جاباما
۸۹۱۱۲۲
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

«فوق لیسانسه‌ها» با قصه‌ای شیرین می‌آید

سیاوش چراغی پور بازیگر «فوق لیسانسه ها» معتقدست این سریالِ در دست ساخت قصه شیرین و جذاب دارد و مورد پسند مخاطب قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری صبا: سیاوش چراغی پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در تلویزیون گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «فوق لیسانسه ها» به نویسندگی ایمان صفایی و سروش صحت، کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی هستم.

وی درباره نقش خود در مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه ها» بیان کرد: در مجموعه «فوق لیسانسه ها» طبق دو سری گذشته در نقش «آقای امیری» حضور دارم که همسایه طبقه پایین حبیب و دوستانش است و همچنان از طرف آنها مورد اذیت و آزار قرار می گیرد و موقعیت هایی ایجاد می شود که اتفاقات جذاب و شیرینی را رقم می زند تا مخاطب، بیننده ماجراها و قصه‌های جدید و جذابی باشد.

بازیگر مجموعه «فوق لیسانسه ها» گفت: با توجه به استقبال مردم از مجموعه «لیسانسه ها» در دو سری گذشته و بالا رفتن توقع از این مجموعه، عوامل این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند تا در سری سوم با عنوان «فوق لیسانسه ها»، قصه جذاب و شیرینی را برای مخاطبان این مجموعه روایت کنند.

بازیگر مجموعه «بچه مهندس» درباره حضور خود در سری سوم این مجموعه به کارگردانی عای غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی گفت: در سری دوم مجموعه «بچه مهندس» شخصیت آقای لاهوتی که مدیریت خانه خورشید را بر عهده داشت، بازنشست شد و با توجه به اینکه سری سوم این مجموعه به زمان جوانی و دانشجویی شخصیت اصلی یعنی جواد جوادی می پردازد لوکیشن خانه خورشید حذف شده است و تا به اینجا تصویربرداری پروژه من در این مجموعه حضور ندارم و با من صحبتی نشده است، اما شاید در ادامه تولید این مجموعه در قسمتی از فیلمنامه احتیاج باشد که جواد به خانه خورشید سر بزند که در این صورت شاید شخصیت آقای لاهوتی در فاز سوم «بچه مهندس» حضور داشته باشد.

این هنرمند سینما و تلویزیون به حضور خود در مجموعه ای با مضمون کودک و نوجوان اشاره کرد و بیان کرد: مجموعه «دوقلوها» هر روز حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می شود، مجموعه «دوقلوها» ۴۰ قسمت دارد که برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است و علاوه بر کاراکترهای اصلی که عموهای فیتیله ای، یعنی آقایان مسلمی، فروتن و گلی هستند، بازیگران دیگری از جمله من در این مجموعه حضور داریم و در قسمت هایی از داستان وارد می شویم. در این کار تمام عوامل تلاش کرده اند تا مجموعه ای شاد و موزیکال را برای کودکان و نوجوانان تهیه و تولید کنند.

چراغی پور در پایان به بازی خود در فیلم سینمایی «جهان با من برقص» اشاره کرد و توضیح داد: فیلم سینمایی «جهان با من برقص» اولین ساخته سینمایی سروش صحت است و علاوه بر بازیگران بسیار خوبی که در این فیلم بازی کرده اند، من هم به عنوان بازیگر حضور دارم و به نظرم فیلم شاد و خوبی تولید شده است که حال مردم را خوب می کند و با توجه به اینکه مجوز اکران گرفته است فکر می کنم بعد از ماه های محرم و صفر اکران شود و من هم بی صبرانه منتظر هستم تا در زمان اکران، همراه با مردم فیلم «جهان با من برقص» را در سینماها ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیسانسه ها هم مزخرف بود و حالا فوق لیسانسه ها !!!

    • بدون نام

      عالی

    • علی11

      دیدن جهان با من برقص رو از دست ندید

    • نگار

      جهان بامن برقص عالییی بود عالییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج