جاباما
۸۹۲۱۵۵
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

محمدخانی:

مایگا نمی‌تواند در پرسپولیس موفق باشد

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت گفت: جذب بازیکن بی کیفیت خارجی خیانت به پرسپولیس است و عاملان حضور چنین بازیکنانی باید پاسخگو باشند.

خبرگزاری ایرنا: ناصر محمدخانی با اشاره به حضور مودیبو مایگا در پرسپولیس گفت: این بازیکن در سال‌های اخیر نتوانسته در لیگ های درجه چندم آسیا هم موفق عمل کند و به طور حتم در لیگ ایران هم نمی‌تواند موفق باشد.

وی با تاکید بر اینکه جذب بازیکن خارجی بی کیفیت خیانت به پرسپولیس و هوادارانش است، اظهار داشت: مدیران وقتی از آنها انتقاد می شود، تلفن هایشان را خاموش می کنند. به طور حتم در قبال ناکامی چنین مهاجمی هم آنها ساکت خواهند ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: سطح بازیکنان ایرانی از خارجی‌هایی که در این چند سال به پرسپولیس آمدند، بسیار بالاتر است. بازیکنی مانند بودیمیر از تیم اول کرواسی که در اروپا اسم و رسمی برای خود دارد به پرسپولیس آمد و موفق نبود، حالا اما مدیران پرسپولیس از لیگ تایلند بازیکن جذب کرده اند.

محمدخانی تاکید کرد: این بازیکنان خارجی جای بازیکنان داخلی و استعدادهای ما را می گیرند. به طور حتم اگر روی جوان ها سرمایه گذاری شود و به جای بازیکن خارجی به جوان ها میدان بدهند، نتیجه خواهد داد و برای حال حاضر و آینده پرسپولیس هم مفید خواهد بود.

وی تاکید کرد: بازیکن خارجی که بیش از ۳۰ سال سن دارد، فقط برای پول به ایران می آید و کارایی ندارد. آنها اگر بازیکنی مانند مهدی شریفی را به خاطر چنین بازیکنی خط زدند، اشتباه بزرگی را مرتکب شدند. حداقل شریفی در سپاهان و تراکتورسازی گل های زیادی را به ثمر رسانده بود. این بازیکن تا بخواهد با سایر نفرات هماهنگ شود و با فضا هماهنگی پیدا کند، فصل تمام شده و باید باشگاه کلی خسارت بدهد.

مهاجم اسبق تیم ملی اضافه کرد: در صورت ناکامی این بازیکن چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ آنهایی که چنین بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند آیا در صورت ناکامی هم پاسخگو خواهند بود؟

محمدخانی ادامه داد: از هنگامی که اتفاقات حاشیه ای در پرسپولیس رخ داده تلفن همه مدیران از دسترس خارج شده و به طور حتم در آن مقطع هم دوباره تلفن های مدیران خاموش خواهد شد. پیش بینی این موضوع کر سختی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دو ستاره کثیف

      ناصر محمد خانی به تو چه مربوط که همش حاشیه درست میکنی

    • دو ستاره کثیف

      ناصر محمد خانی به تو چه مربوط که همش حاشیه درست میکنی

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      بله محمدخانی حق داره. دلالا بازیکن میندازن ب اس و پرسپولیس تهشم بدهکارمیشن و شکایت ب فیفا

    • بدون نام

      اینقد پیش بین خوبی هستین کار کاسبی راه بندازین پیش بینی کنین...مسخره

    • ali

      این محمد خانی هم چرت و پرت زیاد میگه شما جدی نگیرین اخه مهدی شریفی به,چه درد پرسپولیس میخورد

      پاسخ ها

      • عشقپولیس قهرمان

        اگه به شریفی میدان بدادن شک نکن جواف میداد

    • علی

      اقای محمد خانی من بعنوان ی پرسپولیسی که نباید بازیکن درجه چند به فوتبال کشورمون بیان موافقم ولی با این حرف شما که باید به جوانان میدان داد که نتیجه میگیریم باید عرض کنم بازیکنی مثله محرمی پرسپولیس بیاره وتو تیم پرسپولیس اسمو رسم‌ جم کنه مغرکر میشه اونوقت فکر‌خارج به سرشون‌میزنه این جوانان این روزا بدره توپ جمع کنی میخورن تا اینکه بیان‌ تو تیم خودشونو بگیرن‌

    • مهیار خون آبی از استان البرز مهرشهر کرج‌..

      درود بر شما. من از سن هفت سالگی استقلالیم و تمام بازیهای تیم محبوبم رو که در آزادی میزبان هستیم رو میرم عاشق استقلال هستم.خونم هم آبیه اما دوست ندارم تیم رقیب اس اس هم ضعیف باشه،. چونکه اگه اس اس وپرسپول ضعیف باشن اصلا لیگ بی مزه می‌شود ودیگر جذابییتی هم نخواهد داشت. و اثر منفی هم تبم ملییه مان میگذارد.هم تاج کبیر آسیا اس.اس تهران و هم تیم دوم پایتخت پرسپولیس انشا الله که در لیگ




















      کاری قوی و تماشاگر پسند بازی کنند به خاطر طرفدار ان ملیو
      .

      ننی که دارند که یادم هست در یکی از بازی ها یه اس اس که بازی رو
      باخت یکی از طرفداران این تیم که در استادیوم حضور ر داشته
      دچار سنکوپ شده و جان خود را که یک نوجوان هم بوده از دست می‌دهد ‌‌چنین طرفدارانی آرزوی داشتن هر تیمیست.عربها برای اینکه هوادار داشته باشند حتی حاضر به دادن پول وبلیط مجانی به مردم میدن که جذب ورزشگاه هایشان شوند.ما ولی دیگه خودتون باقیه داستان رو میدونی ویا میتوانید حدس بزنید.هواداران استقلال تهران و پرسپولیس داشتناشان به ویژه برای عرب‌ها آرزوست.

    • بدون نام

      حتما با دلالی ورانت بازی و به تیم می اید تا بعضی ها دلارشان بیشتر شود وپول مردم را نوش جان کند

    • علیبرززززز

      درسته

    • قاسمی اندیمشک

      آقای محمدخانی عزیز_شما یکی از بهترین فورواردهای ایران و آسیابودی همه میدانند اماقضاوت درمورداین بازیکن که باتیمهای مطرحی بوده، زود است اشتباه نکن۰۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج