اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۰۱۶۷
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

اتهامات جدید در پرونده محمود صادقی

برادر محمود صادقی نماینده تهران تاکیدکرد: جلسه دادگاه برادرم امروز برگزارشده و چون اتهامات دیگری هم مطرح بود دادگاه به جلسه بعد موکول شده است.

اعتمادآنلاین: برادر محمود صادقی نماینده تهران تاکیدکرد: جلسه دادگاه برادرم امروز برگزارشده و چون اتهامات دیگری هم مطرح بود دادگاه به جلسه بعد موکول شده است.

دادگاه محمود صادقی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد. ۵ عنوان اتهامی، شامل ۱۳ عنوان اعلام‌جرم از طرف دادستان و دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، دادستان شیراز، سازمان زندان‌ها، شکایت تعدادی از بورسیه‌ها و یک شاکی خصوصی ازجمله اتهامات او بود.

علی صادقی برادر محمود صادقی ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محمود صادقی، گفت: جلسه دادگاه برادرم امروز برگزارشده و چون اتهامات دیگری هم مطرح بود دادگاه به جلسه بعد موکول شده است.

او تأکید کرد: موارد دیگری هم در دستور کار است که باید در هیات نظارت بررسی صورت گیرد و اگر در آنجا خاتمه یابد به دادگاه ارجاع نمی‌شود. یک یا دو مورد به اتهامات ایشان اضافه‌شده است که این اتهامات باید در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس بررسی شود. این شکایت مربوط به برخی دستگاه‌ها است و در دست بررسی در هیات نظارت است.

او در ادامه با اشاره به حضور محمود صادقی در جنگ تحمیلی، تأکید کرد: ایشان اصرار دارند که مواردی از زندگی شخصی ایشان گفته نشود. اما در دوران دفاع مقدس در چند عملیات جنگی با برادرم حضور داشتم در عملیاتی که هم‌زمان با عملیات خیبر در فروردین سال ۶۳ برگزار شد خمپاره ۶۰ کنار ایشان منفجر و نواحی مختلف بدنش مورد اصابت ترکش قرار گرفت. ایشان مجروح و به عقب منتقل شدند و در بیمارستان حضرت ولیعصر دزفول بستری شدند. درحالی‌که درمانشان باید ادامه پیدا می‌کرد اما دینی را در خودشان احساس می‌کردند و بار دیگر به خط مقدم بازگشتند.

صادقی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ادامه درمان برادرم انجام‌نشده بود بعد از چند وقت ترکش‌ها عفونت کرد و با تأکید رزمندگان تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل سپاه استان لرستان ایشان برای ادامه درمان ایشان به عقب منتقل شدند. علیرغم اینکه ترکش هنوز در گردن آقای صادقی وجود دارد و اذیتشان می‌کند اما به دنبال تشکیل پرونده نبودند که بخواهند از جانبازی‌شان استفاده کنند.

او تصریح کرد: زمانی که آقای صادقی نماینده مجلس شدند دغدغه‌شان مبارزه با فساد بود و تأکید داشتند که برای صیانت از انقلاب اسلامی و به‌منظور تحقق یکی از اهداف انقلاب مبارزه با فساد بوده است. بنابراین فراکسیون شفاف‌سازی را در مجلس تشکیل دادند که بیش از ۸۰ نماینده از طیف‌های مختلف عضو این فراکسیون هستند.

صادقی تاکیدکرد: ایشان غرضی با شخص حقیقی و حقوقی ندارند و افرادی که فسادهای آن‌چنانی داشتند و در بدنه دولت و کشور و دستگاه‌های مختلف رسوخ و نفوذ داشتند و بخشی از جامعه را بدبین کردند وظیفه امربه‌معروف و نهی از منکر جزئی از وظایف دکتر صادقی بوده و هست. امیدواریم که اگر سوءتفاهمانی ایجادشده برطرف شود. برادرم معتقد به اصول اصیل انقلاب و ارزش‌های انقلاب است و دیدگاه‌هایی هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی چگینی

      دمش گرم حرف نداره

    • بدون نام

      دروغ وابسته به حزل امید که امید از مردم بریدند فقط به دنبال ازادی محصورینی که خیانت به مملکت کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره

    • بدون نام

      ببین کیانماینده مسولن توروخدا ...

    • بدون نام

      دوسش دارم همیشه حرف حقو میگه..

    • حاجی عزیز

      زنده باد مرد حق و مرد خدا جناب صادقی که از بیان حرف حق هرگز آبا ندارد.درود به شرفش

    • بدون نام

      همه میدانند که صادقی یک تخته اش کم است.

    • بدون نام

      درود بر مرد ضد ظلم و فساد

    • بدون نام

      یه نماینده واقعی هست که اینم میخوان نابودش کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج