۸۹۲۲۱۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پزشکان مازنی سیل‌زدگان گلستانی را درمان کردند

گروه خیریه پزشکان و داوطلبان مازندرانی با حضور در مناطق سیلزده گلستان، تعدادی از خانواده های دارای بیمار معلول و صعب العلاج این مناطق را ویزیت و درمان کردند.

ایرنا: گروه خیریه پزشکان و داوطلبان مازندرانی با حضور در مناطق سیلزده گلستان، تعدادی از خانواده های دارای بیمار معلول و صعب العلاج این مناطق را ویزیت و درمان کردند.

سرپرست این گروه اعزامی روز جمعه در روستای سلاق یلقی شهرستان سیل زده آق قلا گفت: این گروه ۳ روز اخیر در کانون های اصلی سیل در آق قلا و گمیشان حضور یافته و با همراهی جمعی از پزشکان و پرستاران و خیران به ارائه خدمات به مناطق محروم پرداخت.

دکتر پروانه معصومی اظهار داشت: علاوه بر آن، با کمک خیرین گروه، افرادی که نیازمند کمک درمان بیشتر و یا انجام عمل های جراحی هستند، شناسایی و به پزشکان متخصص و مراکز پیشرفته معرفی می شوند.

پزشکان مازنی سیل‌زدگان گلستانی را درمان کردند

وی با اشاره به این که بسیاری از این خانواده های سیل زده از نظر مالی دچار مشکلات فراوانی هستند افزود: توانمند سازی این خانواده ها یکی دیگر از اهداف اصلی این گروه است و در این راستا، کارتهای هدیه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی به خانواده های نیازمند سیلزده آق قلا اهدا شد.

در کاروان این گروه خیریه به مناطق سیلزده گلستان ۱۱ کادر درمانی با ۴ خودرو از شهرهای نوشهر، بهشهر و ساری حضور داشند و بیش از ۳۰۰ میلیون ریال دارو بین سیل زدگان توزیع کردند.

پیش تر نیز کاروان سلامت استان کرمان با پزشکان متخصصی در بخش‌های آسم و آلرژی، عفونی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، اطفال، چشم پزشکی، روان‌پزشکی، مشاوره و روان شناسی به روستاهای سقریلقی،یلمه خندان، چن سبیلی و محله حکیم آباد شهر آق قلا خدمات رایگان ارائه کردند.

باران شدید، طوفان، جاری شدن سیلاب، آب‌گرفتگی از روزهای پایانی اسفند ۹۷ در گلستان که بیش از یک ماه پس از سال جدید هم آب‌گرفتگی ادامه داشت، خسارات مالی سنگینی به بخش‌های مختلف از جمله راه‌های ارتباطی استان وارد کرد و در مجموع جان ۱۱ نفر را گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج