۸۹۰۱۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عابدزاده: تمام تمرکزم را روی ماریتیمو گذاشته‌ام

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان گفت: واقعاً بحرین را تیم خوبی دیدم. عراق هم قدرتمند است. باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایجی به دست بیاوریم که ان‌شا‌الله به جام جهانی قطر برویم.

خبرورزشی: امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی همچنان با ماریتیمو به کارش ادامه می‌دهد. او در اردوی آماده‌سازی تیمش در جنوب پرتغال به سر می‌برد. امیر در بازی‌های دوستانه هم برای ماریتمو به میدان رفته. این بازیکن با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد ولی شایعاتی درباره جدایی‌اش از ماریتیمو شنیده می‌شود. امیر درباره آخرین شرایطش در این باشگاه پرتغالی توضیحاتی می‌دهد.

*امیر شایعاتی درباره جدایی‌ات از باشگاه ماریتیمو شنیده می‎‌شود. برایمان بگو کلاً چه وضعیتی داری و این شایعات صحت دارد یا نه؟

فعلاً با تیم ماریتیمو استارت زده‌ام و در اردوی آماده‌‍سازی تیم هستم. چهار هفته‌ای است که کارمان را شروع کرده‌ایم. من دو فصل دیگر با باشگاه ماریتیمو قرارداد دارم و بازیکن آن‌ها به حساب می‌آیم.

*یعنی شایعات درباره جدایی‌ات صحت ندارد؟

من تمام تمرکزم را روی ماریتیمو گذاشته ام. الان زمانی است که باید خودم را کاملاً آماده کنم. نمی‌خواهم زمان را به خاطر یکسری حرف‌ها از دست بدهم.

*چه زمانی تکلیف قطعی تو با این باشگاه مشخص می‌شود؟

فعلاً که نقل و انتقالات فوتبال در اروپا ادامه دارد. تا ۳۱ آگوست (شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) پنجره باز است. مدیر برنامه‌های من هم با باشگاه یکسری صحبت‌ها داشته است. البته من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. فعلاً واقعاً تمرکزم روی تمرینات است.

*وضعیت تیم نسبت به فصل قبل چقدر تغییر کرده است؟

سرمربی ما عوض شده است. یک مربی جدید و جوان هدایت ماریتیمو را برعهده گرفته. الان فشار تمرینات‌مان خیلی زیاد است. در ۶ روز ۵ بازی کردیم. تمرینات طوری برنامه‌ریزی شده که فشار روی ما زیاد باشد. حتی زمان زیادی هم برای ریکاوری نداریم. امیدوارم با این تمرینات سنگین، بتوانیم در طول فصل نتیجه لازم را به دست بیاوریم. البته رقبا هم با تمام قدرت در حال آماده‌سازی برای شروع فصل هستند.

*بازی‌های دوستانه به چه شکل پیش رفت؟ تو چقدر بازی کردی؟

ما در مدیرا با تیم زیر ۲۳ سال خودمان بازی کردیم و بعد از آن عازم جنوب پرتغال شدیم. اینجا یکی از بهترین مناطق اروپاست. خیلی از تیم‌های اروپایی هر سال اردوی خود را در جنوب پرتغال برگزار می‌کنند، چون هم امکانات فوق العاده خوب است و هم وضعیت آب و هوایی مناسب است.

تیم‌های اروپایی زیادی در اینجا حضور دارند. با تیم پورتیمونز یک بازی داشتیم که یک -یک مسای کردیم. با تیم لیگ یکی فرینس هم بازی کردیم که مساوی شد. با براگا هم یک دیدار دوستانه و خوب داشتیم که آن هم بدون گل تمام شد. یک بازی دوستانه هم با تیم لیل فرانسه داشتیم. آن‌ها در فصل گذشته در لوشامپیونه سوم شدند. تیم فوق العاده خوب و قدرتمندی هستند. قبل از ما موفق شدند دو بر صفر براگا را شکست دهند ولی ما مقابل این تیم بدون گل مساوی کردیم.

*یعنی در خط حمله شرایط خوبی ندارید؟

به نظر من این بازی‌ها نشانه خوبی است از اینکه ما خط دفاعی خیلی خوبی داریم. حالا باید تمرکزمان را روی خط حمله بگذاریم و بتوانیم خودمان را تقویت کنیم. اینکه تا اینجای پیش فصل شکست نداشته‌ایم نشانه خوبی است و نشان می‌دهد ما نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری داریم. یک بازی هم با الدحیل داشتیم که این بازی را هم سه بر دو بردیم. تیم الدحیل از جمله تیم‌های خوب آسیاست که مقابل ما باخت. یک بازی هم با لاس‌پالماس اسپانیا داریم که در آنجا هم قرار است از بازیکنان جدید تیم رونمایی شود و همه تیم به طور کامل حضور داشته باشند.

*یک بازی دوستانه هم با بحرین داشتید. خیلی جالب است که با آن‌ها در مرحله اول مقدماتی جام جهانی همگروه هستیم.

بله، این خیلی نکته مهمی است. با اینکه در فیفادی نیستیم ولی بحرین در اردو به سر می‌برد. آن‌ها با سرمربی جدیدشان که پرتغالی است به پرتغال آمده‌اند و تیم خوبی درست کرده‌اند. من ۷۰ دقیقه مقابل آن‌ها بازی کردم. دو بر صفر جلو بودیم که تعویض شدم و در دقایق آخر دو گل خوردیم و مساوی کردیم. بحرین تیم سرسختی است که در گروه ما قرار گرفته است.

*بنابراین تیم ما هم باید خیلی مراقب باشد.

بله، به نظرم ما هم باید تلاش و تمرکزمان را بگذاریم روی اینکه بتوانیم خیلی خوب خودمان را برای مقدماتی جام جهانی آماده کنیم. واقعاً بحرین را تیم خوبی دیدم. عراق هم قدرتمند است. باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایجی به دست بیاوریم که ان‌شا‌الله به جام جهانی قطر برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج