اون میخ لعنتی را که سینه حضرتم را شکافت را ندارم )با فشار دادن میخ طویله به قلبش خودش را کشت....3ساله پیش هم روز عاشورا وقتی سرماکد امام حسین راقط کردن اقای 47ساله با قمه باگفتن اینکه من بی غیرت نیستم امامم را سربزنندسرخودش را دونیمه کرد که هرگز این صحنه را فراموش نخواهم کرد.عزاداریهای ایرانیها شورش درامده.صرفا جهت اطلاع کار بران اخبار داغ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
طبق کدوم آمار می فرمایید خودکشی زیاده؟ این همه بیماری های روانی که در ایران هست تو هیچ کجای دیگه دنیا نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
سربسته گفته یه مثال کوچک و واضح هم اورده حالا دیگه بنده خدا نگفته اختلاس مسولین تورم شدید بی کاری اعتیاد و کلا عمده مسولین مردم ایران رو هیچ به حساب نمیارن و فقط جیب مبارک خودشون رو پر می کنن که اینطور فضای غم و افسردگی زیاد شده و به تبع اون خودکشی
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اقای دکتر اصلا حرفی از اهل بیت نزدن منظورشون فوتی های خودمون بود الکی گارد نگیر دوست عزیز
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واقعا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
همه ی دنیا باید به حال ما گریه کنن ، تو نمیخاد برا کسی دیگه اشک تمساح بریزی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اصلا وضعیت مالی و بی عرضگی در مدیریت ایشون و دیگران تاثیر نداره
بلکه عزاداری باعثه
افرین وزیر نمونه خیلی میفهمیااااا
البته بعد از شریعتمداری
بدون نام
Australia
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
علتش در اونجا بی حجابیه. شما در جریان نیستی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پس بیخود گفتن ما دومین کشور غمگین جهانیم!
محب حسین
United Arab Emirates
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
اتفاقا عاشقان حسینی تماما شور و نشاط هستن. پیاده روی 20 میلیونی اربعین که بزرگترین پیاده روی تاریخ دنیاست جواب محکمی است بر دهان کسانی که مذهب تشیع و عشق حسینی را نمیفهمن
Iran, Islamic Republic of
12:56 - 1398/05/03
حرفش درسته
پاسخ ها
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عزاداری ها پر ازدعواست حرف حساب جواب نداره
ددقورقوت
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دمت گرم بخدا راس میگه ، حرف حساب به این میگن .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واه چه حرفی ، مردم ازگرونی وکمبود عناصربدنشان دارن هزارویک مریض میگیرن ، مشکل روحی پیدا کردن سفره هاشون خالیه ، پول هزینه ها ی هنگفت بیمارستان ها وحق العمل ها نداشتن پول دارو و......گوشت وماهی ومرغ شده خوراک آنها سوراخ ومحیاوه وسیب زمینی وتخم مرغ چی بگم ازدل تنگم حالا هی پزبدین
ش
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
صحبتاشون کاملا درسته چرا نمی‌تونید قبول کنید مثلاً در مورد سالمندان اکثریت همین طور هستند بفرمایید چند درصد ما جوانی کردیم حالا پیر شدیم . ضعف روانی مشکلات اقتصادی اجتماعی ووووودروغه
بدون نام
United Arab Emirates
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
کلا بیش از این چرت نمیتونست بگه این وزیر تازه کار
گویا دوست جناب نوبخته و ما حرفهای بیهوده از جمله حمایت از اختلاس گرا و حقوق نجومی بگیرها رو قبلا از جناب نوبخت شنیده بودیم!
Iran, Islamic Republic of
12:57 - 1398/05/03
فعلا که میکروفون دست شماست. هر چی که میخواید بگید.
Iran, Islamic Republic of
12:58 - 1398/05/03
آفرین ب شما جمع کنید دیگه

ب خدا قسم هر کس عزاداری را جمع کند

خدمت بزرگی کرده است

از مردم پول جمع می کنند بعد می بینی نصف پول را خوردند

فقط صورت حساب سوری درست می کنند با چشم خودم دیده ام بارها
مخصوصا در محرم آخ آخ آخ نامرد ها کارهایی می کنند پدر مردم را در می آورند

به خدا قسم به خدا قسم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا ، فقط مداحان دنبال مادیات هستن هر چه بیشتر بگریانن پول بیشتر گیرشان میاد جمع کنید کاسه وکوزه هاتون رو
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
برو تحقيق كن ببين كسايي كه اهل پارتي رفتن و بي بندرباري هستن آمار خودكشي شون زياده يا كسايي كه عاشق اهل بيت هستن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خب اگر اونهایی شما دیدید دزد ومال مردم خور هستند دلیل نمیشه که به همه نسبت بدی که
Iran, Islamic Republic of
12:58 - 1398/05/03
یعنی چی؟یعنی عامل خودکشی عزاداری امامانه؟واقعا اینطور فکر میکنید،چقدر تاسف داره این حرف
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حتی تولدهای امامان هم یه جور عزاداری میکنن که طرف تشخیص نمیده برای وفاته یا تولده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اره، تو برو خودتو جر بده از عزاداری، واسه بقیه اظهارنظر نکن
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
نحوه فکر غلط تو تاسف داره
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اسمت رو درست کن روبات.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اتفاقا پوچی و ناامیدی و قطعی امید از خدا عامل افسردگیه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
من برای شما و طرز فکرتون متاسفم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
نه یعنی باید شادی هم داشت و اجازه شادی و جشن رو هم داد..حتی بیشتر از عزاداری..مردم فشار زندگی رو دوششون سنگینی میکنه.حداقل روانشون شاد باشه
Iran, Islamic Republic of
12:59 - 1398/05/03
راست میگه ما فقط عزا داریم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خودتو با ما جمع نبند.ما ما
Iran, Islamic Republic of
13:01 - 1398/05/03
یک مورد نشون بده ب خاطره عزاداری و روضه خودکشی کرده باشه چرا جو میدین آمار خودکشی تو ژاپن اول دنیاست اونا هم روضه دارن؟؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اونا از غیرتشون که اگه نتونن برای کشورشون مفید باشن خودکشی میکنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اونم به خاطر کار زیاد و تفریح کم هست. الکی خودتو نزن به اون راه
علمدار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یعنی به تبعیت انها شما هم عنقریب است که دست به خود کشی بزنید؟اینکار نکن حرف وزیر دروغ ازاب درمیاد
علمدار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یعنی به تبعیت انها شما هم عنقریب است که دست به خود کشی بزنید؟اینکار نکن حرف وزیر دروغ ازاب درمیاد
Iran, Islamic Republic of
13:01 - 1398/05/03
فقط گریه ناله
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واقعا ، آدم دیگه زده میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
جالبه رو حساب تعصبات مذهبی یه عده اومدن دفاع کردن ۴۰ میلیارد تومن فقط هزینه اربعین میشه از طرف ایران در صورتیکه ما بیمارانی داریم که لنگ ۲ میلیون پولن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
از کجا این رقمو درآوردی؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
شما اصلا دقت نمی کنید که چرا همش عزاست
یکبار بیارید فقط یکنفر که به خاطر عزاداری های اهل بیت علیهم السلام باشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این آقایی که داره از اربعین ایراد میگیره به من بگه اولا اینکه آمارت از کجاس
دوما که این پولا رو دولت میده یا مردم
سوما اگر میلیاردی دزدی میشه یا صرف کار هایی میشه که بی اهمیته و یا خرج پارتی ها یا ساختمان هایی که هر جزیی از اونها از خارج وارد میشه و .... اینها هیچی نیست به اربعین که میرسه همش خرج بی خوده؟ واقعا برات متاسفم
Iran, Islamic Republic of
13:02 - 1398/05/03
درد رو پیدا کردید درمانش رو پیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
13:04 - 1398/05/03
درود بر شما انسان فهمیده وبا شعور دقیقا عزاداریها باعث افسردگیهای شدید وبعد خودکشی اتفاق میفته ایکاش همه مثل شما این مساله رو درک کرده باشن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تا حالا شنیدین کسی به خاطر عزاداری امام حسین خودکشی کرده؟؟؟؟؟؟
سجاد
United Arab Emirates
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
جناب وزیر تعقل و انسانیت تون کجا رفته؟ شما وزیر هستی مثلا؟ نباید درک و فهمت و سخنرانی کردنت اینقدر زشت و سطح پایین باشه! شما باید امید و راهکار بدی به سالمندان نه اینکه فقط ناامیدترشون کنی! به جای اینکه مردم رو تشویق کنی پارتی های مخلوط با مشروب و مواد مخدر رو کنار بذارن تشویق میکنی عزاداری معنوی رو ترک کنن؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
13:05 - 1398/05/03
من کاملا با دکتر مخالفم به تجربه ثابت شده بعد مراسم عزاداری شخص تخلیه میشه وبیشتر احساس شادی میکنه
من قبلا برام سوال بود چرا بعد مراسم موقع پزیرایی همه میگن میخندن میگه همینا الان ضجه نمیزدن
ولیتو تحقیقات علمی خوندم کسانی که در غم از دست دادن نزدیکان سوگواری نمیکنن دچار افسردگی میشن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کلا بعد از گریه کردن در بدن هورمون اندورفین ایجاد میشه که شادی آوره برای همین بعد گریه احساس سبکی میکنیم.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
درسته ،قابل توجه کسانی ک هی طرف داغ دیدس نیگن صلوات صلوات ،آخه طرف باید یکم گریه کنه خالی بشه ،اگه همون اول حتی خودشم زد حلوشو نگیرین بزارین بزنه و کریه کنه وگرنه بعدا دچار افسردگی میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آی کیو، کل اون ضجه زدنها به خاطر همون مراسم پذیرایی و جشن شکمه، وگرنه اگر بگن از نذری خبری نیست یک دهم اون جمعیت هم نمیان.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دوست عزیز کسی که عزیزی رو از دست میده فقط تا یه مدت عزاداری باعث ارامشش میشه اما از یه مدت به بعد ماندن در رخت و شرایط عزا باعث افسردگی و اختلالات روانی خواهد شد
امیدوارم دوستانی چون شما که اهل مطالعه هستن مطالب رو مصادره به مطلوب نکنن و فارغ از تعصبات دینی به موضوع نگاه کنن نه اینکه بخش اول مطالب رو بخونن و نتیجه گیری کنن که عزاداری خوبه
بدون نام
United States
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بعد شادی و رقص و پایکوبی آدم وقتی شاد میشه چرا گریه کنه که غصه هاش تخلیه شه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اون تحقیقات در مورد یه هفته عزاداری برا نزدیکانمونه بعدشم تموم شه بره پی کارش نه فرهنگ عزاداری که ریشه کرده تو ایران
آندرستند؟!!
یک نظر
Netherlands
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عالی گفتی
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
13:05 - 1398/05/03
حتما اگه هر شب پارتی بزاریم مردم همه مشکلاتشون حل میشه. خودتون رو گول نزنید شرایط زندگی رو سخت کردیدبعد مجبورید این حرفا رو بزنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اتفاقا آمار خودکشی ها توی این پارتی ها زیاده ولی جناب وزیر در مورد پارتی حرفی نمیزنه اومده سروقت اعتقادات مردم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شما خودتو گول نزن. با افزایش شادی در جامعه حداقل مشکلات روانی مردم برطرف می شه و دیگه شاهد پاچه گرفتن ملت
نخواهیم بود
رضا حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
آقای دکتر. تمام اظهار نظر شما متتین وعالی است شما که آدم روشن فکری هستید این مملکت را مگر همین بچه هییتی نبودند که از چنگال دیو صفتان وابرجنایت کاران که بطور غیر مستقیم از آنان3 حمایت میکنید نجات دادند شبهای حمله بانوحه سرایی وگریه از مولای خود مدد میخواستند و همچون شیر غوران به روبه صفتان خاین بشریت حمله‌ور میشدند و همه را تیره وتار می کردند که الان من و تو راحت نشسته روی مبل راحتی هر چه راکه نمی دانی میگویی من از شما استدعا دارم مثل یک بچه مسلمان آدم برو درباره عزا داری امامحسین (ع)تحقیق کن از منابع اسلام حقیقی دوراز تعصب بینی وبین الله صادقانه بگو آقای دکتر تاکنون چند نفر آن افرادی که خودکش ی کردند بچه هییتی بودند که خلاف حکم سریع اسلام عمل کرده باشند. من حقیر ازشما شخصیت تحصیل کرده استدعادارم اگر غرضی از این حرف نسنجیده ندارید بیشتر تحقیق کن التماس دعا با تشکر ازشما.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
با نظر دوم موافقم
Iran, Islamic Republic of
13:07 - 1398/05/03
غمگین بودن ساده وراحت است متا سفانه ما ایرانی ها راحت طلب هستیم.جناب وزیر بسیار عالی و واقعی صحبت کردند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دقیقا همینطوره شادی نیاز به تلاش بیشتر داره
Iran, Islamic Republic of
13:09 - 1398/05/03
احسن کاش همه مداح ها وکاسبان گریه بیکار بشن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کاش همه کسانی که با طمع برای امام مداحی می کنن نه انان که عاشق امام حسین هستن
Iran, Islamic Republic of
13:09 - 1398/05/03
چه حرفااااا
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
حرف حق جوابی نداره
Iran, Islamic Republic of
13:10 - 1398/05/03
اونهائی که ازتو قشنگ تر هم صحبت می کردند کار به جائی نبردند ! چون فاصله حرف تا عمل در جامعه ما زیاده ! ولی با این حرفت موافقم که ما جوانی نکرده پیر شدیم تا جائی که الان من 46 ساله هیچ برنامه و هدفی برای زندگی و آینده ام ندارم همیشه سایه ء ترس از فردا و آینده رو پشت سرم احساس میکنم !
Iran, Islamic Republic of
13:11 - 1398/05/03
نمکی وزیر بشو نیس . چون گفته عزاداری عامله خودکشیهاس. پس میشه گفت کارش تمومه.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عوضش‌ با حرف حقی که زد کفه ترازوی مردمیش بیشتر شد
Japan
13:11 - 1398/05/03
دیگه دیر شده اضاع وخیمه و برگشت ناپذیر
Iran, Islamic Republic of
13:11 - 1398/05/03
سلام لطفا بطور شفاف و با آمار دقیق اعلام کنید که چه تعداد از افراد خودکشی کرده افراد مذهبی و فعال در مراسم عزاداری بوده اند چرا با چنین اظهاراتی نوعی دین گریزی را تشویق می کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کجایی ؟؟؟ نیاز به این حرف نیست چهل سال مسولین با دروغ هاشون مردم رو از دین فراری دادن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تو همیشه گریه کن مشکل مملکت هم حل میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چشم ها را باید شست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چون هدف این افراد نفوذی تخریب اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
13:14 - 1398/05/03
وای از روزی که امثال تو شدن وزیرو مسئول. ...
Iran, Islamic Republic of
13:15 - 1398/05/03
حرفهات خیلی درسته ولی تا عمل نمیدانم چقدرفاصله هست ولی میدونم شما وقت زیادی ندارین لطفاتا پایان این دولت هرتلاشی میتونی انجام اگر ...
پاسخ ها
مهدی
United Arab Emirates
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
وزیر دولت اونقدر حرفش مسخره است که آدم خنده اش میگیره! میگه علت مشکلات اقتصادی نابسامانی اقتصاد نیست!! جناب شما که تو دولت هستی بهتر میدونی بی تدبیری و ضعف و اشتباهات حسن روحانی و وزرا و اطرافیانش و اختلاس ها و حقوق های نجومی در دولت روحانی باعث این نابسامانی اقتصادی شده
Iran, Islamic Republic of
13:15 - 1398/05/03
حرفهات خیلی درسته ولی تا عمل نمیدانم چقدرفاصله هست ولی میدونم شما وقت زیادی ندارین لطفاتا پایان این دولت هرتلاشی میتونی انجام اگر ...
Iran, Islamic Republic of
13:16 - 1398/05/03
ما عزادار عزتمون هستیم ک دولت ازمون گرف
Iran, Islamic Republic of
13:20 - 1398/05/03
توکه کشته شدی قول میدیم آنقدر شادی کنیم باتمام دنیا بزنیم بر قصیم من خودم هفت شبانه روز میرقصم قول میدم
Iran, Islamic Republic of
13:21 - 1398/05/03
آمده جای یک مرد بزرگ هاشمی قاضی زاده روگرفته برادرماروکشته باز نظرم میده ..
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
نمیتونید مملکت واداره کنید
چرا به دین ربطش میدید اتفافا عذاداری بر اهل بیت سعادت میخواد وهر کسی لیاقت شو نداره وهمیشه بعد از گریه بر اهل بیت ارامش لذت بخشی به انسان دست میده واین نظریه ارامش انسان های مومن واقعی ثابت شده
وبهتره یک نظر به اطراف تون بندازید ببینید چه ادم هایی ارامش دارند با دین ها؟؟؟؟؟ یا بی دین ها؟؟؟؟؟
علی اهوازم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اینحرفهاچین کی دیدی داخل مراسم عزاداری کسی مرده باشدولی درمجالس پارتی مشروب دستسازمیخورن ومسموم میشن ده نفرده. نفر میمیرند
Iran, Islamic Republic of
13:29 - 1398/05/03
هردم از این باغ بری میرسد.....داداش این آمار خودکشی های شما ، دقیقا مربوط به کسانی است که در عزاداری شرکت نمیکنند و میگن کهنه پرستیه.
Iran, Islamic Republic of
13:34 - 1398/05/03
آفرین. نان خوردن از غم کار درستی نیست. از غم هیچ نتیجه ای حاصل نمود.
Iran, Islamic Republic of
13:39 - 1398/05/03
اشک بر اهل بیت چه در عزا وچه در ولادت باعث لطافت در روح ورققت قلب میشه.
من بسیاری از افراد رومیشناسم که در هر دو موقعیت اشک میریزند وبسیارهم افراد شاد وباروحیه ای هستند جناب وزیر شما بهتر در حوزه مدیریت خودتون رفع اشکال کنید وبه موضوعی که در تخصصی وفهم شما نیست اظهار نظر نکنید
Iran, Islamic Republic of
13:42 - 1398/05/03
دکتر عزیز
احتمالا به خاطر گفتن حقیقت به منطقه خوش و آب و هوای سیستان و بلوچستان منتقل میشوید
Iran, Islamic Republic of
13:44 - 1398/05/03
متاسفم شماکه سواد دارید نگاهی به آمار خودکشی غربیها مینداختید آمار اونا که به‌اصطلاح خیلی شادی میکنند در خودکشی و بیماریها ی روانز خیلی بیشتره
Iran, Islamic Republic of
13:53 - 1398/05/03
وزیر بهداشت گرامی اولا فقط برا عزاداری امام حسین هست که عزاداری به شکل وسیعی برگزار میشه جدیدا هم فان شده
ثانیا گریه برامام حسین باعث لطافت روح میشه و تا حالا کسی از مجلس امام حسین در نیومده بره خودکشی کنه اشک برعزای حسین نبوده مگر اینکه بعد از آن حال روحی انسان بهتر شده
ثالثا اگر اینگونه بود که باید آمار خودکشی در بین آدم های مسجدی ومومن بود نه آدم های سرخوش و مست پاماهواره نشین وپارتی رو
وکاش جا شما مسئولین بی درد ومرفه و ضد دین و غربزده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
نخیر عزاداری برای امام حسین امام علی ایام فاطمیه و ...هم هست
Iran, Islamic Republic of
13:54 - 1398/05/03
دین بدون عزاداری برای سیدالشهدا یک قرون هم بدرد نمیخوره !
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
این کامنت هیچ ربطی به مطلب نداره.
"برای ظهور و تعجیل در فرج امام زمان (عج) یک صلوات بفرستیم."
توهین ممنوع
جای خالی اش را فراموش نکنیم
Iran, Islamic Republic of
14:11 - 1398/05/03
عزاداری ها که برای اکثریت شرکت کننده ها جنبه تفریحی دارد ولی تظاهر به غم گساری می کنند.
اگر عزاداریها صادقانه بود اینهمه ستم به هم روا نمی داشتیم بلکه راه و روش آن معصومین عزیز را چراغ راه خود می نمودیم.
Iran, Islamic Republic of
14:12 - 1398/05/03
من از یه ماه قبل محرم ناخوداگاه میزنم توسینه ومیخونم دزدی خیانت وفریب دروغ وهرخلافی الا نتونیم انجام دهیم میکنیم بعدمیگیم عزادری اماما انجام دهیم که حتما ناراحت کنندهست جدیدن هیئت ها پول عزاداری ونوحه ای ومراسم ازمردم میگرن بعدمیگن مراسم امام حسین مداح اهل بیت
Iran, Islamic Republic of
14:14 - 1398/05/03
مغزت فسیل شده اقای وزیر ؟!! واقعا که با این طرز فکرت !
Iran, Islamic Republic of
14:14 - 1398/05/03
دقیقا درست گفته, عزاداریها زیاد اما شادیها کم.
من خودم آدم معتقدیم اما واقعا روزهایی که عزاداری هست افسردگی میگیرم همه جا عزادار میشه تلویزیون, شهر, خونه ها,..
اعمالمونو درست کنیم...
Canada
14:15 - 1398/05/03
فکری برای دفترچه بیمه سلامت شود کسی براش تره هم خرد نمی کند.مخصوصا در بخش دندانپزشکی.
Iran, Islamic Republic of
14:33 - 1398/05/03
داروهای خارجی و هزینه های عمل و دندانپزشکی. باید کاهش یابد
Iran, Islamic Republic of
14:48 - 1398/05/03
خاک بر سرش با تعبیرش
بنی مسائل اقتصادی هیچ گونه فشاری به روح و روان و اعصاب مردم نمیاره؟
Iran, Islamic Republic of
14:49 - 1398/05/03
بردشمن اهل بیت ومخالف عزای سرور وسالار سلطان بردوجهان امام حسین ع لعنت.برانگلیسی خائن لعنت
Iran, Islamic Republic of
14:50 - 1398/05/03
باید بررسی کرد اکثر اینایی که خودکشی میکنن از چه قشری هستن؟!مذهبی یا غیر مذهبی!!!
مگه مردم بخاطر رهایی از مداحی و مراسمات مذهبی خودکشی میکنن؟!
United Arab Emirates
14:50 - 1398/05/03
اتفاقا بیشتر خودکشی ها تو طبقه ای هست که هیچ پایبندی درست و حسابی به عزاداری ندارند
مشکل را جای دیگه باید جست مزخرف نگو مردک
Iran, Islamic Republic of
14:50 - 1398/05/03
واقعا حماقت از حرفاتون میباره.
عزاداری برای اهل بیت افسردگی میاره؟
معلومه در عمرت یکبار هم با معرفت عزاداری نکردی که ببینی چطور حال آدم خوب میشه و تمام دردهای و وجودت درمان میشه و آروم میگیری.

مردک ...فهم پرت و پلا
Iran, Islamic Republic of
14:53 - 1398/05/03
کاملا معلومه نمیدونه اشک برای امام حسین دلو پاک می‌کنه و باعث شادی واقعی میشه...
Iran, Islamic Republic of
14:54 - 1398/05/03
آفرین یک نفر پیدا شد یک حقیقت رو بگه درود بهت
Iran, Islamic Republic of
14:56 - 1398/05/03
خاک بر سرتون با حرف زدنتون، به جای اینکه حواس مردم رو به جای دیگه پرت کنید برید اقتصاد کشور رو درست کنید همیشه برا اختلاس حدید یه سوژه گیر میارن حواس مردم رو به اون سمت پرت میکنن و... جان خودم اختلاس جدید در راه است میگی نه نگاه کن
Iran, Islamic Republic of
14:56 - 1398/05/03
تلوزبون خوراکش عزاداریه
Iran, Islamic Republic of
14:57 - 1398/05/03
آقای نسبتا محترم تو کارتو درست انجام بده دخالت نکن تو مذهبی که سر درنمیاری کسانی که عزاداری میکنند خیلی هم شادن امثال شماها بی کفایت هاهستید که همه رو افسرده کردید
Iran, Islamic Republic of
14:58 - 1398/05/03
وزیر عاشق شده!!! دلیل خودکشی ها گرانی ها غیر قابل پیش بینی بودن آینده و.... و ربطی به عزاداری نداره من نوعی ۲ ماهه دارم درد تحمل میکنم اما پول ندارم برم دکتر دندان درد بد ترین نوع درد است
پاسخ ها
الناز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
منم دندون درد دارم از ترس هزینه هاش فقط تحمل میکنم اصلا غیرقابل تحمله دندان درد، اونها همه سواره اند از ما پیاده ها خبر ندارن، واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
14:58 - 1398/05/03
نظرش کاملا درسته،اینایی که عاشق این همه عزادارین برن جاهای مخصوص عزاداری کنن و مردمی رو که عزاداری دوست ندارن درگیر نکنن،مُردیم ازاین همه غم وغصه
Iran, Islamic Republic of
14:58 - 1398/05/03
توجیه بی عرضگی!!چقدر شبیه حرف دوستان غربیه_کارمون به کجارسیده عزاداری ها رومقصرمیدونیم.مردم پول ندارن افسرده میشن.راست میگی جلوی کنسرتا روبگیر
Iran, Islamic Republic of
14:58 - 1398/05/03
آخه نادان بی سواد !
اونایی که خودکشی میکنن از قشر مذهبی جامعه نیستن و ولادت و عزا براشون فرقی نداره و کار خودشن رو میکنن! گریه بر مصائب اهل بیت (ع) باعث افسردگی نمیشه . همفکرای شما در هر صورت عیاشی خودشون رو میکنن و آخر سر هم به خاطر احساس پوچی خودکشی میکنن . البته اکثر خودکشی ها به خاطر مشکلات مالیه که در سال های اخیر این مشکل بر خاطر وجود نحس همکارای شما در راس قدرته!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
زیاد جوش نزن پوستت خراب میشه
Iran, Islamic Republic of
14:59 - 1398/05/03
عزا داری برای اهل بیت افسردگی نمیاره وچه بسا مشکلاتی بسیار سخت با عنایت اهل بیت حل میشود
Iran, Islamic Republic of
14:59 - 1398/05/03
ای کاش به جای نظرات نمکی ، با دلیل و عقل و منطق اظهار نظر کنیم

با دقت در زندگی و منش و روش اهل محبت و عزاداران به خوبی مشخص می شه که آمار خودکشی و روان پریشی از کدام دسته است...
شکم سیر و مسافرت های سیاحتی به کشورهای خارج و سواحل قناری و بی اطلاعی از وضع زندگی پر رنج و ملال مردم رو فراموش کردین....
جناب استاد!!!!!
Iran, Islamic Republic of
15:04 - 1398/05/03
عزاداریا عامل خودکشی،یاوجود مسئولین نالایق که مملکتونابود کردن،داری ادرس غلط میدی وعوام فریبی میکنی
Iran, Islamic Republic of
15:05 - 1398/05/03
واقعا حرف حساب جواب بدین تا حالا کدوم عزا دار اهلبیت را دیدید خودکشی کنه خودکشی مال آدمهای بی اعتقاد به دین و خدا اهلبیته
Iran, Islamic Republic of
15:06 - 1398/05/03
اگه کاری انجام دادی کوچکترین وظیفه تون بوده در قبال مسؤلیتی که نسبت به مردم دارین. کشورای بدون عزاداری هم هستن که آمار خودکشی شون خیلی بیشتر از کشور ماست دلیل افسردگی مردم وضعیتی هستش که شماها تو این دوره درست کردین
Iran, Islamic Republic of
15:07 - 1398/05/03
خداییش از صحبتاش بر میاد ادم‌دلسوزیه
Iran, Islamic Republic of
15:07 - 1398/05/03
غلط کرد . گسترش فساد و عشق و عاشقی ها باعث خودکشی هاست نه عزاداری .
اگه قصد دروغگویی و فرافکنی نداشت یه آمار میگرفت ببینه چقدر از خودکشی ها از ناحیه اهالی عشق و عاشقی و مسایل ناموسیه و چقدرش از ناحیه اونایی که اهل عزاردارین .
Iran, Islamic Republic of
15:07 - 1398/05/03
آقای وزیر اینقدر وسایلو گرون کردین همچی تو دولت شما رفته بالا که جوونا افسرده شدن از ازدواج کردن نه از عزاداری.
Iran, Islamic Republic of
15:08 - 1398/05/03
خیلی بی دینی ، توی آمریکا و اروپا که عزاداری ندارن چرا آمار خودکشی بالاست؟
Iran, Islamic Republic of
15:10 - 1398/05/03
خواستم بگم اکثر کسانی که دست به خودکشی می زنند از بی ایمانی وضعف ایمان هست
Iran, Islamic Republic of
15:11 - 1398/05/03
چرا تو کشور اروپایی خودکشی زیاده؟چرا تو ایران در زمان عزاداری دزدی وخودکشی کمه.؟آقای وزیر لطفا با دین مردم تنبل کم کاری تونو نپوشونید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
از کدوم کشور اروپایی صحبت میکنی
تو در مورد ولایت خودتون حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
15:11 - 1398/05/03
چرا تو کشور اروپایی خودکشی زیاده؟چرا تو ایران در زمان عزاداری دزدی وخودکشی کمه.؟آقای وزیر لطفا با دین مردم تنبل کم کاری تونو نپوشونید
Iran, Islamic Republic of
15:12 - 1398/05/03
جناب دکی
لطفا مستند حرف بزن هر چی تو ذهنت هست که نباید پخشش کنی دکی جان
Iran, Islamic Republic of
15:13 - 1398/05/03
انهایی که به حق برای امامان مان عزاداری میکنندهدف مشخصی رادنبال میکنند‌کمی برسی کنیدبعدحرف بزنید ببینید بین این دسته عزاداربیشترخودکشی است یاسایرین مطالعه کنیدلطفا
Iran, Islamic Republic of
15:14 - 1398/05/03
بهتره بری از اطرافیان کسانی که خودکشی کردن بپرسی ببینی کدومشون مدام تو عزا داری بودن بعد حرف بیخود بزنی
Iran, Islamic Republic of
15:14 - 1398/05/03
در اطراف ما که خیلی از کسانی که اهل عزاداری ها هستن اتفاقا خیلی شاد و سرزنده هستن..و کسانی هم که مدام میگن این چیزها افسردگی میاره اصلا شرکت نمیکنند حتی یه سخنرانی ساده مذهبی هم گوش نمیکنند ولی از بقیه روان بیمارتری دارن.
Iran, Islamic Republic of
15:14 - 1398/05/03
چرا تو کشور اروپایی خودکشی زیاده؟چرا توایران زمان عزاداری خودکشی کمه طبق آمار؟لطفا آقای وزیر کم کاریتونو با این کارا نپوشانید
Iran, Islamic Republic of
15:17 - 1398/05/03
واقعا که.تو شبای قدر مردم دلشون آروم میشه وخودکشی هم کمه ومردم امیدشون به زندگی بیشتر میشه چون روحیه میگیرن.شما تورم ایجاد کردید جوونا نامیدن
Iran, Islamic Republic of
15:18 - 1398/05/03
وقتی صدا و سیما هم بزنه جاده خاکی با سریال های در پیت و فیلم های شبه طنز که بیشتر شوخی های جنسی شده تا طنز مردم غم باد میگیرن
Iran, Islamic Republic of
15:18 - 1398/05/03
تورم ایجاد کردیدحالا طلبکارید از دین.مسخره س آقای وزیر دو تابیتی.بچه هات کجا هستن. چیکار میکنن.بچه های مردم الان بیکارند شما بیکارشون کردین
Iran, Islamic Republic of
15:18 - 1398/05/03
نمکی جون هیچ مطالعه ای تاثیر دینداری و عزاداری و حتی خوشحالی رو در میزان خودکشی در جوامع ثابت نکرده.
Iran, Islamic Republic of
15:19 - 1398/05/03
خودکشی بخاطر عزاداری نیست بخاطر سستی ایمان است عزداری اهل بیت روح را صفا و جلا میدهد و باعث نشاط میشود.
Iran, Islamic Republic of
15:20 - 1398/05/03
اف اتی اف ومبادله بیست سی راتصویب کنیدخلاص
Iran, Islamic Republic of
15:22 - 1398/05/03
به نظر خودکشی هیچ ربطی به عزاداری نداره
عامل اصلی خودکشی فقر و فاصله طبقاتی هست
یکی میلیون میلیون به جیب میزنه
پول ماشینش چند میلیارده یکی نون شب نداره
اینا عامل خود کشی هست
Iran, Islamic Republic of
15:23 - 1398/05/03
کسی رو مجبور نکردن تو عزاداری شرکت کنه،بره مجلس عروسی تا موجبات خودکشیش فراهم نشه.
Iran, Islamic Republic of
15:23 - 1398/05/03
بنده نشنیدم و ندیدم از هیئتی ها کسی خودکشی کنه
Argentina
15:24 - 1398/05/03
آقای وزیرررررر
اگه یه جور انصاف داشته باشین میفهمین کسانی که هیات دینی و مذهبی میرن جز شادترین افراد جامعه هستن و بیشتر به خانوادشون و دوستانشان اهمیت میدن

فقط متاسفانه شما دوستان غربگرایی که دارین یه برگه ای رو براتون میفرستن
شما هم همون رو دیکته میکنین
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خوبه معنیه شادی رو فهمیدیم
Iran, Islamic Republic of
15:26 - 1398/05/03
یکم فکر کنید لطفا !!! مثلا مشکلات اقتصادی هم دلیل خودکشی میشه؟؟
United States
15:27 - 1398/05/03
و اما در باره عزاداری نمیشه صرفا گفت عزاداری دلیل خود کشی ه از اون ور خیلی ها وقتی عزاداری میکنن آروم تر میشن اما برای فضای عمومی کشور که سلایق گوناگونی با عقاید متفاوت وجود داره باید به همون اندازه فصاهای شاد و سرزنده برای تفربح و خوش بودن باشه هیچ دلیلی نداره در فلان روز عزا همه شبکه های سیما اندوهگین باشند همم شبکه برای عزاداری باشه هم فیلم شاد در شبکه دیگر پخش بشه هر کسی دوست داشت ه کدوم رو نگه کنه
Iran, Islamic Republic of
15:28 - 1398/05/03
بله

این حرفش درسته


ما ایرانی ها در قسمت جشن گرفتن و شادی صحیح و درست

یا صفریم یا صدیم و هنوز به فرهنگ اعتدال علی(ع)نرسیدیم
Iran, Islamic Republic of
15:28 - 1398/05/03
نمردیم و دلیل خودکشی ها رو فهمیدیم!!!!!!!!!چرت و پرت تا کجاااا؟؟
حرف مفت تا کجااااا؟؟
الان آمار خودکشی باید از بین محبان اهل بیت و هیاتی ها باشه.آیا اینطور است واقعن؟؟
بنده خودم چند دانش آموز افسرده رو از خودکشی نجات دادم با محبت اهل بیت.نشاط و عشق جاودانه ای که این محبت به انسانها میده.
لطفن چرت و پرت تحویل مردم ندید!
Iran, Islamic Republic of
15:30 - 1398/05/03
اتفاقا اونهایی که خودکشی میکنن اعتقادات دینی ومذهبیشون ضعیفه که عزاداری نمیتونه علت اصلی خودکشی باشه فقر ونداری وبیفرهنگی عامل خودکشی‌ها ست
Iran, Islamic Republic of
15:32 - 1398/05/03
برام جالبه که بیشتر خورکشی ها هم برای اون قشر از جامعهس که مخالف عزاداریا هستن!!!!!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
چون مث شما بزدل نیستن ترس از جهندم ندارن
Iran, Islamic Republic of
15:35 - 1398/05/03
سلام
وزیر حکومتی اسلامی با مذهب تشیع میگوید ۱۳ وفات داریم
یکی بهش برادر چه فرقی با وهابی ها داری اونا هم همینو میگن
Iran, Islamic Republic of
15:35 - 1398/05/03
سلام
انسانهایی هستیم دل مرده و عاشق عزاداری و گریه؛ ما برای گریه کردن کوچکترین بهانه را می پذیریم اما برای خندیدن حتما باید دلیل مهمی داشته باشیم . ما اینگونه پرورش داده اند!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
احسنت
Iran, Islamic Republic of
15:36 - 1398/05/03
به خدا قسم دروغه همش من اصلا در هیچ جایی فشار خونم را نگرفتم آنوقت این آقا وهمکارانشون به گوشیم اس دادن واز بابت شرکت در این شو تشکر کردن من هم به نوبه خودم از شما بابت تایید سلامتی بنده کمال تشکر وقدردانی رادارم
Iran, Islamic Republic of
15:44 - 1398/05/03
خجالت بکش دکتر. چند نفر از کسانی که خودکشی کردند میدونند مجالس عزاداری چیه؟
Iran, Islamic Republic of
15:44 - 1398/05/03
آقای وزیر دلیل خودکشیها نداشتن امید هست نه عزاداری اهل بیت ،اگه نمیدونی ،بدون کسانی که تو عزای اهل بیت شرکت میکنن و پایه اعتقاد دینی محکمتری دارن ناامیدی توشون به حداقل میرسه و از سلامت روان بالاتری برخوردارند اینو تحقیقات روانشناسی هم ثابت کرده،لااقل حرفی بزن که مبنای علمی داشته باشه،متاسفم برای شما ،من خودم تو مراکز بهداشتی وزارتخونه کار میکنم، فشار کاری بالا و نبود حمایت و انگیزه تو کارمندانتون بیداد میکنه و همه رو افسرده کرده،بیاید ببینید دسته گل هایی که آب میدید ،زحمات واحدهای محیطی رو به پای خودتون ننویسید ،خیلی بی انصافید.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کدوم تحقیقات ثابت کرده
منبع بده
Iran, Islamic Republic of
15:47 - 1398/05/03
باید شادیهایی هم داشته باشیم فقط غم که خوب نیست سر سلامتی مردم از خیلی وقته که معامله میشه هزینه های درمان بینهایت خیلیها رو از درمان باز میدارد هزینه هاای ازمایشگاهها و درمان ودارهای بی اثر مافشار خونی هستیم در این طرح شرکت نمردیم خودمون میدونیم فشارمون بالاست ایا فکری برای درمان بهتر برامون میکنند داروی که قراره یک عمر بخوریم مرتب و هزینه کنیم چه ارزشی داره عوارضم که دارن ناچاریم با امار گیری چه خدماتی رو توانستین در نظر بگیرین داروی رایگان و مفید؟یک چیزو ثابت کردین که میشه خدمت همگانی انجام داد اما مفید و کافی باشه درد دل مردم خیلی خیلی زیاده
Iran, Islamic Republic of
15:48 - 1398/05/03
اتفاقا آنهایی که واقعا مذهبی هستند شادترند و طول عمر بیشتری دارند. چی دارید مفت حرف می زنید, برید ببینید که شما ها حتما دیده اید؟ آنهای اهل مطربی و خوشی های کاذب هستند پر اضطراب و گوشه گیر ترین و کوتاه عمر ترینند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دکترنمکی ازنظرلیبرالی ولامذهبی درمورد عزاداری شکرخورده درصورتی که خودکشیهای کشور یک درصد ازعزاداران وروضه های کشور نیستند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کجا بریم ببینیم؟
تو از محله تون تا حالا بیرون نرفتی از کدوم دیار صحبت میکنی
Iran, Islamic Republic of
15:50 - 1398/05/03
این حرفا چیه اخه اشک واسه ائمه گریه بر مصائب اهل بیت ادم و سبک میکنه متاسفم واسه طرز فکر این وزیر خنده داره واقعا
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1398/05/03
بخدا حرف دل ماست همش گریه برای ما این دنیارم برامون جهنم کردن درعوض پولش میره جیب مداحان
Iran, Islamic Republic of
16:05 - 1398/05/03
خدایا این روحانی دارو دستش کی میرن راحت بشیم
عامل خودکشی خود شخص دولت تزویر و نیرنگ
با نمک
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1398/05/03
دکتر
گوش کن
اول برو یه تحقیق کن ببین اونایی که اهل روضه اند شاداب تر اند یا اونایی که از صبح تا شب اهنگ مجاز و غیر مجاز گوش میکنن و هی جوک می خونن
تویی که نمی فهمی عزاداری بر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شادابی اور هست و یه آرامش خاصی میاره، چرا میای مسئول میشی؟
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1398/05/03
اقای نمکی انچیزی که نیمی ازمردم ماروامیدوارودل زنده کرده گریه برامامان ماخواصه بر امام حسین است،تومعلومه که شیعه نیستی که شهادت گرفتن امامان راباعث افسردگی مردم میدانی،بهتراست امسال پیاده روی اربعین راتجربه کنی تا روحیه عاشقان حسین راازنزدیک ببینی
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1398/05/03
آقای وزیر! در موضوع عزاداری برای اهل بیت علیهم السلام اشتباه فاحشی دارند چرا که فرمایش ایشان با بیانات بنیانگذار انقلاب حضرت امام رحمت الله علیه منافات صریح دارد و امام فرمودند ما هر چه داریم ار عزاداری سید الشهدا علیه السلام است و همه می دانند امید به زندگی اصلی ترین شاخصه آن اعتقادات و ایمان بخداست .آقای وزیر شما وارد خط قرمز مسائل مهم و اعتقادات مردم شدید حتما از مردم عزیز و انقلابی ایران عذر خواهی و به پیشگاه اهل بیت علیم السلام تو به کنید و سعی کنید در تفکرات واعتقاداتان تجدید نظر شود
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1398/05/03
سربازی رو هم اختیاری کنین میبینید چقد از خودکشیا کم میشه
Iran, Islamic Republic of
16:08 - 1398/05/03
فقط کسی که عزاداری نرفته باشه اینجوری نظر میده
وگرنه عزاداری برای اهل بیت باعث سبک شدن روح میشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
روح دقیقا کجامیشه؟
Iran, Islamic Republic of
16:10 - 1398/05/03
آقای مثلا دکتر ریشه افسردگی رو الان باید توی اینستاگرام پیدا کنید
وگرنه این مردم هزار ساله دارند عزاداری میکنند
Iran, Islamic Republic of
16:10 - 1398/05/03
حرف مزخرف نزنیداقای وزیر،عزاداری اهل بیت باعث ارامش وتطهیر روح وروانه،تورم ومشکلات وبی ایمانی عامل خودکشی هاست
Iran, Islamic Republic of
16:17 - 1398/05/03
درسته این همه عزاداری باید تعدیل بشه و شادی برای اهل بیت هم بین مردم جا بیفته...ولی جناب اقای وزیر...مردم به خاطر عزاداری امام حسین خودکشی نمیکنن به خاطر بی عرضگی و بی اعتقادی مسئولان و بیکاری و فقر هست که خودکشی میکنن...
Iran, Islamic Republic of
16:18 - 1398/05/03
سوئدبابهترین امکانات وکشورزیبا ،که هیچ فقیری نداره ولی دومین کشورازلحاظ خودکشیه،میدونی چرا،چون خداروندارن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
واقعیت تلخ بهتر از یه توهم شیرینه
Iran, Islamic Republic of
16:20 - 1398/05/03
تا وقتی برای سه هزار سال قبل گل به سر بزنیم اوضاع همینه،عربستان رو که مهد اسلامه ببینید،ما کاسه داغتر از اشیم، کارتخوان مطبها رو هم پیگیری کنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
16:26 - 1398/05/03
ازفردااین صحبت ایشون ،درست یانادرست میشه دستمایه ای برای کوبیدنشون...من که تاحدی باهاشون موافقم.فضای کلی جامعه اندوهناک وملال آوردلگیره .بقول اخوان بزرگ:
من اینجا بس دلم تنگ است وهرسازی که میبینم بدآهنگ است...
Iran, Islamic Republic of
16:29 - 1398/05/03
هزینه دکترم با دفترچه شد سی هزار تومان دارو حدود دوازده تومان .تزریق واکسن وآمپول اونم بیشترش داخل سرم شد.چهل و دو هزار تومن.به نظر من خیلی خیلی مسخرست.
Iran, Islamic Republic of
16:35 - 1398/05/03
بااین اظهارنظریکه فرمودید احتمال دوتابعیت بودنت داره اثبات میشه. اگر رقص وشادی وبزن بکوب برا
ی رفع بیماری خوب است بفرمائید بجای درمانگاه وبیمارستان مراسمات رقص وجشن راه اندازی کنند..چرا همینکه نزدیک انتخابات میشه بعصی ها افاضات من درآوردی ازخودشان بروز میدن .
Iran, Islamic Republic of
16:39 - 1398/05/03
خودش که میگن از بیکاری و بی پولی و ترس از آینده افسرده میشم.
یعنی شما اون مشکلات رو قبول نداری ؟؟!!!؟
-
16:39 - 1398/05/03
کاش همه مسولان اندازه نصف ایشان درک درست داشتند
Iran, Islamic Republic of
16:43 - 1398/05/03
به نظر باعث این مسائل صدا و سیما ست که کمتر دنبال شادی است
Iran, Islamic Republic of
16:45 - 1398/05/03
کاملا درست گفته ما ملت گریه و زاری هستیم شادی نداریم
Iran, Islamic Republic of
16:46 - 1398/05/03
حرفهای درستی را بیان داشت امیدوارم از ایشان حمایت شود تا شاهد درمان بهتری باشیم.
Iran, Islamic Republic of
16:47 - 1398/05/03
دروغ محضه..به خدا قسم که شادترین جوون ها ؛بچه هیئتی هان
Iran, Islamic Republic of
16:51 - 1398/05/03
جناب خان اشتباه گرفتی افسردگی بخاطر عدم آرامش روحی است که ریشه اش در ضعف اعتقاد به آخرت است اهل بیت علیهم اسلام خود منبع آرامش هستند و هم غم وغصه های دنیا و هم آخرت را میبرند جناب چون اهل توسل به اهل بیت نیستید نمی فهمید چه آرامش درونی عاشقان و گریه کنان امام حسین دارند .جنابعالی نگاهی به خودکشی های خوانندگان ورقاصان و عیاشان عالم کنید می فهمید .این تذهبون
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
پس بخاطر وحشتی که از عذاب اخرت دارید خودکشی نمیکنید
باشه پس فهمیدیم از قشر ترسوی جامعه هستید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
13:01
انقد شر میگی خسته نمیشی؟
Iran, Islamic Republic of
16:53 - 1398/05/03
حرفای قشنگ میزنی!
مراقب باش ما همه چیزمون درسته از سیاست گرفته تا اقتصاد و ...
همه بدن ما خوبیم
Japan
17:01 - 1398/05/03
احسنت باسواد ..بله فرافکنی کرده ..قبلن هم اینا فقط عزاداری میکردن ولی نون حداقل واسه نمردن داشتن بخورن ولی الان چون برخی دلشون نمیاد از صندلیشون بلند شن به سر ملت ایران اینکارا رو میارن
Iran, Islamic Republic of
17:08 - 1398/05/03
لابد قدیما که مراسم عزاداری مفصل تر بوده ، خودکشی خیلی بیشتر بوده. آقای وزیر اگه سواد جامعه شناسی دینی نداری حق نداری علیه مقدسات ما حرف بزنی.
Iran, Islamic Republic of
17:12 - 1398/05/03
دمت گرم حرف دله جوونارو زدی
Iran, Islamic Republic of
17:17 - 1398/05/03
بیخود شعر نگید,دلیل خودکشی ها ناکارامدی دولت شماست.
Iran, Islamic Republic of
17:24 - 1398/05/03
عجب از این اظهار نظر ها......
آقایون بلد نیستند کار کنند به عزاداری ابا عبدالله و هیئت گیر میدن.آقای وزیر شما طعم گریه و عزاداری و شور و نشاط بعدش رو نچشیدی که این جور صحبت می کنی. اول فکر کن بعد حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
17:46 - 1398/05/03
اونقد بهتون بدببینیم که حرف حق هم میزنین قبول نمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
17:47 - 1398/05/03
حرفه این.استادراقبول‌دارم‌من‌یکمادرپیردارم.که.همیشه‌درمسجداست‌.تمام‌عزاداریهاراتااخرمیرود.هروقت.بدیدن‌اومرویم‌بسیارافسردهاست‌وگریان‌ماراهم‌سعی‌میکند‌بگریاند.ازمردن.شب‌اول‌قبر‌ازببماریها‌‌ازمنفیها‌ازبدبختیها‌مگوید‌ازشادیها‌گردشها‌بیزاراست‌‌آ نهاراگناه‌میداند‌کمکم‌کونید‌همه‌داریم‌مریض وروامی‌می‌شویم
Iran, Islamic Republic of
17:48 - 1398/05/03
واقعا بسی کوته نظرانه است این نظر


لطفا به فکر هزینه های سر سام اور بیمارستان ها باشید به جایه نظر دادن در اموری ک تخصص شما نیست !!
Iran, Islamic Republic of
18:01 - 1398/05/03
عجبا این آقای وزيرچه خط ودین و مسلکی میخواد نشون بده این حرفهایی زده که کلهم شیعه رو زیر سؤال برده بهش بگید روشنتر بگه چه عقیده ای داره این آقا میگه روز عاشورا باید اون برنامه های کذایی که درمشهدوقم میخواستن بذارن بذاریم
Iran, Islamic Republic of
18:10 - 1398/05/03
این هم از اون حرفاست، آی کاش هر مسئولی در حوزه کاری خودش با آمار و ارقام درست و واقعی نظر میداد ، مثلا نگه افزایش اجاره بها ، ۳۰ در صده، گرانی برای مردم خوبه ، تورم ۲۰٪ ، مردم در حال رفاه و... هستند ، از دولت مردان انتظار بیشتری است . احتمالا شما ها اهل درک و فهمید و مستند حرف می زنید .
Iran, Islamic Republic of
18:23 - 1398/05/03
حرف حساب زده اینا که نخونده به هیئت ربط دادن مثال زده که چهارده تولد داریم ....از ائمه؛ تلویزیون که شب وفات یا شهادت دوروز و سه شب فلود میزنه وبقیه سال هم چرندیات و تمسخر مردم وکشورها.. ! بی ادب تراز این تلویزیون دردنیا ندیدم ...میگه مرکل دوباره رفت رو ویبره ! حالا راجب شادی وغم جامعه وزیر مملکت در حد دو خط بیشتر مقدور نیست بلکه وظیفه تلویزیون هست که انجام نمیده ؟!
Iran, Islamic Republic of
18:48 - 1398/05/03
چه جالب!!!!!پس بنا بر فرمایشات جناب ایشون!آمریکایی ها خیلی عزاداری می کنند ،چون آمار خودکشی هاشون زیاده،یه کمکی بهشون بکنید چندتا محل مشخص کنن و چندتا خواننده براشون بفرستیم براشون بخوانند که از این حال در بیان
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
امارو از صدا سیمای میلی لابد شنیدی
Iran, Islamic Republic of
18:53 - 1398/05/03
واقعا صحبت های جامع و کاملی ایراد فرمودند ازشون سپاسگذرام و امیدوارم خداوند به ایشون سلامتی و اراده عمل به این بایدهارو هم بدهد متشکرم امیدوارم درمسیر رونق رفاه و سلامت اجتماعی همه مدیران موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
18:55 - 1398/05/03
دقیقاااا هم درست میفرمایید...
انشالله بزارن کاری که درست هست رو انجام بدید
اجرکم عندالله
Iran, Islamic Republic of
18:56 - 1398/05/03
آقای وزیر برو تحقیق کن بعد حرف بزن گریه انسان رو ازنظرروحی سبک میکند نه اینکه باعث افسردگی بشه/خنده زیاد زیانش بیشتر از گریه است اگه نمیدونی بدون
Iran, Islamic Republic of
19:33 - 1398/05/03
هرچه آقای نمکی بگوید واقعا کارشناسی شده است.
Iran, Islamic Republic of
19:40 - 1398/05/03
کسی امار خودکشی. در ماههایه. حرام. را دارد. برای مقایسه با بقیه سال. ..
Iran, Islamic Republic of
19:43 - 1398/05/03
امان از حماقت
آخه یه آمار بگیرید خودکشی بیشتر تو کدوم اقشار جامعه هست؟!
قشر مذهبی و هیأتی یا قشر غیر مذهبی و بیگانه از عزاداری؟؟
Iran, Islamic Republic of
19:51 - 1398/05/03
به جای کارکردن حرف مفت میزنه...اخه کسیکه خودکشی میکنه اصلا مذهبی نیست که عزاداری شرکت کنه.خودکشی یعنی ناامیدی از خدا، آدمی که اینطوریه برای روضه گریه میکنه....باز اگر میگفتی این موزیکهای غمناک و ناامیدکننده که جدیدا زیاد شده علت افسردگیه قابل قبول بود...
Iran, Islamic Republic of
20:19 - 1398/05/03
برو اقا مرفه افسردگی و مشکلات مردم از ناکارامدی همان دوستانت هست شادترین و بهترین لحظات روحی و روانی همان لحظه راهپیمایی اربعین هست که به نظر شما عزاداری هست و مردم برای این لحظات روزشمار گذاشتن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خودکشی یک جنون انیه وهرچیزی اعم ازفقربیکاری .شکست درزندگی .افسردگی .وخیلی چیزهای دیگه ممکن باعش بشه ..تومجالس حسینی هموناییکه گریه میکنن اکثرابرای گنهاییکه کردن کمترادماواقعه کربلارادرنظرمیارن
Iran, Islamic Republic of
20:44 - 1398/05/03
جناب وزیر دکترا هم از مردم هستن!!
Iran, Islamic Republic of
20:51 - 1398/05/03
اگر این عزاداری ها نبود بخدا قسم تو لجنزار فساد اخلاقی تمام‌ جامعه غرق میشد تازه داره به میان عزادار ها هم سرایت کرده به خدا پناه ببریم که انشاالله به حرمت شهدای کربلا و شهدای انقلاب جامعه‌ و نوامیس تمام اقوام ایرانی حفظ بشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
اخلاق مداری از شادی و نشاط میاد نه عزاداری درکش میدونم سخته برات
Iran, Islamic Republic of
21:18 - 1398/05/03
افسردگی مردم از بی کفایتی شماهاست نه عزاداری
Iran, Islamic Republic of
21:43 - 1398/05/03
خیلی در حق هیات‌های عزاداری غیر منصفانه حرف زده چون بیشتر کسانی که در هیات‌های سنتی و مراسمات عزاداری سنتی حضور پیدا میکنن انسانهای مومن و دلسوز بحال دیگران هستند و خدمات فراوان فرهنگی و اجتماعی به جامعه میکنن ولی دشمنان مذهب شیعه همیشه از عزاداری و هیاتهای حسینی که باعث اتحاد و همدلی و تقویت روحیه شیعیان هستش ناراحت و افسرده اند
Iran, Islamic Republic of
22:20 - 1398/05/03
آره تو راست میگی ، پنجشنبه و جمعه اکثر مردم میرند شمال و جنگل و دریا و مناطق خوش آب و هوا برای عزاداری .
آمار خودکشی از بی عرضگی تو و امثال تو است که جوانان مظلوم این مملکت را از آینده ناامید کرده .
عزاداری هیچ ربطی به این مسائل نداره .
از کجا میدانی کسانی که دست به خودکشی می زنند افراد مذهبی هستند ؟
در مذهب شیعه خودکشی مذموم است و حرام .
Iran, Islamic Republic of
22:36 - 1398/05/03
دوستان نسبتا دانا منظور ایشون این نیست که عزاداری باعث خودکشی میشه و یارو صاف از هیئت میره خودشو میکشه. منظورشون اینه که جو کلی جامعه پر از غم و عزاست(تلویزیون،رادیو و سطح شهر و ...) و این باعث افسردگی و خودکشی(چه افراد غیرمذهبی چه مذهبی ) میشه
Iran, Islamic Republic of
22:58 - 1398/05/03
این همه مطالب متنوع گفته ولی ذهن بیمار ، این تیتر مسخره رو زده.
Iran, Islamic Republic of
23:10 - 1398/05/03
آخه مرد نا حساب فرد مذهبی و هیئتی دچار فشار روحی و روانی میشه ؟؟؟ کدام هیئی و مومن خود کشی کرد ه.
ولی افراد لاقید و بی بند وبار. بله. با کوچکترین مشکلی تسلبم هر فکر شیطانیی میشوند
آدرس اشتباه نده. حتی فکر خود کشی برای یک مؤمن. گناه است.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
پس خودتم اذعان کردی که فرد مذهبی از ترسش شهامت این کارو نداره نه حال درستش
Iran, Islamic Republic of
23:14 - 1398/05/03
جالبه بعد چهل سال یادتون افتاده
Iran, Islamic Republic of
23:55 - 1398/05/03
دلیل خودکشی بیکاری وتورم وگرانیه عزیزم...
Iran, Islamic Republic of
00:31 - 1398/05/04
به نظرم ایشون یک بار تو مراسم روضه اباعبدالله شرکت نکرده وگرنه میدید مردم بعد مراسم چه قدر حالشون خوب میشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خدارحمت پدرومادرت اقای وزیربهداشت ....حقیقت راگفتی..الهی خیرببینی اگه بتونی فکری بحال مردم افسردوناامیدکنی ..ومن الله التوفیق
Iran, Islamic Republic of
01:18 - 1398/05/04
اقای وزیر اقتصادت بیمار روانی است و برو بستریش کن . نه مردمی که عاشق اولیااله هستند
Iran, Islamic Republic of
01:23 - 1398/05/04
ربطی به عزاداری نداره فقط مقصر دولتو صدا سیما
Iran, Islamic Republic of
01:28 - 1398/05/04
من نظرات دوستان رو که میخوندم متوجه شدم یک بد فهمی صورت گرفته منظور از عزاداری تا سوعا و عاشورا نیست اگر باشه اشتباه بزرگیه بلکه نظر وزیر کلا فضای غم الوده که خیلی بده ولی یک مسعله که بد فهمی شده شرکت اگاهانه در مراسم نه تنها بد نیست که خیلی هم خوبه و برای کسانی که اعتقاد دارن باعث آرامش هم هست اما عزیزان باید برای دیگرانی که خیلی مذهبی نیستند هم در ابام مذکور یک فکری بشه
Iran, Islamic Republic of
02:21 - 1398/05/04
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.انسان آزادمساوی با آبادانیست. وقتی محدود باشی و خودت نباشی دنیات بهم میریزه. مثل دنیای الان ما.
Iran, Islamic Republic of
03:26 - 1398/05/04
راست میگن.جوان هیچ امید و ارزویی نداره. افسردگی و پوچی.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
این هیچ رو ازکجا اوردی از در و بریای خودت؟
Iran, Islamic Republic of
04:12 - 1398/05/04
...
برو آمار بگیر ببین اونایی که خودکشی کردن بچه مذهبی هیئتی بودن یا ولنگار.
متاسفم برای افکار پوچت
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
بچه مذهبیا که جرات این کارو ندارن از ترس عقاب اخروی
محبت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
اکثرشون که خودکشی میکنن یا معتاد هستند یا در اثر اوردوز میخوان پرواز کنن نتیجه اشاعه فساد توسط اصلاحات در ضمن الان آمار خودکشی بالاتره یا بیست سال پیش که هیچ خبری از کنسرت و بدحجابی و اباحه گری و فساد نبود و دل مردم فقط با عزاداری خوش بود....نمکی جان؟
Iran, Islamic Republic of
04:59 - 1398/05/04
عزاداری باعث تسکین هست خصوصا که برای اهل البیت باشه خارجی ها پی بردن شماها دارید برمیگردید به عقب اصلا هم مشکل اقتصادی علتش نیستا میگنآ هرکی خودکشی میکنه بچه هیئتی نگا کن شما همشووون مذهبی ان
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
خارجیا به چی پی بردن
منبع بده از سر دل حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
07:18 - 1398/05/04
هر کی بفهمه یکی مثل تو شده وزیر بهداشت کشور افسردگی میگیره...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
اکثرکسانیکه توروضه اباعبدلله الحسین گریه میکنن بیشتربخاطربدبختی وگرفتاری خودشون هست میان روضه یه کم سبک بشن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
ظلمی که به اهل بیت شد گریه داره عزیز اگه تو دلت نمیسوزه مشکل خودته ما برای خودمون تو روضه گریه نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
12:17 - 1398/05/04
جیب مردم راخالی نکنید ببینید چطور افسردگی کم می شود عدالت را اجرا کنید تا ببینید چطور خودکشی کم میشود
Iran, Islamic Republic of
12:55 - 1398/05/04
آقای وزیر اگه منظورت اقامهعزای اهلبیت علیهم السلام است کاملا اشتباه میکنی چون این عمل باعث ایجاد آرامش وبهجت قلبی وروانی برای ماشیعیان ومحبان اهلبیت است باید یکبارهم که شده درعمرت به یه مجلس مذهبی واقامه حدود اهلبیت بری تا بفهمی نتیجش چیه .
Iran, Islamic Republic of
12:59 - 1398/05/04
بنده خدا کلا رد داده. وقتی روحانی اینقد چرت و پرت میگه چه توقعی از وزیرش.
جالب اینه که مرگ رو به شیعه بودن ربط داده مثلا طرف تصادف میکنه میمیره چون عزاداری زیاده.
یک معترض از مدیر خبر(به خاطرنگذاشتن پیامم)
Iran, Islamic Republic of
16:32 - 1398/05/04
چرا همه پیامهارا نمیگذارید؟ ؟ ؟ ؟
Iran, Islamic Republic of
16:46 - 1398/05/04
اگرخودکشی به خاطر عزاداریست پس چرا بعضی افراد در مجالس سوگواری عزیزانشان دنبال بهترین مداح که باسوز مجلسشان را مداحی میکنندومبلغ زیادی را متحمل میشوند وفکر نمیکنند که تعدادی از عزیزانشان احتمالا دست به خودکشی بزنند! ! ! ! ؟از قدیم گفتندگریه بر هر درد بی درمان دواست.هرکسی خیلی ناراحت و مضطرب است برود وادی السلام تا آرام گیرد
Iran, Islamic Republic of
21:20 - 1398/05/04
بسیار کار علمی و دقیقی آقای وزیر کردن و این صحبت ها رو کردن نمی بینید بعد از عزاداری ها و محرم و صفر مردم فوج فوج خودشون رو می کشن؟
نمی بینید تو کشورهایی که عزاداری نیست مثل سوئد و ژاپن اصلاً خودکشی وجود نداره؟
Iran, Islamic Republic of
00:13 - 1398/05/05
‼️وزیر بهداشت در سخنانی با وقاحت تمام عنوان کرده است گریه برای اهل بیت باعث افزایش خودکشی و افسردگی می‌شود!

Iran, Islamic Republic of
09:14 - 1398/05/05
شما نگران عزاداري ها نباش.
موضوع اقتصادي رو حل بكنيد همه چيز برميگيرده سر جاش
Iran, Islamic Republic of
10:30 - 1398/05/05
ما فقط مناسبت هاي عزا عزا داري داريم
Iran, Islamic Republic of
10:35 - 1398/05/05
ایشان باید از غلط زیادی که کرده عذر خواهی کند و آقای روحانی باید ایشان را برکنار نماید
Iran, Islamic Republic of
12:44 - 1398/05/05
آقای وزیرخودکشی وافسردگی رواون رفقای جنابعالی بوجوداوردن،وقتی دقیقه به دقیقه اجناس روبه بالا رفتن هستن،اشخاصی رومیشناسم که یخچال خودشون روفروختن تا کولر رودرست کنن میگن ماکه یخچالمون خالیه حداقل ازگرما نمیریم،تولازم نیست نگران سینه زدن وعزاداری ما نباش،خودت سینه نزن تاافسرده نشی
Iran, Islamic Republic of
13:46 - 1398/05/06
حقیقت محض.....
البته یکی از دلائل اصلی خودکشی رواج غم و اندوه در جامعست....حالا میخواد مذهبی باشه یا اقتصادی یا هر مدل دیگش....
Iran, Islamic Republic of
16:06 - 1398/05/06
اولین کسی بود که دلسوز باعمل بوده وکمی خردمند واقعا عمل مثبتی انجام داده
Iran, Islamic Republic of
17:39 - 1398/05/06
وزیر جدید بهداشت همان بحث علم تزریقی عرب را دارد که آمار خودکشی کشورهاشان وڠیر مذهبی های مقلدشان چند برابر بچه هیئتی هاست ،
Iran, Islamic Republic of
17:44 - 1398/05/06
نمیگیم همیشه عزا ولی هم ݝربی ها وهم ڠربزده ها هم آمار خودکشی شان بالا تره هم آمار شهوانی و زن کشی شان؟!! هم رسوایی های حزبی پنهانشان ،مسۏلین را از کانالیزه درسها و،،ڠربی نجات دهید،
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
واقعادرست درست گفته مردم اصلا غیرازماه محرم وصفرهم همیشه غمگین وافسرده هستن .مثلااگه بگی فلانی 45سالشه میگن دیگه پیرشده درصورتیکه کشورای دیگه 60الی70سالهاشم شادن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
چراچونکه حرف حق گفته شماکی هستی
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج